Stránka 6 z 6

Napsal: 28 dub 2011, 19:10
od majkl1
teea píše:Tak vstrikovace jsou suche az na poblitou trubku tretiho vstriku u cerpadla. Tu musim jeste poresit.
Prevodovku se mi davat dolu moc nechce :) Nicmene se mi zda ze pred vymounou tech silentu na motoru to bylo lepsi nez ted. Menil jsem hlavne kvuli oklepani pri startu a chcipnuti vibrace byly jen nekdy treba pri stani z kopce.

Tady mam video praveho silentu na prevodovce 100procentni neni ale utrzeny se mi nezda. http://aircombat.bezstarosti.cz/bazar/test/01.mp4 Tak jsem ho zatim nemenil.
Pokud jsi nekoupil origo silenty, tak velice často bývají univerzální a na některý motor jsou příliš tvrdý a proto ty vibrace (i můj případ). Takže na silentech není dobré šetřit. Origo počítej tak kolem 2000-2500 jeden.

Napsal: 28 dub 2011, 20:43
od holy
teea píše:Taky by mne zajimalo jak to vyresit a taky podle ceho to poznat.
Motor vibruje jen v určitým spektru otáček - např 1800 - 2000 a jen pokud chceš akcelerovat, nebo ho zatížíš. Řeší se to podle typu motoru a uložení vstřiků, někde se mění gumičky, u BKD se musí zabrousit sedlo vstřiku a vyměnit utahovací šroub

Napsal: 02 kvě 2011, 06:17
od teea
majkl1 píše:
teea píše:Tak vstrikovace jsou suche az na poblitou trubku tretiho vstriku u cerpadla. Tu musim jeste poresit.
Prevodovku se mi davat dolu moc nechce :) Nicmene se mi zda ze pred vymounou tech silentu na motoru to bylo lepsi nez ted. Menil jsem hlavne kvuli oklepani pri startu a chcipnuti vibrace byly jen nekdy treba pri stani z kopce.
Pokud jsi nekoupil origo silenty, tak velice často bývají univerzální a na některý motor jsou příliš tvrdý a proto ty vibrace (i můj případ). Takže na silentech není dobré šetřit. Origo počítej tak kolem 2000-2500 jeden.
No To je mi jasne Dal jsem prvne oba Febi. Ale nebylo to ono tak jsem pod turbo koupil prginal 2150,- Ale rozdil se nedostavil. Vymenil jsem i ten levby za puvodni (Nebyl jeste KO jen ten pod turbem byl polovicni.) A nezmenilo se tak jsem tam nakonec nechal ten Febi.

Na prevodovce jsem taky nakonec vymenil. (origo) puvodni byl trosku natrzeny. Zlepseni bylo jen minimalni.

Jinak vibrace jsou jak na volnobeh tak v celem spektru otacek. A jejich intenzita je jak kdy nekdy je to skoro neznatelne a nekdy horsi. Nejvice je to citit z pustenou klimou.

Napsal: 02 kvě 2011, 22:46
od kafo
nazdar chlapi mam taku otazku aku volu moze mat reakcna vzpera lebo ked som ju dnes pozeral a chytil som motor a mykal s nim tak sa hybal asi tak 1cm dopredu aj dozadu a aj ked som pri nastartovanom motore pustal spojku tak mal tendenciu sa trochu krutit nie posuvat dopredu a dozadu ale krutit
mam takyto problem ze ked pustam spojku pri volnobernych otackach a dostane sa do zaberu tak sa motor ako keby rozvibruje ale staci trochu zvysit otacky a je to v pohode
podozrievam reakcnu vzperu, silentblok na prevodovke alebo spojku
a aby som nezabudol je to fabia 1.4tdi AMF dik

.

Napsal: 05 kvě 2011, 19:00
od duchxt
auto mi na volnobeh vibruje normalne, mam schvalne tvrdy silentbloky prevodovky a spodni vzpera, ale u rozvodu mam origo, auto zaclo po ubrání a přidaní na 1ku a 2ku dost cukat, ma to na svedomi prave silent u rozvodu?
O1 rotačka