Stránka 6 z 15
Napsal: 24 říj 2007, 21:16
od zapa
Ve starších autech výměník voda/nafta a od roku cca 91 elektricky.Ty vodní výměníky se dnes scháněj na ohřev rostlinných olejů.Byly dost výkonný.
Napsal: 25 říj 2007, 09:20
od go.vojta
to dedkoun.. pane chytrej a jak jsi přišel na dvanácti krokoné nastanení "páky" to znamená dávky?? a předvstřik je taky plně regulovatelný.. takže v klidu a s tou v3s to opravdu není dobrej příklad..
Napsal: 25 říj 2007, 12:00
od jack91
opravdu co hlava to nazor a dost casto jeste nepravdive tvrzeny
=> kazdy diesel s klasikou rotacnim (zetor radovym) cerpadlem, pri spravnem zachazenim a udrzbe, vydrzi moc (vcas olej, rozvody...)
nesmeroval jsem tuhle diskuzi k tomu, aby jste se predhaneli v rozumach, jak je jaky motor konstrucne resenej a kdo ho patentoval.
Slo o otazku, jede/je lepsi motor nez li TDI?

Napsal: 25 říj 2007, 12:49
od Tomas.cz
Pochopitelně lepší motory než TDi a jsou a i jedou líp.
Já osobně si myslím že TDi od VW byl jakýsi průkopník na poli dieselových motorů v osobních vozech co jdou srovnat a překračují parametry benzinových.
A pak se mi taky TDi líbí co se týče cen a dobrému schánění náhradních dílů.
Kamarádovi se pos... vstřikovače na Renaultu 1.5DCi a nezbylo nic jiného než je za 55 000kč koupit nové všechny 4.
Napsal: 25 říj 2007, 14:55
od Csala
zapa píše:Měl jsem Cromu a tahal za ní podvál a ten motor byl nesmrtelnej.Nalítal a to doslova jsem s ní 730 000 km,s jedinou hlavou,turbem a dvěma převodovkama.Tachometrově šla i přes 200.Život skončila rozštípaná vo traktor,když traktorista s čepicí škoda neodhad mojí rychlost a šoup mi to tam rovnou z pole.Ze 160 jsem to dobrzdil na polovic, urval jem mu přední kolo i s nápravou a skončil po několika kotrmelcích na střeše.Auto totál,já pár boulí,odřenin a pořezanej od skla.Od tý doby jsem měl ještě 1 cromu a dvě themy se stejným motorem a nikdy neměl problém se starty i když bylo hodně pod -20.Jednou byly takový mrazy,že nafta zatuhla i na stojanech pump a já jsem s mojí cromou jel do němec pro auto a němci cca 70 km od hranic postávali se svejma golfama,pasatama....bezradně stát se zatuhlou českou naftou po krajnicích.Jednoho jsem naložil - měl jsem to stejnou cestou a ten chudák nechápal,že ho veze fiat.Samo,že jsem mu neřekl,že cromy maj už od výroby předehřev.Vím,že je to tu forum VW,ale přiznejte,že italové ty motory prostě uměj.
Tak, tak

