Stránka 5 z 5

Napsal: 20 čer 2012, 12:30
od Seidl
kevino píše:
Defmanik píše:To do čeho vedou dráty je jen čidlo tlaku, bez něj nebo dostatečného tlaku by klima vůbec nesepla. Rychlospojky na plnění a měření tam musí být vždycky dvě, jedna na nízkotlakym a jedna na vysokotlakým vedení. Ale jak píší kolegové změřením tlaků za běhu poznáš vše.
nemusia byt dve !!! starsie auta maju len jednu pripojku
Nejsem si 100% jistý, ale myslím že, R-Scenic má taky jenom jednu.( a to je 2007)

Napsal: 25 čer 2012, 09:33
od janco111
vymenil som susic a ten ventil...dal naplnit...zatial funguje :) len ked stojim vonku pri aute je pocut take dost silne sycanie...mozno to robi ten ventil co je v tej trubke...a jedna tenka trubka je tepla a ta druha hrubsia je studena ako tu bolo pisane...susic tam bol este original od vyroby :(

Napsal: 13 kvě 2014, 20:53
od GolfinoIV
Mam takyto problem Audi A4 B6 1,9 96jkw klima naplnena a nejde. Po zopnuti chvilu chladi a vypne sa popripade sa ani nezopne. Pri teste akcnych clenov sa mi nerozbehne ventilator chladenia pripadne sa sem tam roztoci. Pri ventilatore je rj. mam podozrenie na nu vie mi niekto vysvetlit ako funguje? Dalsia vec v bloku hodnot maju byt ake hodnotyx prudu magnetickeho ventilu a kolko percentualne hodnoty.