Stránka 4 z 8
Napsal: 22 lis 2011, 20:21
od TominoL
poprosím přítomné aby se jejich příspěvky týkaly pouze motoru BKD - ocž je skutečně PD - je od začátku uvedeno v názvu tématu
ještě jednou děkuji za náměty, během týdne se prověří, dám pak vědět jak jsem pokročil
Napsal: 23 lis 2011, 10:48
od Rider.23
holy píše:Odpoj třeba + pól od baterky. Vzniknou ti dva přípojné body: + pól na baterii a volný + kabel se svorkou. Multimetr přepni na rozsah DC A (=A)
Do zdířky COM (-) připoj černej banánek a krkosvorkou chytni ke kabelu +. Do zdířky DC A připoj červený kablík a přichyť k + pólu baterie. Pozor! Některé multíky, mají dvě zdířky na měření proudu (A). Jednu pro měření nízkých proudů, kolem 200mA = 0,2A a druhou pro měření silového proudu až do 20A. Takže pokud to tak je, začni měřit ve zdířce 20A. Tomu samo musíš přizpůsobit nastavení otočného přepínače na multíku.
Na BKD ti nafta klidně spadne. Viz:
http://www.octavia-elegance.wz.cz/octav ... obila.html
Ty jo, díky mockrát, to je úplně megasuper popis, to zvládne podle toho proměřit snad i moja žena

... Zkusím a uvidím co naměřím... Ještě jednou díky za ten návod!!!
Napsal: 27 lis 2011, 10:05
od TominoL
Včera jsem měl připojené auto na VAGu a našla se chyba:
Saturday,26,November,2011,13:15:28:21652
VAG-COM Version: Release 704.1
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 03G 906 016 ET
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 5803
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 00066
ÝH
18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller
P1643 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 1029 /min
Torque: 36.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.14 V
Bin. Bits: 00101000
Load: 33.3 %
(no units): 1.0
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault
P0672 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 234.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.10 V
Bin. Bits: 00101100
Temperature: -0.9°C
Bin. Bits: 00110000
Napsal: 02 pro 2011, 10:24
od TominoL
Napsal: 02 pro 2011, 10:29
od Tomas.cz
Je KO žhavič na 2 válci, ale to nebude mít ani tak vliv, mám zkušenost u BKD kde šel jednom jeden žhavič ze všech, tak v -16 start sice s kouřem ale bez problémů.
Napsal: 02 pro 2011, 14:52
od TominoL
takto probíhal dnešní start, celou noc jsem stál venku
http://www.youtube.com/watch?v=AydV6krHsmQ
Napsal: 02 pro 2011, 15:58
od jericho-3
Málo to točí, chce to větší švunk..
Napsal: 02 pro 2011, 16:03
od TDIfun
ocisti dukladne vsechny kostry...
Napsal: 02 pro 2011, 22:28
od davemo
No mně se zdá že startér je OK kdyby jsi slyšel můj startér na toledu 1M sotva se převaluje,ale zatím pořád chytá.Ja bych to taky vyděl na palivo buď pada nafta nebo ucpaná palivová soustava.Nemá to podavací čerpadlo v nádrži možna malo tlačí někdo už o tom psal

Napsal: 02 pro 2011, 23:02
od Huml
no problémů na tom autě bude asi víc, další věc krom tý barevný hudby budou asi zakarbonovaný trysky, BKD má 6ti otvorový trysky, kde jeden je nasměrovanej na žhavič, stačí, když to stříká vedle a je to hned, kolikrát jsou na tý špičce takový krápníky, že je vůbec div, že to jede
Napsal: 03 pro 2011, 00:08
od fabiátor
Takhle mi to hraje jak vanocni stromek, kdyz vyflusam baterku v O2. A nikdy to v tomhle stavu nenatocim. Jedine pres kabely, nebo dostouchat baterku. Zameril bych se nejdriv na elektriku okolo startovani. Nezapominejte, ze ECU v pripade padani napeti umi odpojovat spotrebice podle dulezitosti a pokud tam takhle lita napeti, je otazka, ktery jednotky to odpoji a ktery zustanou, ci v jakym stavu to vlastne behem startu je. Chtelo by to CAN logger, oscilo a podivat se co se deje behem startu.
Napsal: 05 led 2012, 18:14
od hamony
Vyresilo se to? Mam neco podobnyho. Myslel jsem, ze to je baterkou ale neni. Motor toci tezce. Mozna starter. Ach jo, bkd je kram.
Napsal: 05 led 2012, 18:21
od cosby
Mám tu podobný problém,jen Passat 125 kw.Okolo nuly nic moc starty.Startér OK,baterie nová,žhaviče ok.Takže-až mi to příští týden přijede,nechám to přes noc ven,před startem na VAG,mrknout do měřených hodnot a podívat se kolik ukazuje čidlo teploty vody.Podle mě to bude mít vliv.Pokud ukazuje bludy,mohlo by to ovlivnit dost starty
Napsal: 05 led 2012, 18:25
od Huml
nechte vyčistit vstřiky v ultrazvuku
Napsal: 05 led 2012, 18:45
od TominoL
Zdá se, že se dneska problém vyřešil, z ničeho nic auto startuje na první brnknutí, má to ale jedno velký ale, nejde za plynem, je to líný, jakoby to nemělo turbo a dosáhnout rychlosti 80 km/h je skoro nemožný.
Projel jsem to vagem, a našlo to pár chyb:
2 Faults Found:
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault
P0672 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 1281 /min
Torque: 108.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 16.9 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00101100
Temperature: 9.9°C
Bin. Bits: 10110000
16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 2520 /min
Torque: 214.0 Nm
Speed: 86.0 km/h
Load: 90.6 %
Voltage: 14.06 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2386.8 mbar
Absolute Pres.: 1132.2 mbar
Readiness: 0 0 0 0 0
Address 09: Cent. Elect. Labels: 1K0-937-049.LBL
Part No SW: 1K0 937 049 T HW: 1K0 937 049 T*
Component: Bordnetz-SG 1.0 H30 0704
Coding: E78B8F0600041800001400001400000000
Shop #: WSC 00000
Part No: 1K1 955 119 B
Component: Wischer VW350 012 0401
Coding: 00065493
Shop #: WSC 00000
Part No: 1K0 955 559 K
Component: RegenLichtSens 002 0505
Coding: 00217125
Shop #: WSC 00000
uf