Stránka 5 z 7
Napsal: 06 úno 2012, 20:13
od Hanzz
Klimu nemám a ani kryt motoru ze spodu.Mám to prostě takhle vyzkoušené, že jedu v těchto mrazech 8km po rovině, tak se mi to stačí sotva ohřát a pak sjíždím 6 km z kopce, takže se to chladí a s tím kartonem je to prostě lepší.Když je tak kolem -10 tak bez kartonu pohoda, ale v těchle mrazech je to na prd.
Napsal: 06 úno 2012, 20:33
od rami
garaz -9 po caa 2,5 km se pohne rafika teploty a zahrate podle budiku to mam caa po 10 km. Netopim ale - dokud to neni na budiku 90.
Take mam Off egr. Osvedcilo se take nechat to tak 3 min klepat na volnobeh a pak se to i rychleji jizdou zahreje.
Napsal: 06 úno 2012, 20:49
od jurosdi
Po výmene pôvodného 12 ročného termostatu za nový Wahler sa my auto zohereje na 90 st asi po 9km jazdy....platí aj pri teplote -15 st. Mám komplet spodné kryty motora. Pred chladič som dal koberec..... aj ked je termostat OK,tak prúd mrazivého vzduchu dokáže uchladit studený motor....Octavia 1.9Sdi...kúrenie je na 2.rýchlosti,teplota na Max...
Napsal: 06 úno 2012, 20:57
od adi
do prace jezdim cca 15km,dal jsem si mezi chladic a masku karton,kouka mi asi 6cm vrsku chladice,aby se to trochu chladilo,a pohoda.Teplota se mi porad drzi na 80C.Obcas si zatopim abych mel teplo,teplota mi klesne na 65 ,vypnu topeni zase mi stoupne na 80C.
Napsal: 06 úno 2012, 22:42
od vilozx6
Hanzz píše:Já mám taky karton před chladičem.A mám ho tam proto, že se mi nechladí motor z kopce.Při takovéto zimě, když je -19 tak za jízdy je mnohem více chladno a motor se vyfouká.Termostat mám dobrý, ale ten karton prostě jen proto,at mi na motor tak nefouká studený vzduch
karton dávat u 120ky, termostat ho nepotřebuje
š 1000,105 aj 120 termostat mali, aspoň moje. Asi limited edition

Napsal: 06 úno 2012, 23:07
od Forest
Tak nevim, co tu ctu mi nesedi. Superb AWX chip DP a zahreje se poklidnou jizdou (1700-2200 otacek s pozvolnym seslapavanim do 30%) po 8 km pri -15°C. Zadne dekly pred chladici, uprava egr nejspis v ramci chiptuningu.
Napsal: 06 úno 2012, 23:25
od octaviajedna
když čtu ty příspěvky jak dáváte před chladič kartony tak se mi protáčí panenky.Hoši to není embaso

jednou jsem to dal na feldu a uvařil jí

Napsal: 06 úno 2012, 23:31
od supermuf0090
Marek77 píše:EGR za to může.
Já mám v těchto mrazech při zapnutém bufíku motor ohřátý na provozní teplotu do osmi až deseti minut. A to mám narozdíl od Octavky 11 litrů chladicí kapaliny.
me se ohreje na provozni teplotu tak za 20 minut , ale bufik mam puvodni , a ty 2kw rozdil budou urcite znat , jinak egr samozrejme off, kdo by si ty sracky poustel spatky do sani

jinak musim souhlasit , ze G.1 generace ma skutecne pomerne presne budiky
Napsal: 07 úno 2012, 08:28
od Marek77
Já jsem měl bufík 5kW už když jsem to koupil. Mám za to, že bývalému majiteli asi původní bufík nějak odešel a on ho nahradil výkonnějším.
Od neděle mám bufík předělaný na nezávislé topení s možností spínání na DO (dosah kolem 50 metrů). Je to opravdu příjemné, když stojím autem osm hodin v práci na dvoře a deset-patnáct minut před jízdou domů vystrčím ruku z okna kanceláře, stisknu tlačítko DO a když poté přijdu do auta, motor má 85°C a v autě je pětadvacet nad nulou.....

Stavěl jsem to sám, čili je to takový HomeMade. Ale vypadá to spolehlivě. Mám to i s bliknutím blinkrů, abych měl odezvu. Pokud by bylo třeba (například při kempování v autě), lze do toho systému jednoduše vřadit časové relé s nějakou variabilní spínací křivkou. Tím lze docílit třeba toho, že bufík bude hodinu topit a hodinu ne (na střídačku celou noc).
Kdyby vyvstal dotaz, nač mě to přišlo, tak na 1500 Kč a deset hodin práce.
Napsal: 07 úno 2012, 10:33
od supermuf0090
Marek77 píše:Já jsem měl bufík 5kW už když jsem to koupil. Mám za to, že bývalému majiteli asi původní bufík nějak odešel a on ho nahradil výkonnějším.
Od neděle mám bufík předělaný na nezávislé topení s možností spínání na DO (dosah kolem 50 metrů). Je to opravdu příjemné, když stojím autem osm hodin v práci na dvoře a deset-patnáct minut před jízdou domů vystrčím ruku z okna kanceláře, stisknu tlačítko DO a když poté přijdu do auta, motor má 85°C a v autě je pětadvacet nad nulou.....

