Stránka 4 z 4
Napsal: 26 dub 2011, 08:33
od Lummar
Když jí odpojim, tak to jede o dost hůř, skoro to necuká, ale občas to zacuká, takže váhou to asi nebude. Zítra zkusim proměnit cívky, čerpadlo, atd.. a snad na to příjdu.
Napsal: 28 dub 2011, 14:57
od Lummar
Tak, problém vyřešen
Bylo vadný čerpadlo a to E85 ho totálně dojebalo, takže teď mám jiný, starší a jede to jak blázen. Určitě to má víc, než těch 161hp a 230Nm, až to je neuvěřitelný

. Takže kdyby jste měl někdo stejný problémy se škubáním až dušením při zrychlování, tak nejdřím si dejte dohromady palivovou soustavu, než budeme měnit turbo, atd..

Napsal: 28 dub 2011, 22:18
od jericho-3
No já mám na dodávce jednoduchý karburátor , z motoru mi vedou 3 dráty-dobíjení,mazání a teplotu přehřátí/nemám budík/....A nemám turbo a benz. pumpu mám namontovanou z lady...Ale nenapadlo by mne, tam nalít takovou sračku...Protože mi skvěle na rozdíl od nových sráčů slouží a tak si ho vážím...

Napsal: 28 dub 2011, 22:25
od skoda
jj jericho toto je nejlepsi
Jen drat na stop ventil a jak to jezdi prakticky se na tom nema co vy....t
Napsal: 07 úno 2016, 10:08
od Lublin
Měl jsem stejny problem odmastil jsem civky a izolatory na civkach a jede jak drak a jeste byla praskla podtlak hadicka pod sanim ale tou to nebylo

Napsal: 07 úno 2016, 11:37
od slovacek.milos
Lublin píše:Měl jsem stejny problem odmastil jsem civky a izolatory na civkach a jede jak drak a jeste byla praskla podtlak hadicka pod sanim ale tou to nebylo

častá závada, na izolátorech bývají černé čárky jak jítá VN, pokud čárky nejsou mění se cívky střílí to do fajek