Stránka 5 z 7
Napsal: 22 led 2019, 22:38
od Hošík
turbo kamna power píše:Hošík píše:Domů bych si OII nekoupil. Máme dvě firemní, obě 77KW. První při 140 000km ojnice ven a teď asi turbo a vstřiky při 190 000km. Druhá co mám já tak při 185 000 problém s DPF, který byl zapříčiněn sjetou vačkou a zdvihátky. Olej se mění co 15 000Km 5W30. Celkově to auto je tvrdé, ale to je věc názoru. Ale zajímavé je že první je úplně bez koroze a druhá už má puchýře a to jsou stejný rok rozdíl dva měsíce.
To jste měli bohužel špatnou ruku při výběru motoru. Navíc v jakým režimu ty auta jezdí? Moje mamka má OII 2006 1.9 4x4 BXE a má najeto přes 350t. km a na motor nebylo šáhnuto, já mám 1.6 TDI 2011, najeto 280t. km a taky bez jediné závady

Jo, chápu, že oproti 307 se to může zdát tvrdé, ale mě to třeba vyhovuje. Mám rád jistější jízdní vlastnosti, ne vyměkliny. A OII je ještě celkem pohodlná, jsou mnohem tvrdší auta
Mondeo je fajn, ale interiér mi přijde laciný a rezne to víc, jak Octavia, hlavně zespoda. Octavia II má nerezový výfuk, tenhle výraz není u Forda ani ve slovníku

Navíc vevnitř není Mondeo větší, než OII.
Mazda je pak na tom s korozí ještě hůř, rok 2008 už budou pěkný vraky, pokud to není čerstvý dovoz z teplých krajin.
Tu první má kolega jen na dojíždění do práce, cca 80 km denně. S tou druhou lítám spíš dálnice. Já právě tyhle tvrdý auta nemusím, ale jak jsem psal je to věc názoru. Každopádně si s ní nedovolím to co s peškem třeba na sněhu. Je to prostě co chytneš za kus.
Napsal: 22 led 2019, 22:50
od rudy5
Biimbo píše:Jj, Mazdu zameteš po 10 letech z garáže
To platilo na.rok 2002 az 2007 od roku 2008 to je uz v pohode dve som.zospodu videl a nebolo to o nic horšie ako.ine.auta samozrejme pred kupou pozriet spodok ale par krat som.v tom.isiel prijemne zvezenie to je auto kde.nepotrebujes silny motor a mas radost z jazdy.
Napsal: 23 led 2019, 05:51
od ROMEK
TDI tech píše:Dnes by som uz riesil auto jedine tak, ze je uplne jedno ake to bude ( vsetko su to mrdky ), len to musi byt funglovka a priplatim si predlzenu zaruku na celu dobu leasingu. Po splateni leasingu sa ho ihned zbavim a beriem zase nove. Inak to zjavne nema vyznam. Neviem kto koho donutil ku konzumu. Ci automobilky ludi, alebo ludia automobilky

.Na kazde auto raz dojde a bude sa to musiet nastavit ako si napisal.teraz ide do srotu almera n15 a G3 motoricky super ale zespodu uz uplna korozia rozpadaju sa brzd trubky atd.Kamos spominal ze ked pojde zavies na srotovisko golfa bude mat slzy v ociach
Napsal: 23 led 2019, 11:34
od Thopr
Trocha odbočka, servisuje někdo EXEO v 2.0 tdi CR 105 nebo 125kw?
Mám dle mě velmi solidní nabídku, včera jsem tam zkoušel narvat dětské sedačky, o cca 12cm více místa než v mojí O1... Nájezd 170tkm a velmi cajk výbava zároveň i cena, to je na podvozku nějaké starší A4, že? Mám za to, že na předku byla hliníková víceprvková náprava, ale omrkl jsem to jen rychle.
Napsal: 23 led 2019, 11:46
od turbo kamna power
jj, je to vlastně Audi A4 B7 s motorama z B8
Napsal: 23 led 2019, 11:48
od rudy5
Ono to je cele ako starsia A4 len par veci sa lisi.
Napsal: 23 led 2019, 12:52
od Thopr
A je to sráč? Motory jsou v cajku?
Napsal: 23 led 2019, 13:48
od WOB
A musí to být sedan?
Napsal: 23 led 2019, 16:09
od Biimbo
jj, rozebrali výrobní linku v německu a odvezli jí do španěl. Konstrukčně je to střední třída z roku 2001
Napsal: 23 led 2019, 21:11
od Thopr
A ještě jeden auťák... B7 , rv 2011-2012 najeto 170tkm, DSG a 2.0 TDI 103KW.
To je moje poslední možnost, pak se na výběr nějaký čas vykašlu, bo už znám každé auto na netu.

Napsal: 23 led 2019, 22:05
od WOB
já jen že spousta lidí prodává za mrzkej peníz Subaru Imprezu 2009 protože se nikomu nelíbí, přitom je to super autíčko.

Napsal: 24 led 2019, 06:06
od Biimbo
martinsidlo píše:Biimbo: Nevím,co ty jsi dělal s OI ale já za celých 630tis km ani jedna stahovačka,klima chodí,neutíká,jen kabely v předních a kufr průchodkách.
Záleží,jak se k tomu kdo chová.
Zachvíly to bude veterán,jiné RZ a cena bude stoupat.
Normálně užíval jako kterékoliv jiné auto. Dvojková dostávala zabrat víc,nějak jsem neřešil ohřívání za studena, víc odvozila na stavbu, 500 kg v kufru nebyl problém. A konkrétně stahovačky jsem měnil na každý octavii I kterou jsem servisoval. A nezáleželo jaký majitel je prase na auto a jaký si ho hýčká. Několik microspínačů nebo studených spojů v zámkách dveří taky všem. Třeba na to mým bývalým je teď najeto asi 470 tis, před 3 lety to začalo žrát olej a to celkem dost, ale třeba servo je tam původní a to auto jezdilo na 16 a za mě na 17 kách. Jinak na OI jsem snad všem měnil servo kolem 250-300 tis.
Napsal: 24 led 2019, 08:03
od rudy5
WOB píše:já jen že spousta lidí prodává za mrzkej peníz Subaru Imprezu 2009 protože se nikomu nelíbí, přitom je to super autíčko.

Super auticko.na.peniaze asi tak.a miesta vzadu menej aj v 01. Si zas tomu dal
Napsal: 24 led 2019, 08:04
od jericho-3
Přiznám se, že u auta, které má přes 400000km bych už psychicky neustál ten proběh , že něco lehne v té nejhorší chvíli..Samozřejmě lze říci, že teď už je opravdu, ale opravdu všechno vyzkoušeno a ověřeno, takže nic nehrozí...ale tohle už ne..
Wobe, musíš počítat s tím, jak je obtížný a drahý servis na tomhle autě, už ty první boxery byly sice bezvadné, ale ta práce s tím..Člověk už byl koilkrát nasrán,i když dělal brouka..

Napsal: 24 led 2019, 08:29
od Vici
jenže v těch 400 000 to má už kde co vyměněné... auto taky může mít najeto poctivých 60 000 a bude zralé na ekolikvidaci.. podle km si fakt nevybereš..
