Stránka 4 z 5

Napsal: 03 led 2012, 19:24
od jaykay
patrik.kloucek píše:
MartinaT píše:Děkuji za postřehy. Asi do něj půjdu i přes nesouhlas manžela.
byt tebou bych to jeste hodne zvazil.75tkč za pasika z roku 00 co ma lakovanou boudu a to jeste tak ze to stoji zaprd je skoro dost.O km nemluvim.300tkm neni pro motor nijak moc...ten to vydrzi.Tady jde spis o to co je kolem a co 100% budes muset driv nebo pozdeji resit.Jen namatkou...ramena-12ooo,dvouhmota-12ooo,lamela a pritlacak4ooo,vstriky,brzdy5ooo,tlumice8OOO.A to je bez prace.K tomu jeste starosti atd.Nevim....dle me je to nesmysl.Dal to tezko prodas a kdyz tak pod cenou.Za ty penize v pohode poridis jinyho.Pokud jsi se do neho zblaznila tak ho kup ale pak pocitej ze te manzel pri naslednych opravach podekuje:-)

A to ze to nema historii je vic nez podezrely....kazdy auto ma zapis...min po dobu garancky.Zajdi si osobne do VW a tam ti to dle VIN zdarma reknou.A hned budes vedet na cem jsi.
To vsechno muzes resit i na aute co ma najeto 90tis km, zrovna ty ramena vydrzi kulovy, nikde snad neni psano, ze predchozi majitele uz neco neresili ne? Kolikrat je auto s najetejma 300t km v lepsim cajku, nez auto od dob*tka s najetejma 100tis km.

Navic neni pravda, ze musi byt zaznamy v historii, takovejch aut je, co jezdi pravidelne do aut. servisu a zapis zadnej!!!

Rozhodoval bych se podle ralneho stavu auta a ne jen podle km na tacho.

Napsal: 03 led 2012, 19:37
od patrik.kloucek
jaykay píše:
patrik.kloucek píše:
MartinaT píše:Děkuji za postřehy. Asi do něj půjdu i přes nesouhlas manžela.
byt tebou bych to jeste hodne zvazil.75tkč za pasika z roku 00 co ma lakovanou boudu a to jeste tak ze to stoji zaprd je skoro dost.O km nemluvim.300tkm neni pro motor nijak moc...ten to vydrzi.Tady jde spis o to co je kolem a co 100% budes muset driv nebo pozdeji resit.Jen namatkou...ramena-12ooo,dvouhmota-12ooo,lamela a pritlacak4ooo,vstriky,brzdy5ooo,tlumice8OOO.A to je bez prace.K tomu jeste starosti atd.Nevim....dle me je to nesmysl.Dal to tezko prodas a kdyz tak pod cenou.Za ty penize v pohode poridis jinyho.Pokud jsi se do neho zblaznila tak ho kup ale pak pocitej ze te manzel pri naslednych opravach podekuje:-)

A to ze to nema historii je vic nez podezrely....kazdy auto ma zapis...min po dobu garancky.Zajdi si osobne do VW a tam ti to dle VIN zdarma reknou.A hned budes vedet na cem jsi.
To vsechno muzes resit i na aute co ma najeto 90tis km, zrovna ty ramena vydrzi kulovy, nikde snad neni psano, ze predchozi majitele uz neco neresili ne? Kolikrat je auto s najetejma 300t km v lepsim cajku, nez auto od dob*tka s najetejma 100tis km.

Navic neni pravda, ze musi byt zaznamy v historii, takovejch aut je, co jezdi pravidelne do aut. servisu a zapis zadnej!!!

Rozhodoval bych se podle ralneho stavu auta a ne jen podle km na tacho.
Jo rozhodnout se podle realneho stavu auta....souhlas.Jenze auto s olakovanou strechou a co ja vm cim jeste a to zpusobem co je videt nadalku neni nic moc.Svedci to o otom ze drive o neho nebylo moc dobre pecovano a setrilo se na laku a treba i na dalsich dilech.