Stavěl jsem to sám, čili je to takový HomeMade. Ale vypadá to spolehlivě. Mám to i s bliknutím blinkrů, abych měl odezvu. Pokud by bylo třeba (například při kempování v autě), lze do toho systému jednoduše vřadit časové relé s nějakou variabilní spínací křivkou. Tím lze docílit třeba toho, že bufík bude hodinu topit a hodinu ne (na střídačku celou noc).
Kdyby vyvstal dotaz, nač mě to přišlo, tak na 1500 Kč a deset hodin práce.
nejdrazsi položka cerpadlo

, spis nahod nejaky schema , jak jsi to zapojil

Napsal: 07 úno 2012, 11:08
od jericho-3
octavia jedna - to máš pravdu, u TDI bych z uvaření strach neměl, už jen z toho důvodu, že uplné vyřazení chladiče tam jde obtížně..Ale u auta, kde je dost místa, přehýbám karton dle potřeby /a to nemám teploměr/ a účinek je výborný...Vzpomínám na auto se žaluziemi, výborná věc, ale manželku do vozu lze pustit jen s otevřenými..Ale je to dnes anachronismus, už jen proto, že zatočit kličkou u okna dvěří, je dnes pro řidiče nadlidský výkon ..

Napsal: 07 úno 2012, 11:31
od pdydkin
Marek77 píše:Já jsem měl bufík 5kW už když jsem to koupil. Mám za to, že bývalému majiteli asi původní bufík nějak odešel a on ho nahradil výkonnějším.
Od neděle mám bufík předělaný na nezávislé topení s možností spínání na DO (dosah kolem 50 metrů). Je to opravdu příjemné, když stojím autem osm hodin v práci na dvoře a deset-patnáct minut před jízdou domů vystrčím ruku z okna kanceláře, stisknu tlačítko DO a když poté přijdu do auta, motor má 85°C a v autě je pětadvacet nad nulou.....

Stavěl jsem to sám, čili je to takový HomeMade. Ale vypadá to spolehlivě. Mám to i s bliknutím blinkrů, abych měl odezvu. Pokud by bylo třeba (například při kempování v autě), lze do toho systému jednoduše vřadit časové relé s nějakou variabilní spínací křivkou. Tím lze docílit třeba toho, že bufík bude hodinu topit a hodinu ne (na střídačku celou noc).
Kdyby vyvstal dotaz, nač mě to přišlo, tak na 1500 Kč a deset hodin práce.
místo křivky to chce rovnou termostat jako do obýváku

Napsal: 07 úno 2012, 11:33
od pdydkin
[
karton dávat u 120ky, termostat ho nepotřebuje
[/quote]
š 1000,105 aj 120 termostat mali, aspoň moje. Asi limited edition

[/quote]
tj ale fungoval tak špatně že karton pomáhal

Napsal: 07 úno 2012, 11:46
od Marek77
supermuf0090 píše:Marek77 píše:Já jsem měl bufík 5kW už když jsem to koupil. Mám za to, že bývalému majiteli asi původní bufík nějak odešel a on ho nahradil výkonnějším.
Od neděle mám bufík předělaný na nezávislé topení s možností spínání na DO (dosah kolem 50 metrů). Je to opravdu příjemné, když stojím autem osm hodin v práci na dvoře a deset-patnáct minut před jízdou domů vystrčím ruku z okna kanceláře, stisknu tlačítko DO a když poté přijdu do auta, motor má 85°C a v autě je pětadvacet nad nulou.....

Stavěl jsem to sám, čili je to takový HomeMade. Ale vypadá to spolehlivě. Mám to i s bliknutím blinkrů, abych měl odezvu. Pokud by bylo třeba (například při kempování v autě), lze do toho systému jednoduše vřadit časové relé s nějakou variabilní spínací křivkou. Tím lze docílit třeba toho, že bufík bude hodinu topit a hodinu ne (na střídačku celou noc).
Kdyby vyvstal dotaz, nač mě to přišlo, tak na 1500 Kč a deset hodin práce.
nejdrazsi položka cerpadlo

, spis nahod nejaky schema , jak jsi to zapojil

Čerpadlo ne, to už mám v autě delší čas. Navíc jsem ho získal zadarmo (byly vadné uhlíky, tak majitel řekl, že chce nové a tohle prý mám vyhodit).
Schéma - to je wono. To bych to musel překreslit z několika "cvičných" papírů na jeden. Možná se mi bude chtít.....
Napsal: 07 úno 2012, 11:53
od najmis
Marek77 píše:Já jsem měl bufík 5kW už když jsem to koupil. Mám za to, že bývalému majiteli asi původní bufík nějak odešel a on ho nahradil výkonnějším.
Od neděle mám bufík předělaný na nezávislé topení s možností spínání na DO (dosah kolem 50 metrů). Je to opravdu příjemné, když stojím autem osm hodin v práci na dvoře a deset-patnáct minut před jízdou domů vystrčím ruku z okna kanceláře, stisknu tlačítko DO a když poté přijdu do auta, motor má 85°C a v autě je pětadvacet nad nulou.....

Stavěl jsem to sám, čili je to takový HomeMade. Ale vypadá to spolehlivě. Mám to i s bliknutím blinkrů, abych měl odezvu. Pokud by bylo třeba (například při kempování v autě), lze do toho systému jednoduše vřadit časové relé s nějakou variabilní spínací křivkou. Tím lze docílit třeba toho, že bufík bude hodinu topit a hodinu ne (na střídačku celou noc).
Kdyby vyvstal dotaz, nač mě to přišlo, tak na 1500 Kč a deset hodin práce.
Nepřidáváš si malinko ty C

To bych chtěl vidět jak ti to ventilátor (předpokl. na 2. rychlost) za 15min. vyfuní uvnitř takovou krávu na 25C...leda že by tam u vás už bylo jaro a venku kolem 0C max -5C to pak možná.