Stránka 5 z 9

Napsal: 04 led 2011, 18:44
od 001marcus
napětí při startování klésá k nule :D (LOL) (LOL)

Napsal: 04 led 2011, 19:28
od Maslo23
mire77 tak az budes zejtra startovat, tak zhav tak ze otocis klic nechas zhavit kontrolka zhasne a ty pockas az cvakne rele zhaveni pak toc, bude to lepsi, jeste jestli to nepomuze, prijed do decina, zvednu ti davku a kouknu na to jestli je vse ok, jinak zkouseli jste promerit listu zhaveni, jestli jde ke vsem svicim proud?

Napsal: 11 led 2011, 17:07
od mir77
Ha! Gmail mi označil maily z fóra za spam a já se divil, že mi nikdo nic nepíše :D
V neděli seřízenej před vstřik, starty lepší, ale momentálně je docela teplo na posouzení. Štáva ke žhavičkám jde, to neni problém. Zkusím ten fígl s tim relátkem jinak Maslo23 Díky za nabídku, uvidíme, co se bude dít teď.
Je to všechno běh na dlouhou trať.

Napsal: 13 led 2011, 19:17
od mir77
Po dvou dnech start na brnk. 5°C. No tak snad to už bude dobrý.

Napsal: 19 led 2011, 18:55
od leguan
tak to tu pročitam a mam podobny problem když je teplota nad nulou tak nastartuju a vylitne takovej trochu namodralej dym a auto se chvilku klepe jen chvilku jako by šlo na tři valce a při-10 to nezakouří ale chvilku se klepe taky tak nevím co s tim

Napsal: 19 led 2011, 19:11
od mir77
Jestli je cejtit nafta, tak žhavící svíčka. Jestli ne, tak laborovat, laborovat a laborovat :D

Napsal: 19 led 2011, 19:19
od leguan
kouknu na svíčky ale zjistil sem že v pruhledny hadičce mam bublinu tak 3 cm velkou a předvstřik ma hodnotu 44

Napsal: 19 led 2011, 19:50
od Tomas.cz
Fóra bych dal tak 55, kouknul na žhaviče, hodnotu Mg/R, výměnu přepadových hadic a preventivně výměnu termoventilu na filtru nestojí zas tolik nebo aspoň jeho gumiček.

Napsal: 19 led 2011, 20:09
od leguan
kouknu na to a dam vědět žhaviče sem kontroloval na podzim a byli dobry přepady novy filtr i ventil taky a ty mg už sem tu psal pry jsou v normě čidlo teploty novy taky

Napsal: 19 led 2011, 22:13
od mecsoun
Jenom hodím takovej dotaz na motor 1Z a seřízení počátku vstřiku na vagu v základním nastavení v kanálu 4. Jak na to?? děkuji za radu.

Napsal: 30 led 2011, 19:14
od leguan
tak sem hejbal s předvstřikem a žadna změna po studenym startu zakouří a je cejtit nafta zitra kouknu na svíčky sice sem je měřil na autě a všechny měli 0,9 ohmu ale pro jistotu je vyndam a zkusím na liště pak už mě napadaji jenom vstřiky vyndat a do bosche

Napsal: 30 led 2011, 19:31
od 001marcus
leguan píše:tak sem hejbal s předvstřikem a žadna změna po studenym startu zakouří a je cejtit nafta zitra kouknu na svíčky sice sem je měřil na autě a všechny měli 0,9 ohmu ale pro jistotu je vyndam a zkusím na liště pak už mě napadaji jenom vstřiky vyndat a do bosche
jak to startuje teplý?

Napsal: 30 led 2011, 19:36
od leguan
teply super na otočení

Napsal: 30 led 2011, 19:38
od mir77
Tak opět uhodily mrazy :) A opět to neni ono :D Příjde mi to dost náladový :) Jeden den na drc, druhej den se tomu nechce. Už to po výměně svíček, repasi startéru a nastavení předvstřiku neni takový, že bych měl strach, že nenastartuju.
Ale prostě když poznám, že to jde hůř i když stojim v garáži, tak něco přece neni dobře :)
Každopádně se chci zeptat na jednu věc. Co se týče přepadovejch hadiček na vstřicích. Co jsem slyšel, tak díky nim může padat nafta. Kde ty sráče přesně najdu a co všechno obnáší výměna? Mám představu, kde jsou, ale sichr ist sichr a zase se nechci pouštět do něčeho, kde by pak mohli vzniknout problémy :)

Napsal: 30 led 2011, 19:43
od leguan
sundej dekl na motoru a uvidíš je jsou jimy propojeny vstřiky vyměna na 5 minut