To ze auto nejezdi vzdy do autorizaku je jasny...nemusi tam byt prohlidky vsechny uvedeny ale jeste nikdy se mi nestalo ze bych nedohledal km v dobe kdy se auto koupilo a po dobu garancky-a to si myslim ze jsem par aut za tech 15let dovezl.
Jo jinak km overuje snad taky CEBIA a vytahuje udaje z STK a co ja vim odkud a dokaze to vystourat i v zahranici....cena je cca 500kč.To ze s tim jde vydrbat je jasny ale nemyslim si ze to delal nemec co to auto koupil....To se dela jen u nas:-)

Napsal: 03 led 2012, 19:37
od live69
Tomas.cz píše:
live69 píše:já cca 4 roky zpět koupil passata B 5,5 96KW PD sedan HIGHLINE za 90,- najeto měl poctivejch 230tkm za necelé dva roky SEM DO NĚJ 50,- nastrkal aby byl dle obrazu mého top stav a byl sem rád když sem ho dva roky zpět se 264tkm za 150,- prodal! Už bych passata nechtěl ............ stačilo

abych to doplnil- na motor sem krom turba snad ani nesah ale vše ostatní se sra.o a sr.lo, o autě plném podivných zvuku ani nemluvě ....... palubkou ven počínaje...
Za 90 koupil a za dva roky za 150 prodal, podle mě to není špatný, obvykle to bývá naopak :)
jo ale 50 nastrkal a prace taky dost a protože už sem byl na ceně co šli tak musel jít taky :-) se měl prodat okamžitě a mohlo bejt 50 na kafe, .... ale musel sem se povozit (LOL)

Napsal: 03 led 2012, 19:43
od jaykay
patrik.kloucek píše:
jaykay píše:
patrik.kloucek píše: byt tebou bych to jeste hodne zvazil.75tkč za pasika z roku 00 co ma lakovanou boudu a to jeste tak ze to stoji zaprd je skoro dost.O km nemluvim.300tkm neni pro motor nijak moc...ten to vydrzi.Tady jde spis o to co je kolem a co 100% budes muset driv nebo pozdeji resit.Jen namatkou...ramena-12ooo,dvouhmota-12ooo,lamela a pritlacak4ooo,vstriky,brzdy5ooo,tlumice8OOO.A to je bez prace.K tomu jeste starosti atd.Nevim....dle me je to nesmysl.Dal to tezko prodas a kdyz tak pod cenou.Za ty penize v pohode poridis jinyho.Pokud jsi se do neho zblaznila tak ho kup ale pak pocitej ze te manzel pri naslednych opravach podekuje:-)

A to ze to nema historii je vic nez podezrely....kazdy auto ma zapis...min po dobu garancky.Zajdi si osobne do VW a tam ti to dle VIN zdarma reknou.A hned budes vedet na cem jsi.
To vsechno muzes resit i na aute co ma najeto 90tis km, zrovna ty ramena vydrzi kulovy, nikde snad neni psano, ze predchozi majitele uz neco neresili ne? Kolikrat je auto s najetejma 300t km v lepsim cajku, nez auto od dob*tka s najetejma 100tis km.

Navic neni pravda, ze musi byt zaznamy v historii, takovejch aut je, co jezdi pravidelne do aut. servisu a zapis zadnej!!!

Rozhodoval bych se podle ralneho stavu auta a ne jen podle km na tacho.
Jo rozhodnout se podle realneho stavu auta....souhlas.Jenze auto s olakovanou strechou a co ja vm cim jeste a to zpusobem co je videt nadalku neni nic moc.Svedci to o otom ze drive o neho nebylo moc dobre pecovano a setrilo se na laku a treba i na dalsich dilech.

To ze auto nejezdi vzdy do autorizaku je jasny...nemusi tam byt prohlidky vsechny uvedeny ale jeste nikdy se mi nestalo ze bych nedohledal km v dobe kdy se auto koupilo a po dobu garancky-a to si myslim ze jsem par aut za tech 15let dovezl.
Jo jinak km overuje snad taky CEBIA a vytahuje udaje z STK a co ja vim odkud a dokaze to vystourat i v zahranici....cena je cca 500kč.To ze s tim jde vydrbat je jasny ale nemyslim si ze to delal nemec co to auto koupil....To se dela jen u nas:-)
nevim jak u VW, ja zjistoval OII rv 2004 zakoupena v CR
zjistoval jsem ji predminulej rok, obvolal nekolik aut. servisu a nikde ani carka (vzdy mi bylo receno, ze povinnost zapisovat do DB maji asi az od roku 2009 nebo tak nejak a ze utakhle starych aut nic v db nebyva)
pak jsem vypatral servis, kde bylo auto koupeno a jezdilo na garancky a tam zaznamy v PC meli

s tou strecho, to uz je horsi no, chce to zjistit, proc byla lakovana, esli to neni bourka pres strechu, to bych urcite nevzal

