Stránka 4 z 4
Napsal: 08 úno 2012, 13:18
od TDIfun
Takze to kratke zhaveni co mam znamena ze zhavicek po dobu 2sec jde 12V a pak to spadne na 5V a zhavi dale, mam tam 5V zhavicky to uz ale nesviti spiralka takze to neobtezuje.. Takze EDC16 co maj zhavky s cervenym prouzkem, nakopne megarychle a pak udrzuji 5V.. proto to zhaveni zhasne po 2sec, je to udelano at to je komfortni a lidi necekaj jak u starych TDI kdyz 12V zhavicky zhavily treba 10sec.
Napsal: 08 úno 2012, 15:06
od martinsidlo
Je veliký rozdíl startovat v -17°C,když auto nestálo déle jak 10h a když stojí víc,jak 18h.To vše při stále -17°C.A taky,jaký je olej.Někdo jezdí 5W-40 a tvrdí,jak mu to startuje a v létě se mu vydře vačka,protože je to řidký.
Napsal: 08 úno 2012, 18:24
od maros261177
martinsidlo píše:Je veliký rozdíl startovat v -17°C,když auto nestálo déle jak 10h a když stojí víc,jak 18h.To vše při stále -17°C.A taky,jaký je olej.Někdo jezdí 5W-40 a tvrdí,jak mu to startuje a v létě se mu vydře vačka,protože je to řidký.
No mi čo mame PD veľmi špekulovať nemôžeme, lebo oleje s viskozitou 10W-40 nezoženieme..., tak tam musíme dávať 5W-40 respektíve 5W-30...
Napsal: 08 úno 2012, 18:29
od misope
5w40 v lete derei vacky? plati to aj u 81kw? pouzivam mobil1 5w40
Napsal: 08 úno 2012, 18:47
od Fulltank
misope píše:5w40 v lete derei vacky? plati to aj u 81kw? pouzivam mobil1 5w40
bud v klidu, ani u jednoho motoru to neni duvod vydreni vacek

Napsal: 08 úno 2012, 19:06
od Richi
Tak já v těch mrazech žhavil a stejně to chytlo až napotřetí.
Tak jsem nechal vyměnit žhavky, protože na jedinou funkční žhavku to trvá fakt zbytečně dlouho.

Napsal: 08 úno 2012, 19:06
od Tomas.cz
TDIfun píše:Takze to kratke zhaveni co mam znamena ze zhavicek po dobu 2sec jde 12V a pak to spadne na 5V a zhavi dale, mam tam 5V zhavicky to uz ale nesviti spiralka takze to neobtezuje.. Takze EDC16 co maj zhavky s cervenym prouzkem, nakopne megarychle a pak udrzuji 5V.. proto to zhaveni zhasne po 2sec, je to udelano at to je komfortni a lidi necekaj jak u starych TDI kdyz 12V zhavicky zhavily treba 10sec.
Takže máš u Touranu ty 5v s červeným kroužkem, jak jsme se včera bavili přes sz?
Napsal: 08 úno 2012, 19:09
od Tomas.cz
Fulltank píše:misope píše:5w40 v lete derei vacky? plati to aj u 81kw? pouzivam mobil1 5w40
bud v klidu, ani u jednoho motoru to neni duvod vydreni vacek

