Stránka 5 z 5

Napsal: 13 dub 2014, 07:48
od dj.DEKL
dj.DEKL píše:Transit 2.0 TDDi 75PS cca 300tis km - čerpadlo+vstřiky+turbo původní a pohoda...
Tak i novější 2.2 TDCi 81kW najede 300tkm na jedno čerpadlo,vstřiky i turbo... EGRy se vyměnili asi 2x :P

Napsal: 13 dub 2014, 13:24
od jericho-3
Osobně jsem Fordy taky nemusel, ale je třeba, aby člověk se snažil být objektivní..Okolo mne je mnoho starých vozů , a tam člověk pozná, co je k něčemu..A musím přiznat, že ještě jezdí hodně Fordů Escortů a zastaví je jedině koroze spodku, že je vyhodi na STK. Jinak jsou majitelé spokojeni. Takový Fokus 1. generace s motorem 1,6 , to je fáro ještě dnes, sere mě, že majitelka chce měnit jen gumy /zimní letní/ a když jí praskne žárovka a samozřejmě olej..Další sousedka jezdí s Mondeem 1 s motorem 2.0 /115 HP/ a kam se na ten motor serou moderní sráče..Ti lidé jen jezdí a po odstranění závady ve škubání/kdy je ve Fordu vyhodili/s ním jezdí pořád i když už mají jiná, nová auta/také Fordy/ a ono nejde dorazit. Je třeba se podívat, co pořád jezdí a co ne. Ale samozřejmě Ford diesel zničil mnoho příznivců těchto vozů a i Peugeot motor 2,2 v jejich podání je jako ojeté auto nesmysl..Ale v benzinu mu koncern nečuchne ani k prdeli, ale jsou to motory původem z Japonska, s čímž se moc nechlubí, ale je to jedno, hlavn ě že to jezdí.. :)