Napsal: 03 led 2012, 19:52
od Jirka186
jaykay píše:
patrik.kloucek píše:
MartinaT píše:Děkuji za postřehy. Asi do něj půjdu i přes nesouhlas manžela.
byt tebou bych to jeste hodne zvazil.75tkč za pasika z roku 00 co ma lakovanou boudu a to jeste tak ze to stoji zaprd je skoro dost.O km nemluvim.300tkm neni pro motor nijak moc...ten to vydrzi.Tady jde spis o to co je kolem a co 100% budes muset driv nebo pozdeji resit.Jen namatkou...ramena-12ooo,dvouhmota-12ooo,lamela a pritlacak4ooo,vstriky,brzdy5ooo,tlumice8OOO.A to je bez prace.K tomu jeste starosti atd.Nevim....dle me je to nesmysl.Dal to tezko prodas a kdyz tak pod cenou.Za ty penize v pohode poridis jinyho.Pokud jsi se do neho zblaznila tak ho kup ale pak pocitej ze te manzel pri naslednych opravach podekuje:-)

A to ze to nema historii je vic nez podezrely....kazdy auto ma zapis...min po dobu garancky.Zajdi si osobne do VW a tam ti to dle VIN zdarma reknou.A hned budes vedet na cem jsi.
To vsechno muzes resit i na aute co ma najeto 90tis km, zrovna ty ramena vydrzi kulovy, nikde snad neni psano, ze predchozi majitele uz neco neresili ne? Kolikrat je auto s najetejma 300t km v lepsim cajku, nez auto od dob*tka s najetejma 100tis km.

Navic neni pravda, ze musi byt zaznamy v historii, takovejch aut je, co jezdi pravidelne do aut. servisu a zapis zadnej!!!

Rozhodoval bych se podle ralneho stavu auta a ne jen podle km na tacho.
mužu vědět kde tak draze kupuješ ty dily za 12000 umim celou original spojku (setrvak(dvojhmota) přitlačák lamela ložisko) ramena asi za 6original a za dva neoriginál. brzdy od zimrmanu komplet za 3600 tlumiče po 2-3 tisícich za bilsteiny a jen tak namatkou rozvody 1200 a pumpa 700 všechno to jsou original dily

Napsal: 03 led 2012, 20:05
od codll
MartinaT píše:Tak původní dohoda byla 90.000,-Kč, ale vzhledem k úvěru/přeplatku se to zastavilo na 75.000,-Kč. Mě se to zdá akorát, mužovi po zjištění kilometrů dost, ale protože je to kamarád, tak než aby ho stahoval o peníze dolů, raději by od toho dal ruce pryč a klidně by mu radši řekl, že auto nechce, tak nevím. Co myslíte za 75.000,-Kč?


heled ale to je cena bez preplatku to je cena za kterou to mas nabidnute kdyz si na to vezmes uver ? nebo je to pevna cena kterou zaplatite i spoplatky (konecna cena ) nemyslim v tom prevod

Napsal: 03 led 2012, 20:33
od MartinaT
Pánové, všem děkuji za reakce. Z auta nakonec asi sejde, protože si nejsem po poradě s mužem jistá, jestli by to byla dobrá koupě. Moc děkuji za informace a přeju hezký večer.

