Stránka 5 z 6
Napsal: 04 dub 2006, 06:00
od pietromasoni
origoš píše:Ten mechanik toho asi moc nezná. Pokud je motor v mehanicky dobrém stavu, tak skutečně startuje na otočení. Pokud se v tom hrabalo víc lidí a každý to "vylepšil k horšímu", tak to podle toho vypadá. Je to o tom, dát motoru to, co má dostat. Předvstřik, správnou sílu těsnění, vůle ventilů, žhaviče a další a další nutné věci. Na tohle člověk přijde letama a o tom to je. Základem jsou vždy tlaky. Pokud tenhle typ motoru nemá při teplém motoru 35 At, tak má Tvůj mechanik pravdu a v mrazech pomůže jenom "silonovej startér".
tak 35 a. nemam mam 32 32 32 a tusim 30 nebo 31 daji se tlaky zlepsit nebo je motor ko? cetl jsem na foru ze staci 25 ..."silonovej starter"...

Napsal: 04 dub 2006, 06:58
od bubocbr
..."silonovej starter"... ´= LANO

Napsal: 04 dub 2006, 20:27
od origoš
Jestli je tam 32 at, tak to musí startovat dobře, 25 je na tyhle motory dost málo. To už je s problémama.
Napsal: 04 dub 2006, 21:16
od Tomas-Oaza
ja mel na tipu jeden valec 25 a startovalo to do -10 ,pak uz to jen tocilo
Napsal: 04 dub 2006, 21:31
od origoš
Pokud bylo 25 at měřeno při studeném motoru, tak ano.
Napsal: 04 dub 2006, 21:41
od Tomas-Oaza
no studenej pri mereni nebyl,dojel jsem do dilny a nechal jsem to premnerit pred zimou abych vedel jestli si ho mam nechat a nebo prodat
Napsal: 06 kvě 2006, 12:25
od marea HLX
PETA: Pravděpodobně jsi "odporník" na auta, tvrdit, že ital. vozy nestartovaly nikdy nic moc je jako předvolební kampaň - samý kecy.
Každý motor startuje tak, jak je udržován, když někdo koupí auto napadený domácím kutilem za "výhodný peníz" a potom se diví, že má problémy může si za to sám.
Je zajímavé, že v roce 97, kdy byly asi týden mrazy -25 jsem na naší ulici nastartoval na brnk jen já své letité Ritmo Tds a frajeři v 3 Golfech točili a točili a nic.
Zřejmě jsi ještě moc aut neměl a to tě omlouvá, ale příště tady ventiluj jen ověřené poznatky a ne typu jedna paní povídala, protože ty nevědomosti potom šíříš mezi ostatní, kteří neví, tady by se chtěli a měli dovědět, ale pravdu - výmysly pro ně nemají cenu.

Napsal: 06 kvě 2006, 19:58
od pietromasoni
marea HLX píše:PETA: Pravděpodobně jsi "odporník" na auta, tvrdit, že ital. vozy nestartovaly nikdy nic moc je jako předvolební kampaň - samý kecy.
Každý motor startuje tak, jak je udržován, když někdo koupí auto napadený domácím kutilem za "výhodný peníz" a potom se diví, že má problémy může si za to sám.
Je zajímavé, že v roce 97, kdy byly asi týden mrazy -25 jsem na naší ulici nastartoval na brnk jen já své letité Ritmo Tds a frajeři v 3 Golfech točili a točili a nic.
Zřejmě jsi ještě moc aut neměl a to tě omlouvá, ale příště tady ventiluj jen ověřené poznatky a ne typu jedna paní povídala, protože ty nevědomosti potom šíříš mezi ostatní, kteří neví, tady by se chtěli a měli dovědět, ale pravdu - výmysly pro ně nemají cenu.

to je na koho?ty motory v punto je fakt des a hruza!!!ale ja uz problem vyresil...
Napsal: 13 kvě 2006, 13:10
od marea HLX
Na Petu, který tam má jeden příspěvek. A jak jsi to vyřešil? KOupil jsi si Golfa? Jinak nevím jak se dá podle tebe konstrukčně špatnej motor uvést do dobrého stavu

Napsal: 14 kvě 2006, 08:10
od origoš
Prohlásit o motoru, že je konstrukčně špatnej, to teda nevím. Já si myslím, že až zas tak špatnej není. Pokud je v pořádku, tak akorát víc klape, než lepší značky. Pokud má desetkrát kolem zeměkoule, tak už měl ýt ve šrotě, a pokud je v autě, tak jsou s ním problémy. To platí i pro ostatní značky. Mně Fiaty jezdily a startovaly bezvadně. Po opravě samozřejmě.
Napsal: 14 kvě 2006, 17:57
od pietromasoni
marea HLX píše:Na Petu, který tam má jeden příspěvek. A jak jsi to vyřešil? KOupil jsi si Golfa? Jinak nevím jak se dá podle tebe konstrukčně špatnej motor uvést do dobrého stavu

chudak ten kdo si ho koupi sel jsem do benzinu

mondeo 94 trocu potukane ale frci vypada dobre a za 39000se to da kazdy mi rika kde jsem vzal zase na dalsi auto..

to ticho uvnitr oprpti dieselu...ale diesel to taky pozitek ...ale v tom puntu to bylo na spunty do usi to bylo zrovna auto co se nepovedlo nebo to nekdo uvaril nevim proste jsem se nechal napalit
Napsal: 15 kvě 2006, 21:27
od rat21
Ja mam tlaky 20 a nastartujem vzdy, akurat, cim viac je minus tym viac treba tocit. Stacilo vymenit baterku.
Napsal: 16 kvě 2006, 07:24
od PiP
Plne súhlasím mal som Ritmo TD 270000km. Tlaky mizerné ale pokial som mal baterku min. 70Ah a žhaviče OK štart do -14 vždy na prvý krát.

Štartér bolo treba nechať točiť cca.5-10 sekúnd podľa zimy. Keď bola zima -20 musel som ho preštartnúť okolo polnoci a nechať zahriať, ráno bol štart potom v pohode. Keď som ho kúpil mal 130000km. Zima -25 chitil ako jediný pred panelákom, na prvý krát.

Teraz mám Bravu TD 75,
190000km, v zime úplna pohoda -20, -23 (omv alpin).

Napsal: 19 kvě 2006, 18:09
od marea HLX
origoš - já jsem neprohlásil, že jsou motory konstrukčně špatný - to bylo myšleno na Petu,který napsal,že "jsou to hrozný motory".
Já právě naopak na italský diesely nedám dopustit, pro pietromasoniho:
Tos ještě asi neslyšel R9 v D - to už není ani na špunty do uší. Každej za studena mlátí jak totálně vylágrovanej (alespoň co jsem měl možnost slyšet).
S Mondeem nevím jestli jsi neskočil do...,ale asi hrála roli cena za takovej parník. Hlavně si nekupuj Fordy s 1,8Td motory, horší asi nejsou, snad jen Opel 1,7td.

Napsal: 20 kvě 2006, 10:05
od origoš
No R9 jsem měl v roce 90, byl pět let starej, a skutečně klapal trochu víc, než "lepší" diesely. Zkusil jsem mu tenkrát dát nový trysky a moc se to nezměnilo. Jinak zas musím říci, že jsme ho měli pět let, měnilo se akorát ložisko v kole, ale to už bylo slyšet když jsemho koupil. Jinak to jenom jezdilo, spotřeba 5 litrů a na šestnáctistovku do upalovalo docela pěkně. Startoval i při mínus 20 stupňů. Letos v lednu jsem ho viděl, a kupodivu to ještě jezdí.