Stránka 6 z 7
Napsal: 16 kvě 2020, 17:12
od Tomas.cz
U poloosy mají, ale s jinou převodovkou, konstrukčně jako třeba 1.2HTP nebo Octavia 2 1.6MPi.
1.4TDi-59kw verze a myslím i 55kw verze mají převodovku konstrukčně jako 1.9TDi, tedy i napouštěcí otvor u chladiče.
Jinak je lepší pro jistotu vyndat jeden z čepů řadícího mechanismu při neutrálu a ještě něco vyteče navíc.
Napsal: 20 kvě 2020, 21:14
od bayern
Zdravím,
také vstoupím do tohoto tématu s podobnou tématikou:
Mám golf 6 2.0 TDi 81kW CBDC (250.000km), měnil jsem komplet novou spojku + dvouhmotu (SACHS). A děje se mi tohle (je divné, že tohle mi přesně dělal i golf 4 1.9tdi po výměně spojky

):
Pokud vyšlápnu spojku (zastavím převodovku) je ticho, jakmile pomalu pouštím spojku a dostane se na volnoběh spojka do záběru, tak je slyšet takový "ševelící zvuk, lehce rachtací", pokud přidám z volnoběhu jen nepatrně třeba 50-100 otáček, tak zvuk zmizí. Pokud mám volnoběh bez vyšláplé spojky a chci jakoby zařadit jakýkoliv kvalt přes zuby (ale jen lehce zatlačím na řadící páku néé aby to drhlo), tak zvuk přestane.
Nebo se mi třeba děje to, když 1čku nebo 2ku vytočím na plný plyn (4.000otáček) a zmáčknu spojku, tak v té chvíli, kdy se vlastně rozpojí převodovka s motorem, tak to jakoby škubne, když jezdím normálně v klidu, tak to moc nepozoruji, jen pouze když mám rychlé rozjezdy a plný výkon. (což mi před výměnou spojky taky nedělalo

)
Napsal: 20 kvě 2020, 23:05
od adrian_B
Môžu to byť vôle v prevodovke, ale hlavne si treba uvedomiť že ten Sachs čo si tam dal je hnoj oproti dielom z prvovýroby

takže to kľudne môže robiť aj zotrvak
Napsal: 21 kvě 2020, 04:23
od bayern
Jakto? Ja myslel ze SACHS je origo a nejlepsi znacka mezi spojkami

? Ale je pravda, ze kdyz jsem zkousel rukou tu novou dvouhmotu, tak nemela moc silnou pruzinu pri otaceni.
Napsal: 28 kvě 2020, 19:33
od bayern
Odpoví někdo na to, proč SACHS by měl být “hnoj” ? Díky.
Napsal: 29 kvě 2020, 04:51
od martinsidlo
Stačí si číst. A není to origo v tvém případě.
Napsal: 29 kvě 2020, 07:21
od TANN3R
Protože všechno je hnůj, oproti dílům, co tam byly z výroby. Nejmenší zlo je originál , náhrady jsou spíš o štěstí. Obecně, nejen u spojky.
Re: Převodovka
Napsal: 27 dub 2022, 11:57
od maka123
Po cca. 65000km je hluk z převodovky zpět, ale tentokrát hučí při zpomalování. Se z toho pos... Sixta se k tomu staví čelem, přivezte, rozeberu opravím. Kluci neměl by někdo čas okolo Litoměřic?
Re: Převodovka - hluky po repasi
Napsal: 10 kvě 2022, 03:51
od maka123
Tak to byly ložiska na diferenciálu, Sixta na počkání vyměnil ještě s dalšími dveřmi ložisky a nechal si zaplatit 5000kč

prej ložiska z Ukrajiny....
Re: Převodovka - hluky po repasi
Napsal: 10 kvě 2022, 06:19
od roman1648
Těžko říct ale kvalita resp materiály ze kterých jsou některý díly je fakt žalostná, včera jsem přezouval kámošovi zánovního Dustera, koukám na ty přední brzdy, hele co to má najeto ?? Já nevím, 24tis? Destičky jak nový a na kotoučích hrana jako prase, ale jako, to je fakt z plastelíny...
Re: Převodovka - hluky po repasi
Napsal: 10 kvě 2022, 07:06
od maka123
Všude se šetří jak může a pak to zaplatí koncový zákazník...
Re: Převodovka - hluky po repasi
Napsal: 10 kvě 2022, 15:09
od Richi
maka123 píše: ↑10 kvě 2022, 03:51
Tak to byly ložiska na diferenciálu, Sixta na počkání vyměnil ještě s dalšími dveřmi ložisky a nechal si zaplatit 5000kč

prej ložiska z Ukrajiny....
A to jako ti tam Sixta předtím dal nějaký aušusový ložiska?
Re: Převodovka - hluky po repasi
Napsal: 12 kvě 2022, 09:36
od maka123
Prej ukrajinský válečky a český klece, samozřejmě origo a bylo to po 2. 5 roku zpět dělaný no.
Re: Převodovka - hluky po repasi
Napsal: 12 kvě 2022, 10:17
od Tomas.cz
Jj, tyhle ložiska koupíš a je tam SKF Ukraine, ale on si člověk nevybere, potřeboval jsem před lety ložisko do převodovky na Octavii 1 1.9TDi, koupené originál a Fag China.
Re: Převodovka - hluky po repasi
Napsal: 12 kvě 2022, 10:34
od maka123
Kluci kolik tad vydrží hlava na tom 1.4tdi? Už budu mít za chvil půl miliónu, jestli si sehnat druhou do foroty? Jinak olej to nežere a starty na brnk.