Stránka 5 z 6

Napsal: 02 pro 2011, 16:01
od honza.biker
...

Napsal: 03 pro 2011, 10:59
od RudisTDic
Já se taky nudil večer a zkrátil jsem to taky..šlo to o kousek,ale je to znát na řadičce..hned jsem všecko vyčistil a namazal a jde řadit krásně lehce..jinak na čep jsem udělal 2 zábrusy na 12ku klíč a patřičně to utáhl..Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 03 pro 2011, 13:31
od titan0306
TDI tech píše:To by som chcel vidiet toho frajera co sa mu toto podarilo. Z 5ky do trojky to este ide ale do dvojky to nedas
Z 6 místo 4 2 a prasklá klika

Napsal: 11 led 2013, 12:50
od iNter
Ahojte, nenašla by se tady nějaká dobrá duše která by mi to zkrátila na passatu b5 AFN (97) samozřejmě za práci zaplatím... Moravskoslezský kraj? SZ kdyžtak. Dík

Napsal: 10 říj 2013, 12:53
od Leon/kissiakos
no uvazujem ze sa do toho pustim aj ja .. najradsej by som to kupil cele hotove a len to vymenil.. niektore stranky uz nefunguju..

ja som nasiel toto: http://jfauto.sk/motor/skratene-radenie ... W-Golf%204

chcel by som vyriesit obe strany naraz cize aj pozdlznu aj priecnu..ale neviem ci tato "nova" paka vyriesi obe veci naraz.. ma s tym niekto skusenost?

Napsal: 11 říj 2013, 21:21
od Ondras83
vsech tech 5 stran je na 6q nebo 5q? (wallbash)

Napsal: 21 říj 2013, 11:29
od DDRagoo
myslím že u 5q, nebo 6g to splní stejný účel

Napsal: 21 říj 2013, 12:48
od Ondras83
nj, ale u 5q a 6q je jinej system razeni...koukal jsem na to, mam ASV 5q a moc mista na posouvani tam neni a kdyz to posunu, neni tam teda moc materialu a bojim se, aby mi nepraskla ta paka razeni na prevodovce

Napsal: 21 říj 2013, 15:08
od jizzle
Ondras83 píše:bojim se, aby mi nepraskla ta paka razeni na prevodovce
Když to nenavrtáš moc u kraje, tak se nemáš čeho bát. Zas takovej přenos síly tam není pří tom řazení

Napsal: 22 říj 2013, 21:45
od Leon/kissiakos
ja to prave vrtat nechcem.. ale neviem to nikde kupit... (noteeth)

Napsal: 22 říj 2013, 23:16
od DDRagoo
Leon/kissiakos píše:ja to prave vrtat nechcem.. ale neviem to nikde kupit... (noteeth)
viděl tu fotku orig. táhla a toho EIP ( modře nastříkaného) se na to koukni pořádně a hned pochopíš že EIP je originál táhlo, akorát seřízlé, převrtaná díra pro čep, obroušené v místě s OE číslem a nastříkáno na modro a nalepen žlutý nápís, to je celá věda (LOL)

Napsal: 22 říj 2013, 23:20
od DDRagoo
Obrázek
se podívej na ten modrej, ještě jsou pod lakem vidět tahy bruskou

Napsal: 23 říj 2013, 00:17
od Leon/kissiakos
to by bola poriesena polovica .... :D

Napsal: 23 říj 2013, 16:49
od martinsidlo
Zkrať si šaltpáku o cca 4 cm,tj.co nejvíc a má to stejný účinek.Když to zkrátíš na převodovce,nemůžeš mít zamykání řazení.

Napsal: 24 říj 2013, 00:40
od Leon/kissiakos
o zamykani som nikdy neuvazoval