Stránka 5 z 15
Napsal: 23 říj 2007, 20:35
od Huml
go.vojta píše:hele jak jsi přišel že saab, je spolu s fiatem?? co vím tak saab 9.3 a 9.5 jezdí na upraveném spodku opel vektra.. a rozhodně nemají motory fiat.. a to jsem už pár saabů viděl.. tak je pravda, že 2.4jtd 20v jede solidně, ale to jsi ještě nejel s 3.0d od bmw v jejich výkonové verzi 160 nebo 170kw. a to nemluvím o 3.5d.. nebo audi 3.0tdi atd.. nové motory bych jsem netahal, jedou všechny dobře. až čas ukáže jak je to s jejich spolehlivostí.. nové japonské nafty jsou už též ok..
jj, Saab má diesely od Fiatu, sejně jako ty Vectry(1,9 Multijet), patří taky pod GM,Opel naftu neumí, tak si musel koupit jinou automobilku, která je trochu zvládá.
Napsal: 23 říj 2007, 21:32
od flekyc
Huml píše:go.vojta píše:hele jak jsi přišel že saab, je spolu s fiatem?? co vím tak saab 9.3 a 9.5 jezdí na upraveném spodku opel vektra.. a rozhodně nemají motory fiat.. a to jsem už pár saabů viděl.. tak je pravda, že 2.4jtd 20v jede solidně, ale to jsi ještě nejel s 3.0d od bmw v jejich výkonové verzi 160 nebo 170kw. a to nemluvím o 3.5d.. nebo audi 3.0tdi atd.. nové motory bych jsem netahal, jedou všechny dobře. až čas ukáže jak je to s jejich spolehlivostí.. nové japonské nafty jsou už též ok..
jj, Saab má diesely od Fiatu, sejně jako ty Vectry(1,9 Multijet), patří taky pod GM,Opel naftu neumí, tak si musel koupit jinou automobilku, která je trochu zvládá.
no a to si vem Audi A6 ...
o vikend se prijel podivat do CV BH Motor z fora a mel sebou Audi A6 4.0TDI V8 quattro s upravama na 360hp a kroutak 600Nm. Brutalni luxusni korab co vazi 2000kg a kdyz sme tomu slapli a zkouseli se honit tak to jelo jak moje ibiza a ta ma ted asi 400Nm a 180hp a vazi 1000kg. cumel jsem pero, takovej obr a jelo to jak ďas

Napsal: 23 říj 2007, 21:44
od jack91
Chlapi k tem zetorum,
neni to ROTACNI CERPADLO! pozor na to
mam 2 motory a Zetor doma:)
Napsal: 24 říj 2007, 06:52
od váha
jack91 píše:Chlapi k tem zetorum,
neni to ROTACNI CERPADLO! pozor na to
mam 2 motory a Zetor doma:)
nemáto náhodou ještě řadoví čerpadlo bo jak se tomu nadává?
jináč k těm čerpadlum,konkrétně VP37 co řikáte jak je primitivní,neni náhodou v jednoduchosti síla?Pokud vím tak VP44 co začli slavně používat ostatní automobilky a vw u V6 TDI se moc nepovedli a jsou stim problémy.
Viz muj kolega v práci si slavnostně koupil focuse TDDi a mě se smál co vidim na VW TDI,zkuste hádat kdo se směje teď

Napsal: 24 říj 2007, 09:40
od Tomas.cz
jj Zetor má řadový čerpadlo.
Re: Pre THOPRa
Napsal: 24 říj 2007, 09:43
od jordee_23
jojo píše:Len pre tvoju informaciu. Saab je v konzorciu s FIAT group a do svojich aut montuje vyhradne motory fiat!
2.2 TiD je vlastne oplovsky motor ale nevedel som ze to robi fiat ak to kupil teda GM aj 85 aj 92 kw :O)
Napsal: 24 říj 2007, 09:48
od jordee_23
go.vojta píše:hele jak jsi přišel že saab, je spolu s fiatem?? co vím tak saab 9.3 a 9.5 jezdí na upraveném spodku opel vektra.. a rozhodně nemají motory fiat.. a to jsem už pár saabů viděl.. tak je pravda, že 2.4jtd 20v jede solidně, ale to jsi ještě nejel s 3.0d od bmw v jejich výkonové verzi 160 nebo 170kw. a to nemluvím o 3.5d.. nebo audi 3.0tdi atd.. nové motory bych jsem netahal, jedou všechny dobře. až čas ukáže jak je to s jejich spolehlivostí.. nové japonské nafty jsou už též ok..
presne tak presne ..... vse uplne sedi saabovsky diesel by som veru nexcel. dost problemovy. a bmw 3.0 tak panove fakt velmi vydareny motor aspon podla mojich doterajsich skusenosti... ma tah, vykon, silu a fakt super spotrebu!
Re: Pre THOPRa
Napsal: 24 říj 2007, 09:57
od Tomas.cz
jordee_23 píše:jojo píše:Len pre tvoju informaciu. Saab je v konzorciu s FIAT group a do svojich aut montuje vyhradne motory fiat!
to by som netvrdil 2.2 TiD je vlastne oplovsky motor !! aj 85 aj 92 kw :O)
Blok je Opel, hlava a rozvody atd Saab.
Napsal: 24 říj 2007, 11:42
od marek66
Myslím ze Jackovi to uz je jasné

