Stránka 5 z 7

Napsal: 10 pro 2006, 12:50
od Radim205D
za ty prachy se muselo po tom jen zaprasit.. (noteeth)

Napsal: 10 pro 2006, 12:53
od bobik43
frenky píše:
bobik43 píše:
frenky píše: jo měli to tam asi za 3800
Tak to si myslím, že je super cena, nebo ne? A to měli přímo v Makro novinách?
jo, ale skoro před měsícem, psali, že je to na naftu nebo LTO
Dík. Tak to se podívám po starých novinách. Docela něco takovýho sháním. Nebo kdybych sehnal nějaký zubový čerpadlo, tak bych mohl vzít tu pistol co mi nabízí kamoš. Právě ale vůbec nevím kde hledat čerpadlo?

Napsal: 10 pro 2006, 12:55
od bobik43
To asi jo

Napsal: 10 pro 2006, 13:00
od Radim205D
bobik43 píše: Právě ale vůbec nevím kde hledat čerpadlo?
Zkus se optat nekde kde se opravuje stavebni technika. Ja kdysi davno mechanikoval par DHcek a UDSek(bagru) a na dilne se nam jich valelo hafo.
Za flasku by ti mohli jedno funkcni pustit.. :D

Napsal: 10 pro 2006, 13:02
od bobik43
Radim205D píše:
bobik43 píše: Právě ale vůbec nevím kde hledat čerpadlo?
Zkus se optat nekde kde se opravuje stavebni technika. Ja kdysi davno mechanikoval par DHcek a UDSek(bagru) a na dilne se nam jich valelo hafo.
Za flasku by ti mohli jedno funkcni pustit.. :D
Dobrej nápad. Dík za radu. Zkusím něco sehnat

Napsal: 10 pro 2006, 13:04
od Radim205D
Napadlo me pouzit cerpadlo serva ale nevim jestli by to ustalo ...
preci jenom ty ceske hydraulicke neco vydrzi

Napsal: 20 pro 2006, 11:02
od bobik43
Tak už mám doma to čerpadlo z 1203. Co nejdříve ho vyzkouším a napíši výsledky..

Napsal: 22 pro 2006, 09:56
od bobik43
Tak s naftou si čerpadýlko poradilo s přehledem. Jsem ale zvědav co řekne na studený olej...

Napsal: 22 pro 2006, 13:40
od radluk
:o

Napsal: 22 pro 2006, 17:21
od frenky
radluk píše:myslis palivove cerpadlo z 1203 ?? myslim ze chvilku pujde, ale po case to vzda, je dimenzovane na jinou viskozitu, radeji bych volil jednoduche zubove hydraulicke
no jo, jenže membránové natlačí určitý né moc velký tlak a víc prostě netlačí, ale zubové bude tlačit asi moc, to bude potřeba udělat nějaký obtok a tak

Napsal: 22 pro 2006, 18:50
od radluk
:o

Napsal: 23 pro 2006, 04:47
od frenky
radluk píše:jo, tak, ja jsem mozna zavahal, myslel jsem na precerpavani oleje, dopravu a podobne, tak to souhlasim, s tim membranovym mas recht, zubove - asi bys musel nejak vyresit pretlak pred filtrem a nejakym pretlakovym ventilem to vest zpet do nadrze
no třeba ne úplně zpět do nádrže, možná by stačil jen nějaký okruh kolem čerpadla

Napsal: 29 pro 2006, 10:39
od gumi
Je drobnost k tomu relé žhavení - elektrolytický kondenzátor bude v mikrofaradech 8) . Já to chci řešit tlačítkem, kterým budu ovládat tohle upravené relátko (pomocí drátu kterej vede ke kontrolce). Jinak relé při startování nežhaví :) .

Napsal: 02 led 2007, 16:31
od Záchvat
Jeden dotaz, kdyz tam date pomocne cerpadlo, nevyhodi vam to gufero v cerpadle? Az se natlakuje. .....

Mne se tohle prave stalo u BMW 324d, daval jsem motor do benzinove karoserie a nechal jsem v nadrzi benzinove cerpadlo, ktere zacalo tlacit po zapnuti klicku a tlacilo porad. Asi po 100 km mi prave vybehla simerink pod rozvodama na cerpadle.

Ale kdyz to jelo, bylo to super, chytlo to, snad se motor ani neprevalil, a jelo to o trosku lepe od spodu.

Ted bych do sveho auta taky chtel nejake pomocne cerpadlo, vyresil bych tim definitivne problem padani nafty, ale bojim se prave o ten simerink.

Ale pokud tvrdite, ze tohle dava 0.4bar, tak by to mohlo vydrzet, benzinove dava urcite mnohem vice. Je pravda? Mohu ho tam dat ( membranoive) ?

Napsal: 04 led 2007, 21:36
od bobik43
radluk píše:myslis palivove cerpadlo z 1203 ?? myslim ze chvilku pujde, ale po case to vzda, je dimenzovane na jinou viskozitu, radeji bych volil jednoduche zubove hydraulicke
Jo, myslim membranovy cerpadlo z 1203 spis teda 1503, nebo jak se to znacilo. Zkusim ho a uvidim co vydrzi. Ted mi umrel alternator, takze si cerpadylko chvilku odpocine, ale jak to dam do kupy hned ho vyzkousim