Stránka 5 z 12

Napsal: 27 črc 2008, 18:55
od radluk
(LOL)

Napsal: 27 črc 2008, 20:38
od slovacek.milos
názor do pranice ti řeknu,
zajdi si třeba k opravářovi čerpadel do jalubí se nezastaví (crazy) pořád zavalený prací, prostě čerpadla se kazí při provozu na kvalitní naftu, se podívej na toto forum co se podělá motorů, a s RO nemají nic společného. nebo jak jsem psal KO všeho po nalitií RO u 1.9 feldy investice dvacet tisíc do oprav a nakonec AQ palivový filtr čína, kdo si umí připravit dobré a čisté palivo spravidla nemá problémy :-D miloš

Napsal: 27 črc 2008, 21:29
od alda164
radluk píše:alda164
Ano, to je nazor do pranice !!!
Misto slozitych uprav, ktere pak plni funkci, se budeme kazdy tyden patlat s metanolem a ziravinami...
Jo , plní funkci. Po chvíli mně Bosh začal téct jako sviňa a pak se mi propálil píst.Ta druhá nádrž v kufru znamenala zajebanej kufr od oleje.Z Meřo nic neřeším , nic nepřepínám , jestli jedu 5 km nebo 200 km. Jasně vše má svoje výhody a nevýhody.Vše je o možnostech.

Napsal: 28 črc 2008, 19:31
od radluk
(LOL)

Napsal: 28 črc 2008, 19:32
od radluk
(LOL)

Napsal: 28 črc 2008, 19:39
od slovacek.milos
radluk píše:Ano, pana Grebenicka znam, mam rodinu z Jalubi a je to moc sikovny clovek, uz jsem mel u nej cerpadlo, a nekolikrat vstriky...
jen mezi námi mě se u něj párkrát nepovedlo, tak chodím dál, navíc už nechtěl pokračovat tak rotační nedělá všechny, a co jsou s řídící jednotkou taky ne, CD o tom nechce slyšet už to chce dožít jak to je miloš

Napsal: 28 črc 2008, 19:50
od radluk
(LOL)

Napsal: 28 črc 2008, 20:31
od slovacek.milos
radluk píše:slovacek.milos
jo, rotacky nedela, ale je ochotny to zavest tam, kam je potreba, ma ruzne zname...
On dela proste klasiku, radovky... ale vstriky udela krom elektronicky ovladanych, jakekoliv.
jo posílá to k horákovi do zlobic oni jsou spolužáci :-D miloš

Napsal: 10 srp 2008, 21:01
od Petr H.
Nevím jestli mi to neuniklo, ale nějak jsem si nevšiml, že by k přídavným nádržím vedlo napájení podávacího čerpadla. Odkud a čim z těch nádrží sosáte olej?

Napsal: 11 srp 2008, 16:55
od radluk
(LOL)

Napsal: 19 zář 2008, 11:14
od dvorky1
chlapi dávejte sem fotky těch přestaveb a nebo něco co se toho týká ať se to tady zbytečně neplní příspěvkama co nemají moc společnýho s tématem foto vlastních přestaveb. Naní přeci problém založit nový téma a tam to ostatní pořešit ne??? (offtopic) :D Jinak Fordíka jsem vystřídal za BMW 525 TDS tak už bastím přestavbu. zatím jen přídavnej palivovej filtr. Brzy něco nafotím

novej olejáček 525 TDS zatím jen dva filtry

Napsal: 18 říj 2008, 10:30
od dvorky1
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
no je to takovej mazlíček zatím najeto 9 tis. km na směs hydrauliky, friťáku a sem tam petrolej, nebo nafta a jde to. Občas výpadek při startování když je zima, ale pokaždý to pak naskočilo tak do 6 - 10 pokusu

Re: novej olejáček 525 TDS zatím jen dva filtry

Napsal: 22 říj 2008, 22:14
od rasol
dvorky1 píše: no je to takovej mazlíček zatím najeto 9 tis. km na směs hydrauliky, friťáku a sem tam petrolej, nebo nafta a jde to. Občas výpadek při startování když je zima, ale pokaždý to pak naskočilo tak do 6 - 10 pokusu

Dvorky, daj vediet, ako Ti ide auto, ked najazdis cca 50 tis. km na olej, pretoze Ta cakaju pri motore TDS poruchy, ktorym sa v pripade RO jednoducho nevyhnes.


- pokazi sa cerpadlo v nadrzi
- vzhladom k tomu, ze mas kombi s delenou nadrzou, este sa Ti to skomplikuje
- ked je teple palivo, motor zacne stracat vykon - ironia, lebo Ty musis prave RO zohrievat
- za tepla prestane startovat /odporucam nosit flasu s vodou a v nudzovom pripade obliat dekel vstrekovacieho cerpadla vodou/
- zacne tiect vstrekovacie cerpadlo
- poskodi sa regulacia vonobehu a budu kolisat otacky, casom motor pri poklese pod 1000 ot/min. jednoducho zdochne
- poskodi sa podavacie cerpadlo priamo vo vstrekovacom cerpadle, ktore potom nebude schopne udrzat vnutorny tlak.


ak dobre na foto vidim, mas tam plastovy kus medzi intercoolerom a sanim - casom plast praskne, mozno Ta caka vymena termostatu, priprav sa aj na starter, vstrekovac so snimacom zdvihu a kopec dalsich drobnosti, ktore Ta casom presvedcia o tom, ze BMW s TDS motorom na RO bol zasadny omyl a auto musi z domu.


Je to moja vlastna skusenost, potvrdena aj inymi majitelmi BMW, OMEGA, Land Rover, s tymto motorom, ktori jazdili na RO. Vsetci mali identicke poruchy.

V kazdom pripade Ti vsak prajem aby si mal mimoriadne vydareny kus.

Napsal: 23 říj 2008, 05:17
od slovacek.milos
já ještě slyšel od jednoho opraváře že když jezdíš a v nádrži máš věčně rezervu tak to čerpadlo v nádrži se zalepí, miloš

Napsal: 15 lis 2008, 21:15
od dvorky1
čerpadlo z nádrže BMW + el. předehřev z 12V rychlovarné konvice
Obrázek
horní část plováku nádrže
Obrázek
pomocné čerpadlo v plastovém držáku
Obrázek
viditelný baypas čerpadla
Obrázek
samotné čerpadlo
Obrázek
konektor a výstup z čerpadla
Obrázek
vstup do čerpadle (ještě tam je nasazený sací koš se sítkem
Obrázek
pohled do držáku čerpadla červený kolečko je tesnící guma kam se zasune výstup z čerpadla je tam rozdvojka pro baypas a výstup z nádrže
Obrázek
pohled do zavazadlového prostoru na přístup do nádrže max. pohodlí
Obrázek
pohled dovnitř nádrže - nádobka na zásobu paliva pro čerpadlo
Obrázek
upravená spirála z rychlovarný konvice nahoře podložka a na ní navařený 4 proužky plechu a ty jsem pak zahnul do požadovaného tvaru.
Obrázek
zbytek z konvice chcete jí?:-)
Obrázek
pomocný čerpadlo s přidělanou el. spirálou
Obrázek

Obrázek