Re: A este nieco lt.kuboshovy
Napsal: 24 říj 2007, 14:15
od bobo
jojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).
www.audi.cz : Na mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem v roce 1989 představila firma Audi první vznětový motor na světě s přímým vstřikováním paliva a elektronickou regulací určený pro osobní vozy - to byl okamžik zrodu motoru TDI
Re: jede nejaky jiny diesel jako TDI :)
Napsal: 24 říj 2007, 14:19
od bobo
jack91 píše:AHoj
uz jsem vyzkousel HDi(Peugeot), TDDi(ford), DTi (Renault)
vsechno melo stejne nebo vice hp nez moje TDi PD.
Ale zatah nema zadny jako PD.
Fakt jsem s tim motorem strasne spokojene, jede super a spotreba super.
Ptam se, jede nejaky diesel lepe nez nase TDI cka:)
diky
žádný, ostatní jsou mrchy křivý.

Napsal: 24 říj 2007, 20:11
od monty

Tak to je mazec,člověk by řekl že se něco novýho dozví a čtu tady skoro samý hádky

Zas tak hodně traktůrků jsem neprojel,ale k životu by mi úplně stačila slabší A4 3,0 TDI s tiptronikem a nemusel bych ho možná ani čipovat(no možná časem),protože to bylo mnohem lepší svezení než třeba se silnějším A6 3,0 TDI se šestikvaltem nebo s A4 2,0TDI 170k.Japonce neznám ,Oplovo DTI mě vážně nezaujalo a čiplý slabý HDI nebylo úplně zas tak hrozný,řekl bych.Tot vše:Ciao
Napsal: 24 říj 2007, 21:08
od zapa
Měl jsem Cromu a tahal za ní podvál a ten motor byl nesmrtelnej.Nalítal a to doslova jsem s ní 730 000 km,s jedinou hlavou,turbem a dvěma převodovkama.Tachometrově šla i přes 200.Život skončila rozštípaná vo traktor,když traktorista s čepicí škoda neodhad mojí rychlost a šoup mi to tam rovnou z pole.Ze 160 jsem to dobrzdil na polovic, urval jem mu přední kolo i s nápravou a skončil po několika kotrmelcích na střeše.Auto totál,já pár boulí,odřenin a pořezanej od skla.Od tý doby jsem měl ještě 1 cromu a dvě themy se stejným motorem a nikdy neměl problém se starty i když bylo hodně pod -20.Jednou byly takový mrazy,že nafta zatuhla i na stojanech pump a já jsem s mojí cromou jel do němec pro auto a němci cca 70 km od hranic postávali se svejma golfama,pasatama....bezradně stát se zatuhlou českou naftou po krajnicích.Jednoho jsem naložil - měl jsem to stejnou cestou a ten chudák nechápal,že ho veze fiat.Samo,že jsem mu neřekl,že cromy maj už od výroby předehřev.Vím,že je to tu forum VW,ale přiznejte,že italové ty motory prostě uměj.
Napsal: 24 říj 2007, 21:10
od Tomas.cz
Ten předehřev byl řešenej nějak elektricky nebo jak?
Re: Pre THOPRa
Napsal: 24 říj 2007, 21:12
od Huml
jordee_23 píše:jojo píše:Len pre tvoju informaciu. Saab je v konzorciu s FIAT group a do svojich aut montuje vyhradne motory fiat!
2.2 TiD je vlastne oplovsky motor ale nevedel som ze to robi fiat ak to kupil teda GM aj 85 aj 92 kw :O)
2,2 TiD je motor od Opela, ale oni už asi rok montujou 1,9 od Fiata, jak Opel, tak i Saab, výkonových variant je asi víc, ale v nabídce je i verze 110kW