Napsal: 25 říj 2007, 15:04
od jack91
Tomas.cz píše:Pochopitelně lepší motory než TDi a jsou a i jedou líp.
Já osobně si myslím že TDi od VW byl jakýsi průkopník na poli dieselových motorů v osobních vozech co jdou srovnat a překračují parametry benzinových.
A pak se mi taky TDi líbí co se týče cen a dobrému schánění náhradních dílů.
Kamarádovi se pos... vstřikovače na Renaultu 1.5DCi a nezbylo nic jiného než je za 55 000kč koupit nové všechny 4.
tak napis, jake to jsou?
Napsal: 25 říj 2007, 15:48
od jurki888
pani mal som ducato 1.9d motor regata nalial som do nho kade co len nie naftu kadejake oleje a do nemoty siel ten motor si zo sebou nechal robit co kolvek a ked sme uz pri tdi preco ho nevedia spravit bez zhavicou ako staru cromu ta ma jeden zhavic v nasavani aj ten zhavi az pri -10 a auto startuje bez problemou proste priami vstrek uz bol u fiata uz v roku 89 a skoda sa snim teraz chvali
Napsal: 25 říj 2007, 18:00
od go.vojta
a co sem taháš žhavení top je myslím dost nepodstatný ne?? a audi jak bylo víše popsané vyjela s prvním tdi v roce 89, takže bych asi neřešil kdo byl první.. a když teda fiat vyjel s přímým vstřikem a asi to nebyl špatnej motor, tak proč ho nedělali a nevyvýjeli dál??? dali ho akorát do cromy a to je vše.. podle mšě to nebylo od fiatu moc moudré.. a s tím saabem ok.. nové nafty jsem moc nezkoumal.. já myslel spíš benzíny.. těch naftovejch zas tolik není.. až ty nový..
Napsal: 25 říj 2007, 19:04
od RASTIKOS
žena nie je clovek a fiat nieje auto !!
Napsal: 25 říj 2007, 19:12
od octavie81
[quote="jurki888"]pani mal som ducato 1.9d motor regata nalial som do nho kade co len nie naftu kadejake oleje a do nemoty siel ten motor si zo sebou nechal robit co kolvek a ked sme uz pri tdi preco ho nevedia spravit bez zhavicou ako staru cromu ta ma jeden zhavic v nasavani aj ten zhavi az pri -10 a auto startuje bez problemou proste priami vstrek uz bol u fiata uz v roku 89 a skoda sa snim teraz chval A CO TEN KRAVAL PO RANU NEBO KDYZ CROMA PRIDAVA?TRAKTOR HOVNO
Napsal: 25 říj 2007, 19:13
od Tomas.cz
Taky nechápu proč Fiat začal dělat dieselk s přímím vstřikem a pak se zase vrátil ke klasice D do komůrky v modelech Tipo Tempra Punto atd...
Napsal: 25 říj 2007, 19:37
od chiptuning
odpoved na to ktery je lepsi asi neni jen tak jednoznacna kazdy motor ma nejake mouchy a nejake klady ted je treba si zvolit co je pro mou potrebu nejlepsi
pro ladeni urcite vw protoze je na to hromada dilu za par korun
jezdil jsem leta s vw rotacky i pd,ted momentalne pouzivam fiata jtd a MB cdi
uprimne s fiatem se mi po meste jezdi lepe nez s vw
dnes jsem byl v brne navstivit chlapce z carsoftu a mel jsem spotrebu plzen brno a zpatky 6.5l na to ze mam obsah 3222ccm a 255ps to asi taky nebude spatny motor

Napsal: 25 říj 2007, 21:05
od romanx
No já měl Tempru 1.6i r.1991 a je fakt že na to že to byla jednašestka tak to zas tak špatně nejelo ani do kopců....ale s TDI PD co mám teď se to pochopitelně nedá srovnávat. Žralo to sice 9/100 za jakéhokoliv počasí ve městě i mimo něj ale v době kdy jsem jí koupil to byla docela kára ....když jsem jí prodal měla najeto přes 100000 a za poslední dva roky se pěkně sr.la , komplet brzdy,altík,těsnění pod palicí,termostat,vodní pumpa,chladič, komplet výfuk, atd. celkem za 60000 protože na vrakáčích to nebylo k sehnání a prodal jsem jí za 20000 a i přesto že měla pozink tak začala pěkně hnít ....takže z Fiatů jsem vyléčenej........ale motor běžel pořád v pohodě....za 9litrů...-:( Zlatej Pášula a TDI za 5-6 litrů a na Kladně vrákáčů okolo sebe jak nas.áno....

tdi
Napsal: 25 říj 2007, 22:42
od marian232
no s vlastnej skusenosti viem,ze mercedes bol jednotka ale tak do roku 1999 inac to bol traktor mal svoj klepaci zvuk mal som 124 200D spolahlivost super .Fiat som mal tiez asi naj bol 1.7 tipo isiel dobre ale iba motor vsetko okolo vod pumpa ,alt,starter ,cladic termostat to odchadzalo no mercedes to teda nebol . Mal som aj 2x Hdi 2.0 Berlingo a Hdi 1,4 P 307 ale na moju Oct Tdi 4x4 to nema ja som spokojny a to je hlavne .Preto si nemyslim .ze fiat je az take skvele auto no clovek nikdy nevie
Napsal: 26 říj 2007, 15:48
od jurki888
kazdy hovori inak mne vsetky ducata vydrzali cez 1000000 km a stale jazdili niekto povie ze jemu sa rozpadlo hned mne zas hovoria ze na octaviach stale odchadzaju vahy turba a tie podtlakove ventili co otvaraju turbo no neviem