Stránka 5 z 6

Napsal: 04 dub 2006, 06:00
od pietromasoni
origoš píše:Ten mechanik toho asi moc nezná. Pokud je motor v mehanicky dobrém stavu, tak skutečně startuje na otočení. Pokud se v tom hrabalo víc lidí a každý to "vylepšil k horšímu", tak to podle toho vypadá. Je to o tom, dát motoru to, co má dostat. Předvstřik, správnou sílu těsnění, vůle ventilů, žhaviče a další a další nutné věci. Na tohle člověk přijde letama a o tom to je. Základem jsou vždy tlaky. Pokud tenhle typ motoru nemá při teplém motoru 35 At, tak má Tvůj mechanik pravdu a v mrazech pomůže jenom "silonovej startér".
tak 35 a. nemam mam 32 32 32 a tusim 30 nebo 31 daji se tlaky zlepsit nebo je motor ko? cetl jsem na foru ze staci 25 ..."silonovej starter"... :?

Napsal: 04 dub 2006, 06:58
od bubocbr
..."silonovej starter"... ´= LANO (noteeth)

Napsal: 04 dub 2006, 20:27
od origoš
Jestli je tam 32 at, tak to musí startovat dobře, 25 je na tyhle motory dost málo. To už je s problémama.

Napsal: 04 dub 2006, 21:16
od Tomas-Oaza
ja mel na tipu jeden valec 25 a startovalo to do -10 ,pak uz to jen tocilo

Napsal: 04 dub 2006, 21:31
od origoš
Pokud bylo 25 at měřeno při studeném motoru, tak ano.

Napsal: 04 dub 2006, 21:41
od Tomas-Oaza
no studenej pri mereni nebyl,dojel jsem do dilny a nechal jsem to premnerit pred zimou abych vedel jestli si ho mam nechat a nebo prodat

Napsal: 06 kvě 2006, 12:25
od marea HLX
PETA: Pravděpodobně jsi "odporník" na auta, tvrdit, že ital. vozy nestartovaly nikdy nic moc je jako předvolební kampaň - samý kecy.
Každý motor startuje tak, jak je udržován, když někdo koupí auto napadený domácím kutilem za "výhodný peníz" a potom se diví, že má problémy může si za to sám.
Je zajímavé, že v roce 97, kdy byly asi týden mrazy -25 jsem na naší ulici nastartoval na brnk jen já své letité Ritmo Tds a frajeři v 3 Golfech točili a točili a nic.
Zřejmě jsi ještě moc aut neměl a to tě omlouvá, ale příště tady ventiluj jen ověřené poznatky a ne typu jedna paní povídala, protože ty nevědomosti potom šíříš mezi ostatní, kteří neví, tady by se chtěli a měli dovědět, ale pravdu - výmysly pro ně nemají cenu. (LOL)

Napsal: 06 kvě 2006, 19:58
od pietromasoni
marea HLX píše:PETA: Pravděpodobně jsi "odporník" na auta, tvrdit, že ital. vozy nestartovaly nikdy nic moc je jako předvolební kampaň - samý kecy.
Každý motor startuje tak, jak je udržován, když někdo koupí auto napadený domácím kutilem za "výhodný peníz" a potom se diví, že má problémy může si za to sám.
Je zajímavé, že v roce 97, kdy byly asi týden mrazy -25 jsem na naší ulici nastartoval na brnk jen já své letité Ritmo Tds a frajeři v 3 Golfech točili a točili a nic.
Zřejmě jsi ještě moc aut neměl a to tě omlouvá, ale příště tady ventiluj jen ověřené poznatky a ne typu jedna paní povídala, protože ty nevědomosti potom šíříš mezi ostatní, kteří neví, tady by se chtěli a měli dovědět, ale pravdu - výmysly pro ně nemají cenu. (LOL)
to je na koho?ty motory v punto je fakt des a hruza!!!ale ja uz problem vyresil...

