Stránka 5 z 6
Napsal: 10 zář 2009, 13:05
od nogis
A nemyslíš, že na fóru, který se zabývá úpravami aut jsou off topic spíš tvoje příspěvky?

Napsal: 10 zář 2009, 17:52
od Pampaliny
zvysovani vykonu je kousek vedle.. zde jsou udrzba/problemy..

btw. ma zcasti pravdu predsedo.. nic me nenas... na ulici vic, nez pubertalni blb s "vytunenym" starym srotem a mokrym ridicakem.. tvari se jak kdyby tu ulici koupil a ohrozuje vsechny kolem..
za dalsi jsem chodi spousta lidi pouze pro info, protoze tomu treba nerozumi, nemaji cas a prostor kde si ladit/opravovat karku a pouze chteji informace od tech zkusenych.. protoze je kdejakej vykuk v radoby servisu chce akorat obrat (omlouvam se za tento vyrok vsem slusnym).. tak tu prosim berte ohled i na nas neznale problematiky..

Napsal: 10 zář 2009, 17:54
od Pampaliny
..jak je videt, tak ani pani mechanici v tom nemaji uplne jasno - PD nebo CR

Napsal: 10 zář 2009, 18:18
od Tomas.cz
smitko píše:
doslova se nedivím spíše to nechápu..po honbě za výkonem ,aby to rvalo řádně "vodcpoda"jsou ochotni investovat nemalé peníze za úpravy a nakonec většina z nich najezdí do 10tis.km ročně .pokud se řádně začtete do většiny příspěvků tak všichni tuneři ujíždějí na spotřebě-výkon 180k ale žere mi to 6l pak zase 5,5 a nejlepší příspěvky jsou 5,13l!!!pokud inteligentně spočítáte náklady na takto upravenou oktávku (soft,turbo,hlava vstřiku,vstřiky,spojka) tak je o cca 50tis.více-nezllobte se ale já říkám vyhozené prachy.koupím si 1,8 turbo když už nesnesu nic jiného než vw a mám v serii 132kw(nechytneš mě ani s čipem a hlínama).nebo si koupím cokoliv jiného benzinového a s nájezdem 10tis.ročně to vyjde na stejné prachy.To by ale nesneslo jejich chápání že jim to žere 11 místo 6,ve výsledku by se ta cena stejně srovnala.pokud někdo čipne motor v rámci možností -tak nějak ,je to známkou že to auto opravdu využívá a nemrhá penězi.pak je ještě jeden pohled že je to koníček a potom je to zase jiná písnička za koníčka člověk utratí majlant a neptá se jesti je to save money nebo ne.jenže je třeba si uvědomit že auto není na furt že taky stárne a dříve nebo později se ho stejně budete chtít zbavit-a peníze jsou fuč.kde jsou ti co měli nadupané erka a nádherné 120tky s naladěnými motory od tomu motor ?nacpali do svých kachen desetitisíce ne-li ke stovkám a dnes?kachny upadly v zapomění,ukrutný výkon 60-70kw je k smíchu a peníze jsou v prdeli.není lepší si svých peněz užít třeba jinak?stojí za to rvát do kusu plechu a gumy tolik peněz???Všem vřele doporučuji jedte do světa a rozhlédněte se,co je pěkných věcí -pohoda života ,atd a ti lidé?chovají se ke svým autům jako ke sluhovi a dělníkovi a proč také ne??jenže to už je off topic.

Zas to neber paušálně
Najedu 40tkm ročně, při spotřebě 6l diesel nebo 11l benzin mi to dělá v palivu:
- diesel: 61 000kč
- benzin: 120 000kč
Sorry klidně budu tím klapákem jezdit dál

Napsal: 10 zář 2009, 19:45
od rudy5
Presne tak ja tiež robím dosť a mal som teraz požičaný tatkou benzín a nula bodou vôbec sa to nechytá a mal som 3 benzínové autá a dva diesely a rozhodne diesel aj na spotrebu aj na ťah ked budem chodiť do práce 10KM tak si kúpim nejakú 1.3 a hotovo inak nie.
Napsal: 11 zář 2009, 10:43
od smitko
nogis píše:A nemyslíš, že na fóru, který se zabývá úpravami aut jsou off topic spíš tvoje příspěvky?

nejdříve čti pak piš...

neberu ti tvou nejlepší načipovanou káru,to bylo jen zamyšlení nad podstatou věci....samozřejmě k věci -only PD.
Napsal: 11 zář 2009, 10:55
od nogis
To si ber co chceš, ale nevíš co kdo preferuje nebo spíš potřebuje, tak nesuď. Taky by se mi líbil Leon cupra R co má brácha, ale najedu ročně 40tkm a spotřeba je jednoznačně na prvním místě. On když jede fakt rozumně, tak se dostane na 7,5l, já se za to docela slušně povozím. A většina dílů co odchází je spotřební zboží a je jedno jestli je to benzín nebo nafta.
Poslední věc - co seženeš pod rukou líp? Benzín nebo naftu? Pak se dostáváme finančně absolutně někam jinam...

