Stránka 6 z 8

Napsal: 09 led 2016, 13:12
od Martinn
Kdo by chtěl v dnešní době atmosféru ? Já třeba Mazdu 6 2.0 Skyactiv ano.

Napsal: 09 led 2016, 13:24
od Milda92
Martinn píše:Kdo by chtěl v dnešní době atmosféru ? Já třeba Mazdu 6 2.0 Skyactiv ano.
To jo ale nabídni 2 litr v benu človeku kterej je zvyklej jezdit za 5-6 a najede 30-40 tisic ročně

Napsal: 09 led 2016, 13:29
od Jirka.
No já nevím, 88kw nebo kolik to má není zrovna moc výhra a je otázka, jestli to najede alespon to co ta koncernová nafta...
A zrovna Mazda je takový etalon co se koroze týče (LOL)

Napsal: 09 led 2016, 13:31
od Martinn
Milda92 píše:
Martinn píše:Kdo by chtěl v dnešní době atmosféru ? Já třeba Mazdu 6 2.0 Skyactiv ano.
To jo ale nabídni 2 litr v benu človeku kterej je zvyklej jezdit za 5-6 a najede 30-40 tisic ročně
Vtip je v tom, že on ten dvoulitr o moc víc než ten diesel nežere.



"Pryč jsou doby, kdy se spořivé povahy benzinu štítily. Po městě jsme s šestkou jezdili lehce přes osm litrů, po okresních silnicích za 5,5 a na dálnici za pěkných 6,7 l/100 km. Týdenní test jsme zakončili s průměrem 6,9 l/100 km, což by bylo před deseti patnácti lety nemyslitelné."

Napsal: 09 led 2016, 13:38
od Martinn
Jirka. píše:No já nevím, 88kw nebo kolik to má není zrovna moc výhra a je otázka, jestli to najede alespon to co ta koncernová nafta...
A zrovna Mazda je takový etalon co se koroze týče (LOL)

Ta silnější má 165 koní. Nemám jí. Jen jsem s ní jedno odpoledne jezdil a celý diesel by mě mohl vlézt na záda.

Napsal: 09 led 2016, 13:46
od PepaZima
Jirka. píše:Naopak, ty ceny dílů u VW patří k levnějším, třeba o repasu DPF u fordu jsem nikdy neslyšel a že ty DPF se jim sakra serou a nový stojí 2X tolik co VW.
Atmosféra je zajímavá myšlenka, ale v dnešní době? Kdo by to chtěl? Samozřejmě pokud pojedu jen pro rohlíky někam do Lídlu tak proč ne, ale když má člověk nějaký větší nájezdy tak fakt ne. Ty CR motory patří k tomu nejspolehlivějšímu co se dá koupit. Teda nevím jak ta 1.6TDI ale 2.0TDI určitě.
Neříkám, že 1.6TDI co mám je špatný motor. Je to dobrý motor, slušel by mu sice 6ti kvalt, s chipem to jezdí brutálně. Tedy chipem od Dieselpower. Podvozek je drzak a celkove jizdni vlastnosti jsou super. Pokud si ale spocitam nyni po zkusenostech, ze koupim auto co ma realnych 150 - 160 tis - takova ta nabidkova "klasika", tak budu muset sahnout hluboko do kapsy pro to, aby mne to vydrzelo dalsich 200 tis km bez vaznejsich problemu. Nespoleham se na vabank, ale neco urcite preventivne resit budu muset. No a pokud si spocitam spotrebu atmosfery vs. naklady na udrzbu common railu v tomto pripade 1.6TDI, tak mne nastava vazne otazka o kolik je vyhodnejsi ten rozdil v te spotrebe na 200 tis km oproti atmosfere plus spolehlivost.

Napsal: 09 led 2016, 13:57
od Jirka.
Jasný já chápu jak to myslíš ;) Jen si prostě nejsem jistý tou 100% spolehlivostí té atmosféry vs. poruchovostí common railu. To že to je atmosféra nemusí automaticky znamenat nižší servisní náklady. Když budeš mít smůlu na kus tak se do toho můžeš vysypat i mnohem víc. Třeba s tou mazdou skyactiv nemám absolutně žádné zkušenosti, ale pokud to má extrémě vysoký kompresní poměr tak je taky možné že časem ten motor bude mít nějaké své mouchy a vysypeš se do něj taky.

Napsal: 09 led 2016, 14:01
od Milda92
Martinn píše:
Milda92 píše:
Martinn píše:Kdo by chtěl v dnešní době atmosféru ? Já třeba Mazdu 6 2.0 Skyactiv ano.
To jo ale nabídni 2 litr v benu človeku kterej je zvyklej jezdit za 5-6 a najede 30-40 tisic ročně
Vtip je v tom, že on ten dvoulitr o moc víc než ten diesel nežere.



"Pryč jsou doby, kdy se spořivé povahy benzinu štítily. Po městě jsme s šestkou jezdili lehce přes osm litrů, po okresních silnicích za 5,5 a na dálnici za pěkných 6,7 l/100 km. Týdenní test jsme zakončili s průměrem 6,9 l/100 km, což by bylo před deseti patnácti lety nemyslitelné."
To že ten benzin oproti nafte nežere bude mít asi takovou váhu jak kdyby tvrdil že s naftou jezdim pořád za 4.

Napsal: 09 led 2016, 14:02
od turbo kamna power
Nejhorší je, že takový auto je skoro neprodejný, když s tou 1.6TDI najedeš třeba 250.000+ km, tak to nikdo nekoupí, všichni si zjistí ceny vstřiků, DPF a daj od toho ruce pryč. Takže to buď prodat do áček za smích, nebo to rozprodat na díly a kastli rozřezat do šmelcu.

