Stránka 5 z 7
Napsal: 06 úno 2012, 21:12
od Ladas
dobrá otázka

Napsal: 07 úno 2012, 03:04
od BADBOYSFAMILY
Já teda lil béňo odjakživa do nafťáků, když byli mrazy 1-3 litrů i víc klidně,(podle motoru) od tý doby co mě několikrát vyškolily benzínky a nikdy se mi nic nestalo, ať to bylo D,TD,TDI, nebo PD... a to jsem několikrát dával na slavný aditiva a peníze zbytečně v kelu a stejně to zamrzlo, zlatý béňo.....navždy klid

Napsal: 07 úno 2012, 07:56
od Spectre868
Predvčerom mi v plechovke v aute zatuhol vif, došiel som normálne z benzínky domov, rozmiešal vif v 3/4 litra benzínu v jedenapol násobnom dávkovaní na objem paliva v nádrži, a nalial...bez problémov, dokonca to v tom mraze máličko lepšie chytá.
TDI PD AVF
Napsal: 07 úno 2012, 08:13
od pdydkin
to huml: ee jsou to normalni B5 akorat maj krouzky a jiny rucky

Napsal: 07 úno 2012, 09:58
od Milik607
jak tady někdo říkál ten benzin s olejem smíchanej to by mohlo být celkem dobrý,to vyzkouším...
Napsal: 07 úno 2012, 10:26
od roman1648
já to používám od doby co jsem měl Golfa II GTD bez vyhřívanýho filtru a nikdy jsem neměl problém
2-3 litry benzínu s olejem do plný nádrže nemůžou uškodit, kvalitní olej pro 2T motory je bezproblémů spalitelný a čerpadlu, vstřikům nemůže škodit spíš naopak
otec teď byl na horách ( 530xd rok 2010 ), tykto jsem ho vybavil úpravou PHM a ani při mrazech -32 neměl problém
Napsal: 07 úno 2012, 17:29
od Jirka800
zamrzla mě nafta v pátek a od té doby je to takový divný, vždycky zhruba po cca 20km to přestává táhnout a v hadičce do čerpadla je vidět že to netáhne naftu je občas to fluše.. a to je zhruba -12. nafta co sem tankoval 20L by měla být podle pumpy do minus 25 a přidal sem 3odměrky vif, ale jak je vidět bez výsledku. jo a včera sem vyměnil filtr taky žádná změna. nemám možnost to dát do tepla. pomuže mě ten benzin? stačí když ho tanknu přímo do nádrže nebo míchat před s naftou třeba v kanystru a pak ho tam dát?
Napsal: 07 úno 2012, 17:39
od Tomas6
Já bych mrkl do nádrže jestli tam nemáš led...
Napsal: 07 úno 2012, 17:43
od roman1648
Jirka800 píše:zamrzla mě nafta v pátek a od té doby je to takový divný, vždycky zhruba po cca 20km to přestává táhnout a v hadičce do čerpadla je vidět že to netáhne naftu je občas to fluše.. a to je zhruba -12. nafta co sem tankoval 20L by měla být podle pumpy do minus 25 a přidal sem 3odměrky vif, ale jak je vidět bez výsledku. jo a včera sem vyměnil filtr taky žádná změna. nemám možnost to dát do tepla. pomuže mě ten benzin? stačí když ho tanknu přímo do nádrže nebo míchat před s naftou třeba v kanystru a pak ho tam dát?
může být zmrazek někde ve vedení pod autem, v nějakém ohybu nebo tak nebo i led v nádrži, to fakt povolí až se oteplí
nalej tam z kanystru co máš doma do křoviňáku 2 litry benzínu s oilem a pokoj

Napsal: 08 úno 2012, 18:36
od Handsgrip
Jak jsem už na foru psal. Tankuju arktic-diesel od AGIP, zatím OK. Stočil jsem ji do PET lahve-nafta je uplně čirá (bezbarvá)- a nechal jsem ji teď 3 dny venku. Byla v pohodě.
Napsal: 09 úno 2012, 22:10
od xmandezo
ještě takova maličkost zaklad je před zimou vyměnit filtr když měním na nějakej autech co nemají plechač ale vložku tak je vidět co se tam za celej rok nasbírá jak je černej nebo když už zamrzne tak je celej jak namočenej ve vosku a to ani benzín už nepomohl

takže když tam začnete lejt vif a budete mít starej filtr není divu že zamrznete pak neříkejte že je na kokos protože ja ho davám a celej tejden -20 přes noc a přes den kolem -10 a pokaždý start na brnk
Napsal: 10 úno 2012, 00:46
od Maskenzy
Přdávání aditiv proti zamrzání do nafty je k ničemu pokud už mrzne. Koupené aditivum (teplé z obchodu) když nalijete do nádrže, ve které je nafta o teplotě -10°c a níž, co myslíte že se stane... nerozpustí se. Automaticky ucpe pal. filtr. Tam je ten problém !!! Zkuste nechat jakékoliv aditivum v pixle přes noc promrznout a ráno otevřte. Uvnitř najdete kašičku a pod -20°c už jen ztuhlé blátíčko. Míchat s naftou ale teplou, pak to má smysl. Pokud už mrzne, tak jedině benzín do nafty 5-7%. Aktuální je to ale až pod -15°C pokud máte v nádrži kvalitní zimní naftu. U letní bych už ředil kolem -5 až -10°C. Při tomto poměru vám nafta zaručeně udrží filtrovatelnost až do cca -30°C. Není pravda, že by měla jakémukoliv motoru uškodit. Naopak pomůže s odtranění parafínových usazenin, které jsou příčinou, hlavně v mrazu, všech problémů v naftových palivových soustavách.
Potřebovali by jste fakt hodně benzínu na to, aby jste odmastily a tí poškodily čerpadlo nebo vstřikovače...
Napsal: 10 úno 2012, 07:19
od fx99
Napsal: 10 úno 2012, 10:33
od Ladas
tam musel mít kurva vedro zkoušel jste někdo zapálit naftu ve sklenici?
Napsal: 10 úno 2012, 14:04
od Spectre868
Pokiaľ sa nemýlim, ak sa PD ohreje na prevádzkovú teplotu, a neupchajú sa kanály v medzičase neakou tou zrazeninou(ľad, parafín), tak behom dlhšej jazdy precirkuluje nafta z nádrže zohriatou hlavou a chladičom viacmenej všetká, a ohreje sa na pomerne slušnú teplotu, aj v tvrdom mraze aspoň na 18-20 stupňov(hodnota snímača teploty paliva by povedala).