Stránka 5 z 7
Napsal: 09 čer 2010, 06:57
od avatar
co vim tak u vymene vacek je problem napriklad vtom ze se pouziji vacky a do toho konici kteri jsou tvrdsi a tim padem tu vacku vyhoblujou znovu.
dalsi problem bejva s hydrostelama a jejich kvalitou
take se casto zapomina na proufouknuti kanalku u kazdeho hydrostelu
no a pak vymena vsech ventilu ktere maji co docineni s olejem
take s olejovym cerpadlem a jeho tlakem
no a take se starym typem filtru klikove hridele
proste jak se na neco zapomene tak se vydirani clovek nezbavi.
jato vyresil ted tak ze jsem prodal A4 i kdyz byla motorove v paradnim stavu ale za 50 tis bych musel menit hydrostely a dalsi veci tak jsem radej vymenil auto))))
preci jen benzin 4.2 je takova jistota i kdyz ma sve mouchy taky napriklad ja mam ted lambdu vymenit ))) no a kombinace s LPG mi to zere mene nez ta 2.5 tdi v6
Napsal: 09 čer 2010, 07:13
od midnight_man
tie pretlakove ventily na hlave, olejove...ake tazke je to vymenit? nenasiel by niekto objednávacie číslo ? treba teda 2 ks? diky
Napsal: 09 čer 2010, 09:15
od Obi
Ten rozvod má malej přísun oleje a velkej tlak na jednotku plochy na vačce a proto se mazací film vytlačí a kov jde na kov.Možná moc silný pružiny na ventilech.Nízký otáčky tomu taky asi moc svědčit nebudou a řidkej olej už vůbec,ten je hned pryč.
Napsal: 09 čer 2010, 09:42
od midnight_man
tak tak, automat tomu neprospieva....
Napsal: 09 čer 2010, 11:05
od jericho-3
Kde jsou ty časy,kdy vačka z VW přežila 3 motory a byly zlaté podložky...mnoho těchto kravin bylo neznámých....
Napsal: 09 čer 2010, 19:02
od midnight_man
tak aj druhe veko dole, vačky v takom istom stave, jedno vahadlo odpadnute v hlave.... kua vyberal niekto ten filter odvetrania klukovky? ide ponad trubka od EGR...a vymontovat tu trubku to je tiez pruser...ach
Napsal: 10 čer 2010, 09:20
od Fandy
midnight_man píše:tak aj druhe veko dole, vačky v takom istom stave, jedno vahadlo odpadnute v hlave.... kua vyberal niekto ten filter odvetrania klukovky? ide ponad trubka od EGR...a vymontovat tu trubku to je tiez pruser...ach
Jestli to máš rv02 a dál,tak se na to vyprdni,je tam plasťák,v pohodě a na furt...
Napsal: 10 čer 2010, 12:05
od midnight_man
no ved to...z pod vička na olej nejde viac meej ziadny tlak a rozoberat tam to EGR a turbo sa mi moc nechce
Napsal: 15 čer 2010, 09:00
od TDI tech
Trochu ozivujem staru temu. Skusal uz niekto tie vacky dat cementovat, alebo titan-nitridovat??? Mam takuto moznost tak ci sa oplati za to dat peniazky

Napsal: 15 čer 2010, 16:52
od avatar
co vim tak to se vzdy zavrhlo ze by to stalo majlant
zatim nejlepe vychazi dat tam origo vacky vahadla podlozky hydrostely a hlavne taky ventily zpetne a olejove
no a pak tam lejt olej a menit to cca po 10 tis )))))
problem je ze tak i tak se ty hydrostely musi menit pravidelne nejlepe s rozvodama protoze jak se vnem snizi prutok nebo se urve ci ucpe tak to vydre tu vacku hned
a jak jsou vacky chycene tak je to jak smirgl nelze to vratit zpet...
Napsal: 15 čer 2010, 22:17
od jericho-3
Je to vlastně staronový problém..u MB 350,450 SC atd odcházely takhle vačky..a Fiat 128 na naše M6 ad sjížděl vačky , že byly kulaté /tam se neudělalo zábradlí,podložka byla větší než vačka/...Tak jsme si nechávali dělat vačku u nějakého borce v Brně...dával záruku a kolikrát to drželo...Bylo to nevyzpytatelné..nejdřív byla vačka úzká, která odcházela,pak inovace na širší vačku /dělala se pak větší vůle/ a dělalo to taky...Ten kdo jezdil na náš nejlepší olej , měl ometenou vačku a ten, kdo na to kašlal měl nepoškozenou...Já osobně jsem rušil Zastavu ještě z původním ital. motorem a moje úzká vačka byla jako nová...A co je zvláštní, že některá vačka se zašpičatěla a logicky by destrukce měla pokračovat ...ale ne, dál to nepokračovalo a vačka byla hladká a dojela do konce vozu.....

Napsal: 15 čer 2010, 22:42
od midnight_man
potešenie :)veru sakra.....
máme original vačky, nove vahadla, zdvihatka asi ostavaju, olejove ventilky nove, aj tie v hlave. Zložime..uvidime..dufam ze to bude slapat.
Napsal: 16 čer 2010, 08:22
od Fandy
midnight_man píše:potešenie :)veru sakra.....
máme original vačky, nove vahadla, zdvihatka asi ostavaju, olejove ventilky nove, aj tie v hlave. Zložime..uvidime..dufam ze to bude slapat.
To né,zdvihátka taky nový,jinak je to o ničem..

Napsal: 16 čer 2010, 08:48
od tuner
Přesně tak. Asi je to bohatej člověk a nebo se rád vrtá v autě.
Napsal: 16 čer 2010, 13:06
od TDI tech
No ja som nahodil aj nove hydrostely a hned boli 3ks chujove

Tak som hodil naspat stare