Stránka 6 z 6

Napsal: 22 led 2007, 09:24
od Radim205D
Přidávám dva obrázky mého ohřevu filtru pro inspiraci .. :)

Obrázek

Obrázek

Napsal: 17 kvě 2007, 21:45
od mynames
mě tak napadlo nevim jestli se to tady uz probiralo udelat vymenik primo na vyfuk myslenku uz mam jak by to mohlo byt jen to udelat snad behem 2 tydnu to dopadne tak se pak snad s uspechem pochlubim :-)

Napsal: 18 kvě 2007, 08:29
od Pavel
Tak si nejdříve přečti téma Turboohřev.

Napsal: 18 kvě 2007, 21:55
od mynames
vim vim uz nejaky ten cas na tomhle foru jsem :-)

Napsal: 19 kvě 2007, 08:41
od Nalim
Jaky vymenik by jste mi doporucil na TDi VW golf 66kw...se mi cenove zamlouva ten za 2023kč od europeana,ale nevim jestli to neni moc 4kw na ohrev....

Napsal: 19 kvě 2007, 13:01
od radluk
(LOL)

Napsal: 19 kvě 2007, 15:10
od Nalim
A nevis jaka je cenovka?

cenovka?

Napsal: 19 kvě 2007, 16:51
od no-fosil
Nalim píše:A nevis jaka je cenovka?
hehe koukam ze za ten 20 deskovy uz jenom
1646,- plus DPH
to neni spatny

http://automotive.europecon.net/cs/konv ... -kw-3.html

Napsal: 19 kvě 2007, 17:38
od Nalim
Ale ten neni ten co psal Radluk...prave,ze uvazuji o tomhle.

Napsal: 19 kvě 2007, 19:55
od radluk
nalim:
ten LA22 - 20 neni zrovna nejlevnejsi, ale zalezi na tobe kolik do toho chces vrazit,v ceniku maji 2960 kc, parametry - http://www.secespol.cz/Catlists/Lline/LA22.pdf

Napsal: 19 kvě 2007, 20:13
od SLÁDEK
Ahoj,
napíšu sem několik, mezi sebou příliš nesouvisejících, postřehů, tak se na mě nezlobte, že plácám páté přes deváté. Ale vše se týká výměníků tepla.

Nalime, myslím, že ZDENDA má jenom jeden desetideskáč a fuguje mu dobře, ale v zimě by to mohlo být lepší.

Já se chystám koupit dva desetideskáče po 1000,-

Zapojím to podle tohoto schématu:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
jen teda váhám, jestli nemám jako "výměník 1" použít raději ten dvacetideskáč za 2000,-

Oba tyhle výměníky prodávají na eurpeconu a velikostně odpovídají typu LA14 od secespolu.

Ten hliníkovej co prodávaj za 2400 (mimochodem je to chladič oleje, nebo čeho z Audi A8) je daleko menší než ty nerezový (je tak malej, až je směšnej v porovnání s ostatními díly přestavby) a pokud se podíváš po internetu lidi používají i jenom tenhle bez dalšího ohřevu (je teda pravda, že hliník má lepší tepelnou vodivost než nerez)

Typ LA22 má větší délku, jak píše RADLUK - můžeš mít větší problémy s umístěním.
Nezapomeň na to, že aby se výměník dobře sám odvzdušňoval měl by být pokud možno namontován na výšku.

Na výkonu motoru, pokud se bavíme o osobácích, až tak moc nezáleží - všechny berou okolo 6-7litrů, takže se ohřívá ve všech autech podobné množství oleje.

Aby měl výměník výkon musí být zapojem jako protiproud!