Napsal: 09 led 2016, 14:03
od PepaZima
Martinn píše:
Milda92 píše:
Martinn píše:Kdo by chtěl v dnešní době atmosféru ? Já třeba Mazdu 6 2.0 Skyactiv ano.
To jo ale nabídni 2 litr v benu človeku kterej je zvyklej jezdit za 5-6 a najede 30-40 tisic ročně
Vtip je v tom, že on ten dvoulitr o moc víc než ten diesel nežere.



"Pryč jsou doby, kdy se spořivé povahy benzinu štítily. Po městě jsme s šestkou jezdili lehce přes osm litrů, po okresních silnicích za 5,5 a na dálnici za pěkných 6,7 l/100 km. Týdenní test jsme zakončili s průměrem 6,9 l/100 km, což by bylo před deseti patnácti lety nemyslitelné."

Psychologicky je spotreba 5-6 litru parada, ale v celkovych nakladech v porovnani s benzinem mne vyšlo, že to vyjde nastejno - tedy koupě při 150tis km a cíl najet s tím dalších 200tis km - při levnějších variantách jako repas čerpadla, koupě vstřiků u neautorizovaného servisu bez DPH, výměna EGR též u neautoriz. servisu, neorigo DPF od JMJ. Při cenách u autorizovaného servisu + orgio DPF za pomalu 50tis mne vychází v tomto scenario atmosféra levnější a spolehlivější

Napsal: 09 led 2016, 14:07
od PepaZima
turbo kamna power píše:Nejhorší je, že takový auto je skoro neprodejný, když s tou 1.6TDI najedeš třeba 250.000+ km, tak to nikdo nekoupí, všichni si zjistí ceny vstřiků, DPF a daj od toho ruce pryč. Takže to buď prodat do áček za smích, nebo to rozprodat na díly a kastli rozřezat do šmelcu.
To je fakt a nebo zainvestovat, udělat třeba jen vstřiky a s tím se dá již lépe argumentovat

Napsal: 09 led 2016, 14:09
od Milda92
To jo ale porovnáváš diesel s 4mi nejnákladnějšimi opravami co se na dieselu mužou stát s benzinem u ktereho jsi si jistý že se ani lambda nevysere.O DPF se bavit nebudu ten bych psychicky na svém aute neunesl a jestli jsou ty 1.6 takový sráči u kterejch si si jistý že se vše vysere tak to jednodušše nekupovat.

Napsal: 09 led 2016, 14:09
od PepaZima
Jirka. píše:Jasný já chápu jak to myslíš ;) Jen si prostě nejsem jistý tou 100% spolehlivostí té atmosféry vs. poruchovostí common railu. To že to je atmosféra nemusí automaticky znamenat nižší servisní náklady. Když budeš mít smůlu na kus tak se do toho můžeš vysypat i mnohem víc. Třeba s tou mazdou skyactiv nemám absolutně žádné zkušenosti, ale pokud to má extrémě vysoký kompresní poměr tak je taky možné že časem ten motor bude mít nějaké své mouchy a vysypeš se do něj taky.
Ano, to je pravda a může se to stát. To jsou nová auta a zkušeností s nimi moc zatím nejsou. Myslím si však, že se dá najít slušný japonec který při správné údržbě a zacházení vydrží opravdu hodně

Napsal: 09 led 2016, 14:11
od Milda92
PepaZima píše:
Martinn píše:
Milda92 píše: To jo ale nabídni 2 litr v benu človeku kterej je zvyklej jezdit za 5-6 a najede 30-40 tisic ročně
Vtip je v tom, že on ten dvoulitr o moc víc než ten diesel nežere.



"Pryč jsou doby, kdy se spořivé povahy benzinu štítily. Po městě jsme s šestkou jezdili lehce přes osm litrů, po okresních silnicích za 5,5 a na dálnici za pěkných 6,7 l/100 km. Týdenní test jsme zakončili s průměrem 6,9 l/100 km, což by bylo před deseti patnácti lety nemyslitelné."

Psychologicky je spotreba 5-6 litru parada, ale v celkovych nakladech v porovnani s benzinem mne vyšlo, že to vyjde nastejno - tedy koupě při 150tis km a cíl najet s tím dalších 200tis km - při levnějších variantách jako repas čerpadla, koupě vstřiků u neautorizovaného servisu bez DPH, výměna EGR též u neautoriz. servisu, neorigo DPF od JMJ. Při cenách u autorizovaného servisu + orgio DPF za pomalu 50tis mne vychází v tomto scenario atmosféra levnější a spolehlivější
To jo ale porovnáváš diesel s 4mi nejnákladnějšimi opravami co se na dieselu mužou stát s benzinem u ktereho jsi si jistý že se ani lambda nevysere.O DPF se bavit nebudu ten bych psychicky na svém aute neunesl a jestli jsou ty 1.6 takový sráči u kterejch si si jistý že se vše vysere tak to jednodušše nekupovat.

Napsal: 09 led 2016, 14:14
od Jirka.
Já fakt nevím jak ta 1.6TDI, ale 2.0TDICR jsou neskutečný držáky, buchta má RS CEGA má to najeto 300tkm, krom rozvodů a paliváku na ten motor nebylo sáhnuto, původní spojka, původní vstřiky, je to čipnutý na 154KW chodí to jak pila žádný problém.