Napsal: 21 zář 2009, 19:30
od mva1
nemáte někdo nějakem odkaz na CR-kovej motor..
s technickým popisem,obrázky,řezy....
...abych se taky něco nozvěděl
dík
Napsal: 21 zář 2009, 19:53
od netopier
smitko, netrep prosim, poladena 110kw nafta s investiciami 50 000 KC da 1,8T 132KW SRAT a mozes sa s nim snazit ako chces

Napsal: 21 zář 2009, 20:23
od smitko
smitko, netrep prosim, poladena 110kw nafta s investiciami 50 000 KC da 1,8T 132KW SRAT a mozes sa s nim snazit ako chces.............na co budu sypat do křápu 50tis?? jen pro to abych měl lepší pocit že jsem něho předjel?seriová 132 by možná neobstála ale na cestě brno x praha by jsi ušetřil možná 10minut.tak na co bych sypal do traktoru 50tis?jen pro ten pocit aby to táhlo pořádně vocpoda?uznávám že výkonu není nikdy dost ale obsah ničím nenahradíš -radeji 4 litr v automatu to je ZÁÁÁÁTAH.než přískokama vpřed se smradochem

co třeba takové volvo s 80 T6 biturbo Ř6?2,8 pouze v automatu ?to je seriovka za 200tis s kultivovaným držákem.to bys musel mít turbo z liazky aby jsi vůbec stihal

a nebo z těch levnějších ROVER 620ti 147kw v základu? cena cca 70tis?to je taky pecka,vypadá jak popelnice a prožene i mercedesy -max 250. zapsaná v TP-měl jsem

Napsal: 21 zář 2009, 20:37
od netopier
ano ano, lenze tdi nakladanie znesie dlhodobo, zatial co beznzin umrie ked mu budes rok vkuse nakladat.
a skus si spocitat ceny , DOSTUPNOST dielov a ceny servisu na 200 kw volvo

Napsal: 22 zář 2009, 06:53
od rudy5
to ho môžeš rovno hodiť do šrotu to volvo potom lebo oprava drahšia ako nové
Napsal: 22 zář 2009, 13:02
od smitko
špatná oponentura chlapci nechtějte mi tvrdit že tomu svému mazlíkovi nakládáte pořád.jednak bych vám nevěřil a za další ani není kde.a bez urážky na slovensku vůbec s těmi vašimi pokutami.proti čr tam jezdíte jako beránci.když je řeč o volvu je třeba si uvědomit že ten motor byl vyroben s tímto výkonem a je proto jasné že vydrží dlouho-turba s vodou atd.......takže to naložení s upraveným ropákem nebude zas tak jednoduché.jediný problém zůstává spotřeba. bohužel.
Napsal: 22 zář 2009, 15:08
od rudy5
ved to ked si kúpim to volvo a budem jazdiť 10 000 tis za mesiac tak tá spotreba asi 12L to je horor ale ked mám diesel a jazdím za 6-7L tak to je rozdiel a môžem ti povedať mal som benzín asi 4 autá a ak benzín nemá tak 140KW tak to nejde a ked chceš aby to išlo tak už to musíš vytáčať a potom to nežere 10L ale 15L vieš to je ten rozdiel a to čo ja ušetrím za rokm nejakých 100 tis iba na pohoných hmotách haha tak ma nevytrhne si kúpiť napríklad nové turbo.
Napsal: 22 zář 2009, 15:57
od netopier
smitko píše:špatná oponentura chlapci nechtějte mi tvrdit že tomu svému mazlíkovi nakládáte pořád.jednak bych vám nevěřil a za další ani není kde.a bez urážky na slovensku vůbec s těmi vašimi pokutami.proti čr tam jezdíte jako beránci.když je řeč o volvu je třeba si uvědomit že ten motor byl vyroben s tímto výkonem a je proto jasné že vydrží dlouho-turba s vodou atd.......takže to naložení s upraveným ropákem nebude zas tak jednoduché.jediný problém zůstává spotřeba. bohužel.
mna neurazis

ze nie stale? spytaj sa mojich znamych , auto dostava denne knedlu a motor drzi , az sa cudujem.