Stránka 6 z 9

Napsal: 05 úno 2013, 17:56
od Jeny
Tak turbo nakonec pořízeno GTB 1756vk by Andre. Na doporučení vyváženo turbopower Holice
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Napsal: 05 úno 2013, 23:01
od dongrofo
A vysledok? To ti Andre doporucil?

Napsal: 06 úno 2013, 12:00
od Jeny
Vyvážení mi doporučil jeden kolega, který se zabýval ladění VW TDI. Bylo to potřeba a teď mám jistotu že je 100%. Na autě zatím ještě není. Teď je na řadě spojka. Potencional turba je jasný 230HP na 8V motoru, když je zbytek HW v kondici.

Napsal: 06 úno 2013, 12:11
od dongrofo
Jeny píše:Bylo to potřeba
Ok, takze radsej ist pouzite turbo vyvazit.

Napsal: 06 úno 2013, 14:08
od Jeny
Určitě pokud to turbo neznáš a nevíš kolik mělo cca namotáno, tak je dobré ho vyvážit. Není to zas tak drahý a neděláš to každý den.

Napsal: 07 úno 2013, 14:40
od JasteR
Nove je nove, ale toto je taky monzost, osobne bych pouzil novy 2260v, nebo osvedceny DT4 od dieselpoweru:
http://race.dieselpower.cz/Produkty/hyb ... r4.php#dt4

Napsal: 07 úno 2013, 16:45
od Jeny
Tak o tom žádná. Novému se nic nevyrovná. Je to jenom o penězích ;) 2260 už ale asi nebude nejvhodnější do běžného provozu.

Napsal: 07 úno 2013, 17:45
od Martin.D
Navrhoval by som nekecať toľko zobrať šrubovák kladivo ( keby sa niečo posra°°°) a montovať do auta. Toľko nadržancov čakajúcich na výsledok ťa predsa nemôže nechať chladnými (LOL)

Napsal: 07 úno 2013, 18:19
od Jeny
Sám sem natěšený jak malé děcko ale chci to udělat pořádně. Ještě mě čeká výfuk zatím se pracuje na přírubách. Včera mi přišla přeobložená lamela, jsem zvědav jak na tom bude dvouhmota.

Napsal: 08 úno 2013, 15:43
od Aulik
Jeny píše:Tak o tom žádná. Novému se nic nevyrovná. Je to jenom o penězích ;) 2260 už ale asi nebude nejvhodnější do běžného provozu.
Toto turbo 2260 se již nějakou dobu učí jezdit hoši od dieselpoweru v mé audině. Zatím ještě trochu bojují s elektronickou regulací. Nástup výkonu je až tak od 2200 ale pak je to nádhera. V současné době jsme na cca.260 PS/3500ot a 560Nm/2700ot Motor je 2.0 TDI PD. Viz graf v AUTOSPOR&TUNING 2/2013

Napsal: 09 úno 2013, 19:08
od Rolan
Bílá A4, motor 16V? Asi jsem jí tam viděl. Jinak GTB2260 mam taky a na denní ježdění super. Trochu trvá než se nadechne, ale od 1800ot 400Nm dá.

Napsal: 09 úno 2013, 20:48
od JasteR
Aulik píše:
Jeny píše:Tak o tom žádná. Novému se nic nevyrovná. Je to jenom o penězích ;) 2260 už ale asi nebude nejvhodnější do běžného provozu.
Toto turbo 2260 se již nějakou dobu učí jezdit hoši od dieselpoweru v mé audině. Zatím ještě trochu bojují s elektronickou regulací. Nástup výkonu je až tak od 2200 ale pak je to nádhera. V současné době jsme na cca.260 PS/3500ot a 560Nm/2700ot Motor je 2.0 TDI PD. Viz graf v AUTOSPOR&TUNING 2/2013
Kolik mas koni a Nm ve 2tis ot.?

Napsal: 10 úno 2013, 11:21
od Aulik
Rolan píše:Bílá A4, motor 16V? Asi jsem jí tam viděl. Jinak GTB2260 mam taky a na denní ježdění super. Trochu trvá než se nadechne, ale od 1800ot 400Nm dá.
JJ.to je ona

Napsal: 10 úno 2013, 11:24
od Toreto
200 ps moj odhad že date z 17 56.210 max

Napsal: 10 úno 2013, 11:37
od Aulik
JasteR píše:
Aulik píše:
Jeny píše:Tak o tom žádná. Novému se nic nevyrovná. Je to jenom o penězích ;) 2260 už ale asi nebude nejvhodnější do běžného provozu.
Toto turbo 2260 se již nějakou dobu učí jezdit hoši od dieselpoweru v mé audině. Zatím ještě trochu bojují s elektronickou regulací. Nástup výkonu je až tak od 2200 ale pak je to nádhera. V současné době jsme na cca.260 PS/3500ot a 560Nm/2700ot Motor je 2.0 TDI PD. Viz graf v AUTOSPOR&TUNING 2/2013
Kolik mas koni a Nm ve 2tis ot.?
90PS, 340Nm,ale jak jsem psal,ještě se na tom pracuje. Mě osobně ani tak o maximální výkony nejde. Samozřejmě mne zajímá kam až se dá dostat,ale pro ježdění bych raději preferoval výkonu třeba o trochu méně,ale dříve. Je tam keramická spojka a větší střiky. Nemůžem nikde sehnat věčí intercoler, ale to už by mělo být asi jiný vlákno.