Napsal: 13 kvě 2006, 13:10
od marea HLX
Na Petu, který tam má jeden příspěvek. A jak jsi to vyřešil? KOupil jsi si Golfa? Jinak nevím jak se dá podle tebe konstrukčně špatnej motor uvést do dobrého stavu :D

Napsal: 14 kvě 2006, 08:10
od origoš
Prohlásit o motoru, že je konstrukčně špatnej, to teda nevím. Já si myslím, že až zas tak špatnej není. Pokud je v pořádku, tak akorát víc klape, než lepší značky. Pokud má desetkrát kolem zeměkoule, tak už měl ýt ve šrotě, a pokud je v autě, tak jsou s ním problémy. To platí i pro ostatní značky. Mně Fiaty jezdily a startovaly bezvadně. Po opravě samozřejmě.

Napsal: 14 kvě 2006, 17:57
od pietromasoni
marea HLX píše:Na Petu, který tam má jeden příspěvek. A jak jsi to vyřešil? KOupil jsi si Golfa? Jinak nevím jak se dá podle tebe konstrukčně špatnej motor uvést do dobrého stavu :D
chudak ten kdo si ho koupi sel jsem do benzinu :( mondeo 94 trocu potukane ale frci vypada dobre a za 39000se to da kazdy mi rika kde jsem vzal zase na dalsi auto.. :D to ticho uvnitr oprpti dieselu...ale diesel to taky pozitek ...ale v tom puntu to bylo na spunty do usi to bylo zrovna auto co se nepovedlo nebo to nekdo uvaril nevim proste jsem se nechal napalit

Napsal: 15 kvě 2006, 21:27
od rat21
Ja mam tlaky 20 a nastartujem vzdy, akurat, cim viac je minus tym viac treba tocit. Stacilo vymenit baterku.

Napsal: 16 kvě 2006, 07:24
od PiP
Plne súhlasím mal som Ritmo TD 270000km. Tlaky mizerné ale pokial som mal baterku min. 70Ah a žhaviče OK štart do -14 vždy na prvý krát. :roll: Štartér bolo treba nechať točiť cca.5-10 sekúnd podľa zimy. Keď bola zima -20 musel som ho preštartnúť okolo polnoci a nechať zahriať, ráno bol štart potom v pohode. Keď som ho kúpil mal 130000km. Zima -25 chitil ako jediný pred panelákom, na prvý krát. :o Teraz mám Bravu TD 75,
190000km, v zime úplna pohoda -20, -23 (omv alpin). :P

Napsal: 19 kvě 2006, 18:09
od marea HLX
origoš - já jsem neprohlásil, že jsou motory konstrukčně špatný - to bylo myšleno na Petu,který napsal,že "jsou to hrozný motory".
Já právě naopak na italský diesely nedám dopustit, pro pietromasoniho:
Tos ještě asi neslyšel R9 v D - to už není ani na špunty do uší. Každej za studena mlátí jak totálně vylágrovanej (alespoň co jsem měl možnost slyšet).
S Mondeem nevím jestli jsi neskočil do...,ale asi hrála roli cena za takovej parník. Hlavně si nekupuj Fordy s 1,8Td motory, horší asi nejsou, snad jen Opel 1,7td. :D

Napsal: 20 kvě 2006, 10:05
od origoš
No R9 jsem měl v roce 90, byl pět let starej, a skutečně klapal trochu víc, než "lepší" diesely. Zkusil jsem mu tenkrát dát nový trysky a moc se to nezměnilo. Jinak zas musím říci, že jsme ho měli pět let, měnilo se akorát ložisko v kole, ale to už bylo slyšet když jsemho koupil. Jinak to jenom jezdilo, spotřeba 5 litrů a na šestnáctistovku do upalovalo docela pěkně. Startoval i při mínus 20 stupňů. Letos v lednu jsem ho viděl, a kupodivu to ještě jezdí.