Stránka 5 z 9
Napsal: 04 led 2011, 18:44
od 001marcus
Napsal: 04 led 2011, 19:28
od Maslo23
mire77 tak az budes zejtra startovat, tak zhav tak ze otocis klic nechas zhavit kontrolka zhasne a ty pockas az cvakne rele zhaveni pak toc, bude to lepsi, jeste jestli to nepomuze, prijed do decina, zvednu ti davku a kouknu na to jestli je vse ok, jinak zkouseli jste promerit listu zhaveni, jestli jde ke vsem svicim proud?
Napsal: 11 led 2011, 17:07
od mir77
Ha! Gmail mi označil maily z fóra za spam a já se divil, že mi nikdo nic nepíše

V neděli seřízenej před vstřik, starty lepší, ale momentálně je docela teplo na posouzení. Štáva ke žhavičkám jde, to neni problém. Zkusím ten fígl s tim relátkem jinak
Maslo23 Díky za nabídku, uvidíme, co se bude dít teď.
Je to všechno běh na dlouhou trať.
Napsal: 13 led 2011, 19:17
od mir77
Po dvou dnech start na brnk. 5°C. No tak snad to už bude dobrý.
Napsal: 19 led 2011, 18:55
od leguan
tak to tu pročitam a mam podobny problem když je teplota nad nulou tak nastartuju a vylitne takovej trochu namodralej dym a auto se chvilku klepe jen chvilku jako by šlo na tři valce a při-10 to nezakouří ale chvilku se klepe taky tak nevím co s tim
Napsal: 19 led 2011, 19:11
od mir77
Jestli je cejtit nafta, tak žhavící svíčka. Jestli ne, tak laborovat, laborovat a laborovat

Napsal: 19 led 2011, 19:19
od leguan
kouknu na svíčky ale zjistil sem že v pruhledny hadičce mam bublinu tak 3 cm velkou a předvstřik ma hodnotu 44
Napsal: 19 led 2011, 19:50
od Tomas.cz
Fóra bych dal tak 55, kouknul na žhaviče, hodnotu Mg/R, výměnu přepadových hadic a preventivně výměnu termoventilu na filtru nestojí zas tolik nebo aspoň jeho gumiček.
Napsal: 19 led 2011, 20:09
od leguan
kouknu na to a dam vědět žhaviče sem kontroloval na podzim a byli dobry přepady novy filtr i ventil taky a ty mg už sem tu psal pry jsou v normě čidlo teploty novy taky
Napsal: 19 led 2011, 22:13
od mecsoun
Jenom hodím takovej dotaz na motor 1Z a seřízení počátku vstřiku na vagu v základním nastavení v kanálu 4. Jak na to?? děkuji za radu.
Napsal: 30 led 2011, 19:14
od leguan
tak sem hejbal s předvstřikem a žadna změna po studenym startu zakouří a je cejtit nafta zitra kouknu na svíčky sice sem je měřil na autě a všechny měli 0,9 ohmu ale pro jistotu je vyndam a zkusím na liště pak už mě napadaji jenom vstřiky vyndat a do bosche
Napsal: 30 led 2011, 19:31
od 001marcus
leguan píše:tak sem hejbal s předvstřikem a žadna změna po studenym startu zakouří a je cejtit nafta zitra kouknu na svíčky sice sem je měřil na autě a všechny měli 0,9 ohmu ale pro jistotu je vyndam a zkusím na liště pak už mě napadaji jenom vstřiky vyndat a do bosche
jak to startuje teplý?
Napsal: 30 led 2011, 19:36
od leguan
teply super na otočení
Napsal: 30 led 2011, 19:38
od mir77
Tak opět uhodily mrazy

A opět to neni ono

Příjde mi to dost náladový

Jeden den na drc, druhej den se tomu nechce. Už to po výměně svíček, repasi startéru a nastavení předvstřiku neni takový, že bych měl strach, že nenastartuju.
Ale prostě když poznám, že to jde hůř i když stojim v garáži, tak něco přece neni dobře

Každopádně se chci zeptat na jednu věc. Co se týče přepadovejch hadiček na vstřicích. Co jsem slyšel, tak díky nim může padat nafta. Kde ty sráče přesně najdu a co všechno obnáší výměna? Mám představu, kde jsou, ale sichr ist sichr a zase se nechci pouštět do něčeho, kde by pak mohli vzniknout problémy

Napsal: 30 led 2011, 19:43
od leguan
sundej dekl na motoru a uvidíš je jsou jimy propojeny vstřiky vyměna na 5 minut