Napsal: 04 led 2012, 11:16
od Spectre868
rudy5 píše:
Spectre868 píše:
rudy5 píše: tak to máš asi rozhasene celé pretože ja v aute ani pomaly necítim že motor beží žiaden vibrácie nič , a zves sa na passate v benzine tak budeš potrebovať taku 2.8 V6 aby si mál aspon trošku pôžitok z jazdy inak je to mrtvola a samozrejme ide o nájazd KM ak jazdíš malo tak spotreba 11L neni problém ak vela tak je prúser a predné ramená ako má passat ma už každá limuzína a dau sa repasovať za pár korún aj kupiť lacné náhrady ktoré za tie peniaze celkom vydržia mám skusenosť
Tak o pôžitku z jazdy by som polemizoval, 96kw v sérii nieje nič moc, motor je typický krátky dych, a kultúra PD motora je dosť zlá, síce som sa v 1.8 T v passate neviezol, ale dynamické papierové parametre má cca porovnateľné, a bez kurvítiek typu vstrekovače, dvojhmotový zotrvák, a iné. AD pôžitok z jazdy, párkrát som sa viezol v B6 2.0 TFSI, a dynamika je niekde úplne inde, síce bez kopanca, ale motor ide krásne za plynom, bez diery, a 0-100 za 7.5 v sérii, na to sa 1,9 TDi došplhá až po masívnej úprave.
Jasne ale mne to bude žrať 6.5L a tebe to bude žrať 10l to mi ver
Ono sa to pri cene za servis ojazdeného diesla viacmenej vyrovná...nevravím že 5.5 Passat je zlé auto, ale ak sa na tom aute vysypú vstreky/turbo/dvojhmota, tak nieje problém prísť servisom na polku ceny tohoto auta. A to je pri 300 tkm + vysoko pravdepodobné.

Napsal: 04 led 2012, 12:09
od peeeetr
Jirka186 píše:
jaykay píše:
patrik.kloucek píše: byt tebou bych to jeste hodne zvazil.75tkč za pasika z roku 00 co ma lakovanou boudu a to jeste tak ze to stoji zaprd je skoro dost.O km nemluvim.300tkm neni pro motor nijak moc...ten to vydrzi.Tady jde spis o to co je kolem a co 100% budes muset driv nebo pozdeji resit.Jen namatkou...ramena-12ooo,dvouhmota-12ooo,lamela a pritlacak4ooo,vstriky,brzdy5ooo,tlumice8OOO.A to je bez prace.K tomu jeste starosti atd.Nevim....dle me je to nesmysl.Dal to tezko prodas a kdyz tak pod cenou.Za ty penize v pohode poridis jinyho.Pokud jsi se do neho zblaznila tak ho kup ale pak pocitej ze te manzel pri naslednych opravach podekuje:-)

A to ze to nema historii je vic nez podezrely....kazdy auto ma zapis...min po dobu garancky.Zajdi si osobne do VW a tam ti to dle VIN zdarma reknou.A hned budes vedet na cem jsi.
To vsechno muzes resit i na aute co ma najeto 90tis km, zrovna ty ramena vydrzi kulovy, nikde snad neni psano, ze predchozi majitele uz neco neresili ne? Kolikrat je auto s najetejma 300t km v lepsim cajku, nez auto od dob*tka s najetejma 100tis km.

Navic neni pravda, ze musi byt zaznamy v historii, takovejch aut je, co jezdi pravidelne do aut. servisu a zapis zadnej!!!

Rozhodoval bych se podle ralneho stavu auta a ne jen podle km na tacho.
mužu vědět kde tak draze kupuješ ty dily za 12000 umim celou original spojku (setrvak(dvojhmota) přitlačák lamela ložisko) ramena asi za 6original a za dva neoriginál. brzdy od zimrmanu komplet za 3600 tlumiče po 2-3 tisícich za bilsteiny a jen tak namatkou rozvody 1200 a pumpa 700 všechno to jsou original dily

Já taky teďka tady na to koukám a nestačim se divit. Za nápravu na A4 jsem dával 5tis, za spojkovej set 3500, zadní brzdy komplet i s kotoučema 3tis, tlumiče na předek 2500, na zadek 2ku. Nevim co tady každej řeší s náhradníma dílama. Plno lidí má plno známejch v autodílech a ty ceny jsou už skoro směšný :D

