Stránka 4 z 12

Napsal: 17 lis 2011, 11:49
od toefuk
besoun píše:ok takže nic měnit nebudu akorát by mě zajímalo kdy se zapnou ty 3 žhavičky co tam jsou , nevíte někdo???
musi byt splnenych par poziadaviek, kontroluj to v kanali 16 v tretom okne mas bud 00, 01,11,10. HI/LO - velky a maly okruh, nula znamena vypnuty a 1 zapnuty.
Inak mne sa motor v podpise ohreje pri -10, asi po 10 km na pracovnu teplotu, ale s tym ze mi funguje pomocny ohrev a mam EGR off, a kym motor nema 90°C tak nejdem cez 2500ot.

Napsal: 17 lis 2011, 18:20
od rehak6co
Ladas píše:to řídí řj motoru podle teploty vody a zatížení altíku (DF signál) jestliže máš ko kroužky tak sice alt dobíjí ale tohle se nespustí ;)
Jde zjistit vagem DF signál(funkčnost tý svorky)?
Jde vagem pozorovat spínání těch 3 ohřejvátek?

nebo je jedinej test funkčnosti napíchnot si tam náky žárovky,ledky a koukat jestli to spíná?
--------------------------------------------------------
Už jsem našel nahoře píše frajer že je to kanál 16 a první okno je zatížení alternátoru v procentech 3. okno spínání. Až to vychladne půjdu to sledovat.
Bylo by fajn zjistit že nějakej nehřeje, ale bojim se že to funguje jak má a lepší to topení nebude....:-/

Napsal: 17 lis 2011, 19:49
od octavia70
já ty žhavky mám všechny 3 přes relé na spínač a ač mám zakrytý i chladič , teměř nepozoruji rozdíl , možná subjektivně ... termostat vyměněn , chladič zakryt celoročně , EGR of , motor AHF

Napsal: 17 lis 2011, 21:05
od cin
Ladas píše:to řídí řj motoru podle teploty vody a zatížení altíku (DF signál) jestliže máš ko kroužky tak sice alt dobíjí ale tohle se nespustí ;)
a muze se zeptat - pomohlo by treba kdybych tam dal silnejsi altik napr 140A ?

Napsal: 17 lis 2011, 21:10
od petr petr
slovacek.milos píše:v tom kanále 16 tam je vidět i proudový odběr :? poznáš jestli je některý ohřivač spálený :?
To samozřejmě nepoznáš , ale byla řeč o alternátoru a jeho zatížení !
Jinak to si musíš Miloši už proměřit samostatně, jak to ti snad nemusím psát (jedna se o žhavící svíčky).

Napsal: 17 lis 2011, 21:14
od petr petr
cin píše:
Ladas píše:to řídí řj motoru podle teploty vody a zatížení altíku (DF signál) jestliže máš ko kroužky tak sice alt dobíjí ale tohle se nespustí ;)
a muze se zeptat - pomohlo by treba kdybych tam dal silnejsi altik napr 140A ?
Samozřejmě že čím silnější altík tím lépe, ale je to závislé i od akumulátoru.
Podívej se nejdříve na ten kanál 16 a podle toho usoudíš.

Napsal: 17 lis 2011, 21:47
od cin
Marek77 píše:My, kdož máme v základní výbavě bufík, tohle fakt nemusíme řešit.
Na provozní teplotě jsem po 5-8 minutách piánko jízdy po městě. A to mám téměř jedenáct litrů kapaliny.

Akolik ti tak ten bufik zere a jakym zpusobem ho ovladas (poustis/vypinas)?

Napsal: 17 lis 2011, 22:06
od TDIfun
Softwerove jde.donutit zhavky hrat do urcite teploty vody. Ja si takhle ohrivam rychleji motor a nastaveno mam 70st.U O2 to uz nastavili tvurci sw do 70 ve fabrice... Lamal jsem si s tim hlavu 8 hodin, na prani zakaznika co jezdi kratke trasy.

Jak rychle se vám ohřívá rotačka v těchhle

Napsal: 17 lis 2011, 22:31
od vynecht
cin píše:
Marek77 píše:My, kdož máme v základní výbavě bufík, tohle fakt nemusíme řešit.
Na provozní teplotě jsem po 5-8 minutách piánko jízdy po městě. A to mám téměř jedenáct litrů kapaliny.

Akolik ti tak ten bufik zere a jakym zpusobem ho ovladas (poustis/vypinas)?
Žere tak půllitr až šest deci na hodinu při plným výkonu na sporo asi polovic. Zapíná se normálním vypínačem v autě, nebo to jde různejma typama dálek od klíčenky na cca 5O m až po nekonečnou dálku - telefon.

