Stránka 4 z 9

Napsal: 24 pro 2011, 16:43
od PETRJELINEK
vstřiky ti někdo skoušel ja jsem se s tim už setkal že byly normálně ucpany a po výměně dábel

Napsal: 26 pro 2011, 22:58
od Pasat TDI PD 96 kw
zkusil bych napojit na kanystr a projet když pořád stejný tak vstřiky dát na zkoušku! A když taky nic tak popoklepnout štelverk (vršek čerpadla) ale fakt strašně opatrně!

Napsal: 27 pro 2011, 20:15
od koudak
To wattsound - "... Všimnul jsem si ale, že jsou pěkně zaneřáděné i svody vzduchu do motoru pod tím eGRem. Na to jsem už neměl naprosto sílu a chuť ale čistit. Snad někdy příště ........až budu dávat čip..."

Sací svody na T4 2,5 TDI jsem čistil nedávno, fakt príma práce, tak na půl dne, - ale z tý "bandasky" jsem vyšťoural asi půl kýble mastnejch sazí. Každopádně vyčištěný svody a zaslepenej EGR jsou znát,řekl bych že to jde znatelně ochotněji od spodních otáček, i na volnoběh to má klidnější chod...

t4

Napsal: 14 dub 2013, 21:17
od skeletor
tak co, přišels na to?

Napsal: 14 dub 2013, 22:30
od blueabyss
Já to hodil do kopřiv - vymontoval jsem turbo dál ho přezkoušet a údajně je KO. Už tomu i věřím, jelikož mám úplně vše proměřené a vše je v pořádku. Shodou okolností mi dorazí v týdnu nové tak dám vědět.

Napsal: 20 čer 2013, 10:30
od Rob
postoupil si nejak? stejny auto, stejny problem, vsechno co psals sem taky delal, ale zadny realny postup. akorat me to turbo navic dosahne tak 2/3 toho plniciho tlaku a vaha se i na volnobeh i na jizdu line pohybuje jen tak mezi 500 a 650 ani vic ani min

Napsal: 20 črc 2013, 10:17
od blueabyss
Turbo nové stav stále stejný - budu se tím muset začít více zabývat ale nemám na to čas.

Napsal: 20 črc 2013, 10:22
od Rob
hele tak u mě to nakonec byl ucpanej kat - vyřízl sem ho a navařil místo něj trubku a jezdí to pěkně.
Jestli si poblíž Brna, tak se na to můžem kouknout
R

Napsal: 20 črc 2013, 11:20
od blueabyss
Kat mám vytlučen - vážně už nevím kam a na co sáhnout.

Napsal: 20 črc 2013, 12:02
od Rob
no a co si dělal všechno, a co to aktuálně dělá to auto? Máš nějakej log?

Napsal: 20 črc 2013, 12:08
od ThrashTheTrash
Řešil sem nedávno ten sám problém na samém autě. Mně to psalo závadu na stopventilu na čerpadle.

Dal bych preventivně novej, muže dávat málo paliva.

Pokud jsem mimo, tak se omlouvám,ale tohle se stalo i mě.

Napsal: 20 črc 2013, 12:53
od anydraj
Co jsem resil ty cars, vetsinou ucpanej KAT.A ani se nedivim, takova mala kostka.

Napsal: 20 črc 2013, 13:30
od Rob
u těch transportérů to zas taková malá kostka není:-)

Napsal: 20 črc 2013, 15:16
od blueabyss
Rob píše:no a co si dělal všechno, a co to aktuálně dělá to auto? Máš nějakej log?
tema jsem zakládal já log je na začátku ale najedu klidně znovu.
Celý problém je v tom že tlak turba požadovaný je menší přibližně o 200mb téměř v celém rozsahu otáček - prostě to auto jede jen z kopce.
Paměť závad - bez
Co jsem dělal.
Kompletní kontrola a proměření kabelového svazku
Nová váha vzduchu - byla vadná
Kontrola rozvodů
Kontrola vstřikovačů
Kontrola a výměna hadiček
Kontrola snímače tlaku v jednotce - porovnáno s externím měřákem
připojeným na intercoler
Výměna turba - bylo volné dávalo olej
Nechal jsem zkontrolovat a přetěsnit čerpadlo
Vyřadil jsem EGR
Prosím jeden dotaz: jak jednotka hodnotí dávku paliva - to co ukazuje Vag je tuším hodnota spočítaná - je nějaká metoda jak naměřit skutečnou - pdívám se ještě na ten stop ventil od samého začátku mám totiž dojem že tam jde málo nafty - v žádném režimu otáček motor nezakouří.
Docela rád bych to již vyřešil - naměřím vám co chcete jen již nevím co ještě prověřit

Napsal: 20 črc 2013, 15:43
od Rob
a co n75? nemůže být vadnej?