Napsal: 04 led 2012, 12:27
od jericho-3
Nejsem žádný ortodox koncernu VW, ale sleduji jednoho PASSATA B6 /2002,motor AVB, 74kw/, po dovezení a stočení tachometru dovozcem majitel najezdil asi 80000km , pak se prodřelo zdvihátko a motor se celý opravil,..., nová hlava, kroužky, starší dobré vstřiky,dvouhmota,spojka, oprava startéru, alternátoru, preventivní prohlídka turba. Od té doby majitel jen jezdí, má nově najeto asi 150 000 /což bude celkově okolo 400000km/ a je nervozní, že auto pořád perfektně funguje..a přitom jeho kolegové, kteří ohrnovali nos, mají jejich nové vozy stejných i jiných značek, buď prodány, nebo zrušeny..Jezdí svižně, s citem pro motor a auto mi ráno předal, před chvíli jsem z auta vylezl a nejsem schopen najít chybu..On přemýšlel, co mi na papír napsat za závady, tak po přemýšlení napsal, někdy píská vzadu brzda..,a jak si říkal, vyměn olej v převodovce, samo v motoru/proto to vlastně přivezl/a nesvítí mi žárovka tlumených světel..a cokoliv uvidíš, udělej...Toť vše a auto je denně v akci..Patrně měl štěstí..Ale mám za to, že B5 bude obdoba....Ale důležité je, aby auto neměli v ruce různí kurvilové a spořiči.. :)

Napsal: 04 led 2012, 12:53
od johnyd1
MartinaT píše:Pánové, všem děkuji za reakce. Z auta nakonec asi sejde, protože si nejsem po poradě s mužem jistá, jestli by to byla dobrá koupě. Moc děkuji za informace a přeju hezký večer.
Tak konečne rozumne rozhodnutie-nebrat ani omylom.Aj ked je to kamarat.

Napsal: 04 led 2012, 13:31
od jaykay
jericho-3 píše:Nejsem žádný ortodox koncernu VW, ale sleduji jednoho PASSATA B6 /2002,motor AVB, 74kw/, po dovezení a stočení tachometru dovozcem majitel najezdil asi 80000km , pak se prodřelo zdvihátko a motor se celý opravil,..., nová hlava, kroužky, starší dobré vstřiky,dvouhmota,spojka, oprava startéru, alternátoru, preventivní prohlídka turba. Od té doby majitel jen jezdí, má nově najeto asi 150 000 /což bude celkově okolo 400000km/ a je nervozní, že auto pořád perfektně funguje..a přitom jeho kolegové, kteří ohrnovali nos, mají jejich nové vozy stejných i jiných značek, buď prodány, nebo zrušeny..Jezdí svižně, s citem pro motor a auto mi ráno předal, před chvíli jsem z auta vylezl a nejsem schopen najít chybu..On přemýšlel, co mi na papír napsat za závady, tak po přemýšlení napsal, někdy píská vzadu brzda..,a jak si říkal, vyměn olej v převodovce, samo v motoru/proto to vlastně přivezl/a nesvítí mi žárovka tlumených světel..a cokoliv uvidíš, udělej...Toť vše a auto je denně v akci..Patrně měl štěstí..Ale mám za to, že B5 bude obdoba....Ale důležité je, aby auto neměli v ruce různí kurvilové a spořiči.. :)

to je B5.5 a ne B6 ;)

Napsal: 04 led 2012, 14:52
od jericho-3
Díky.. :)

Napsal: 04 led 2012, 17:03
od patrik.kloucek
mužu vědět kde tak draze kupuješ ty dily za 12000 umim celou original spojku (setrvak(dvojhmota) přitlačák lamela ložisko) ramena asi za 6original a za dva neoriginál. brzdy od zimrmanu komplet za 3600 tlumiče po 2-3 tisícich za bilsteiny a jen tak namatkou rozvody 1200 a pumpa 700 všechno to jsou original dily[/quote]



kupuju je normalne v autodilech...mam sice nejakou slevu ale na 6tkč za lemfordera napravu se nedostanu ani nahodou.Ty ceny co jsem uvadel jsou nebo byly bezny cenikovy pred cca rokem kdyz jsem to kupoval na B5.Dvouhmota to same.
pokud ale umis takovihle cenovky rad bych se s tebou domluvil a neco bych koupil....konkretne me brzy bude pozdravovat dvouhmota na Alhambre.Taky bych resil prodlouzeni P poloosy i stim curem co je nasroubovany do prevodovky.zakolik by jsi to dokazal?

Napsal: 04 led 2012, 21:44
od Martin.R
batoo píše: V mem okoli znam jednoho ex taxika PDckova B5 passat 85kw ma pres 600 000 km a s normalni udrzbou jezdi.
Myslíš toho mojeho???
Je fakt že kosmeticky krásnej neni, ale vzhledem k tomu co polyká za palivo je neskutečný že to ještě jezdí.