No čoveče známej měl Escorta 1.8TD a v létě na 10w40 olej mu problikávala kontrolka mazání, ale tam byla chyba jinde
U TDi není žádný problém jezdit v létě na 5w40, nevidím důvod pro vydření čehokoli.
Napsal: 09 úno 2012, 03:14
od TDIfun
Tomas.cz píše:TDIfun píše:Takze to kratke zhaveni co mam znamena ze zhavicek po dobu 2sec jde 12V a pak to spadne na 5V a zhavi dale, mam tam 5V zhavicky to uz ale nesviti spiralka takze to neobtezuje.. Takze EDC16 co maj zhavky s cervenym prouzkem, nakopne megarychle a pak udrzuji 5V.. proto to zhaveni zhasne po 2sec, je to udelano at to je komfortni a lidi necekaj jak u starych TDI kdyz 12V zhavicky zhavily treba 10sec.
Takže máš u Touranu ty 5v s červeným kroužkem, jak jsme se včera bavili přes sz?
ano ale.do dneska.jsem.jezdil na 12V a startoval i v mrazech. Jak jsem ti psal vzal jsem multimetr zmeril a diky hovoru s Humlem mi rekl cisla zhavek a dopatrali jsme ze tam maj bejt 5V... Pak mi to cele doslo jak to funguje. Asi dobrej motor ze chytal i na malo zahrate zhavky

Napsal: 09 úno 2012, 06:24
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:V pátek jsem doloval žhaviče u Octavie ASV zdejšího člena, nešla ani jedna což bych jim odpustil, ale v prosinci kdy jsem měnil olej nešla ani jedna povolit

Nevím, jestli tomu pomohlo to, že jsem je zakapal červenou brzdovou kapalinou a přijel posléze na výměnu už s teplejším motorem ale po chvilce zápasu šly ven všechny- naštěstí

tome zkus někdy žhaviče, brzdové trubky, odvzdušnováky a podobné prostě díly co se rády zalamuji a nejdou povolit,
nepovolovat tahem ale pěstí bouchat po ráčně dělám to tak s úpěchem leta
Napsal: 09 úno 2012, 09:44
od johnyvine
Takze mam nedavno vymenene zhavice, su to BERU s čiernym kružkom, dnes rano -7,5 C, zhavenie 5 sekund, a chytilo na prve pretocenie startera az ma to prekvapilo

Napsal: 09 úno 2012, 10:20
od martinsidlo
Fulltank píše:misope píše:5w40 v lete derei vacky? plati to aj u 81kw? pouzivam mobil1 5w40
bud v klidu, ani u jednoho motoru to neni duvod vydreni vacek

To nebylo myšleno globálně,že kdo má 5W v létě vydře.To jen někteří a ještě jsou v tom jiné důvody.Ale 5W nastartuje v zimě v -17 daleko lépe než 10W.Já právě používám hustěší (nechci se tady s někým hádat,co je hustější,odborníci chápou),protože 99% času je motor teplý.Jinak nestartuji s 10W-40 na brnk ale na brrrrrnk.
Napsal: 09 úno 2012, 18:03
od Tomas.cz
TDIfun píše:Tomas.cz píše:TDIfun píše:Takze to kratke zhaveni co mam znamena ze zhavicek po dobu 2sec jde 12V a pak to spadne na 5V a zhavi dale, mam tam 5V zhavicky to uz ale nesviti spiralka takze to neobtezuje.. Takze EDC16 co maj zhavky s cervenym prouzkem, nakopne megarychle a pak udrzuji 5V.. proto to zhaveni zhasne po 2sec, je to udelano at to je komfortni a lidi necekaj jak u starych TDI kdyz 12V zhavicky zhavily treba 10sec.
Takže máš u Touranu ty 5v s červeným kroužkem, jak jsme se včera bavili přes sz?
ano ale.do dneska.jsem.jezdil na 12V a startoval i v mrazech. Jak jsem ti psal vzal jsem multimetr zmeril a diky hovoru s Humlem mi rekl cisla zhavek a dopatrali jsme ze tam maj bejt 5V... Pak mi to cele doslo jak to funguje. Asi dobrej motor ze chytal i na malo zahrate zhavky

Problém by byl, kdybys měl systém na 12v, jako já v Caddy byť s EDC16 a dal tam žhavky na 5v

a náhodou neviděl si ty 12v žhaviče když do nich jednotka pouštěla jen 5v jestli se něco vůbec dělo? Byly aspoň tmavě červené?