Napsal: 17 lis 2011, 22:52
od zizalak
Cha zajímavé, vyměnil jsem vsechny tři zhavky, vsechny byly KO. Připojím li vag napíše mi to tohle. Tedy z nějakého důvodu se predehrevy nespustí. Jeste to musim zmerit voltmetrem. Uměl bych někdo rozklíčovat pole 2 ty nuly?

Jedná se o A4 AFN. Venkovní teplota 1°C, motor zcela studený.

Obrázek

Napsal: 17 lis 2011, 23:00
od JendoV
Na AVB je to takto:

16,0,Additional Heater
16,1,Generator loading, vytížení alternátoru
16,2,Aux. heat,(see label file) přídavný ohřev
; xxxxxxxx
; 1 Not relevant
; 1 Not relevant
; 1 Coolant Temp. sensor G62 or Intake Air Temp. sensor G72 faulty
; 1 Engine start in last 10 seconds
; 1 Engine below 870 rpm
; 1 Battery below 9 volts
; 1 Generator faulty
; 1 Coolant temp > 70-80C or Intake Air Temp. > 5C
16,3,Activation,Hi/Lo buzení topných prvku
; xx
; 1 High heat output,J360 on
; 1 Low heat output,J359 on
16,4,Voltage supply,from ECM napájecí napětí řídicí jednotky motoru

Napsal: 17 lis 2011, 23:13
od JendoV
Na AHU to isté:
; VAG-COM Measuring Block Labels Template file.; TDi 1.9 ( 1Z engine) ECU 028 906 021 xxx

16,0,Auxiliary heater
16,1,Generator loading,
16,2,Aux. heat,(see label file)
; xxxxxxxx
; 1 Not relevant
; 1 Not relevant
; 1 Coolant Temp. sensor G62 or IAT sensor G72 faulty
; 1 Engine start in last 10 seconds
; 1 Engine below 760 RPM
; 1 Battery below 9 volts
; 1 Generator faulty
; 1 Coolant temp > 70-80C or IAT > 5C
16,3,Activation,Hi/Lo
; xx
; 1 High heat output,J360 on
; 1 Low heat output,J459 on
16,4,Voltage supply,

Napsal: 17 lis 2011, 23:16
od toefuk
zizalak píše:Cha zajímavé, vyměnil jsem vsechny tři zhavky, vsechny byly KO. Připojím li vag napíše mi to tohle. Tedy z nějakého důvodu se predehrevy nespustí. Jeste to musim zmerit voltmetrem. Uměl bych někdo rozklíčovat pole 2 ty nuly?

Jedná se o A4 AFN. Venkovní teplota 1°C, motor zcela studený.

Obrázek
X X X X X X X 1 Coolant temp. > 70 °C or intake air temp. >5 °C
preto ti to nezoplo, nesplnil si podmienku ;)

Napsal: 17 lis 2011, 23:50
od frantisek28
Neprehanate to troska s tym nahananim teploty?
Motor na volnobehu ma odpadne teplo cca 4-5 kW. Kolko maju vykon tie prihrievace? Navyse, ak je zapnuty (a v zime je to pravidlo) ohrev skla, ventilator kurenia, mozno zrkadla, svetla, tak to el. prihrievanie vam nezopne.

octavia70:
zakryty chladic, celorocne ??? Pekna blbost, radsej vymenit termostat, teda ak je problem s dosiahnutim a udrzanim prev. teploty.
Inak este.... Vyradenim EGR ste si sami prispeli k tomu, ze "motor" sa dlhsie ohrieva.

Marek77:
Nepisal som ci Eberspächer, alebo Webasto, nepisal som ani typ. K tej reg. vykonu... Moze mat aj tu ON/OFF, kludne, reguluje, neprehreje. To ze sa v nejakom aute prehrieva, svedci o niecom zlom, nejdem riesit kto za to moze (ci inzinieri, majitel....). Sam pises o nevykonnej pumpe, spomalenom prietoku atd. (aj ked vlastne tu je rec o octavii) Ale domontovavat si kurenie s vykonom iba 3 kW, tak v tom nevidim vyznam.Mat za rovnake peniaze iba "polovicny" vykon.... To uz radsej nechat ten motor o nejakych tych 10 minut dlhsie poklepat si, lebo ten prihrev 3 kW za cca 20 minut auto pri - 10°C nevykuri ani nahodou, mozno tak odfuka celne sklo... Mam 5 kW Webasto vo fabii, takze viem co pisem. V mojom minulom prispevku som pisal, ze dolezity je okruh, myslel som tym prietok vody cez kurenie.

Napsal: 18 lis 2011, 00:11
od djpeto
EGR off, vonku -2, klimatronik na auto 22C, 4km jazdy zacina fukat teply vzduch z vyduchov a po 11km teplota podla budika 90C. jazdim na ester vyfritu. termostat je tam od vyroby.