Stránka 6 z 7

Napsal: 16 čer 2010, 16:41
od avatar
pokud zdvihatka jsou tvrdsi nez vacka tak pujde vacka do prdele

aspon musis mit origo vacka origo zdvihatka jinak to pak je spatne

nezapomen profouknout kanalky ja to delal kompresorem)))

Napsal: 16 čer 2010, 17:16
od midnight_man
ktore kanaliky? v zdvihatkach myslis? tie som prefukol vsetky po jednom som ich mal von. vacky su origo, vahadla budu origo a zdvihatka su tiez origo... Ja myslím že to pojde ako vino :) uvidime ako to bude mazať vačky po štarte...chcel som skusit ze necham veko ventilov dole a pozrem či maže vačky.

Napsal: 17 čer 2010, 16:32
od avatar
jj to viko klidne nech dole a koukni je to preci jen lepsi videt

Napsal: 17 čer 2010, 20:40
od Vici
nitridování vaček nebude stát moc, možná by to stálo za úvahu !

Napsal: 17 čer 2010, 21:07
od midnight_man
jo tak mam doma 4 ks :D

Napsal: 17 čer 2010, 22:49
od tuner
Tak pokud je maš ok tak si je mužeš zkusit nechat pocementovat pkud jsou z cementačni oceli a nebo ponitridovat pokud je to ocel nitridační, jestli je maš ko tak to dělat nemusíš na co by ti byly pak špatny vačky s povrchovou upravou že jo :D Osobně si myslim že vačky budou pravě z nitridační oceli.

Napsal: 18 čer 2010, 11:08
od jericho-3
Kdysi, když jsme vyráběli podložky pod ventily a měřili to Brinellem a Rockwelem /tvrdost/ a zadali hodnoty do Kovosvitu, tak bohužel je udělali tvrdší ,tak jsem měl strach je namontovat , /viz Avatar/,ale bylo to v pohodě..nic se nestalo .Ale dle renovátora vaček a i dle logiky,jsou vzájemné tvrdosti vedle mazání nejdůležitější veličina...Origo /vačka-zvedák/ je origo...

Napsal: 18 čer 2010, 11:59
od tuner
Přesně tak a hlavně nesmi byt stejně tvrdy, jedna součast musi byt o trošku měkči než ta druha.

Napsal: 21 čer 2010, 10:53
od midnight_man
chlapi aky olej do toho naliat? :) ked to ma problemy s mazanim....čo poviete? diky

Napsal: 21 čer 2010, 12:29
od a3anko
daka polosynta od Petro-Canada alebo Mobil-u, najlepsie zakladove oleje ake poznam...+ vylepsit pripravkom od BG Care s nazvom MOA. vid testy mazacej schopnosti na plnej synte 5W30 (vsimol by som si hlavne najviac ospevovany olej C....). ;)
Obrázek

Napsal: 22 čer 2010, 10:10
od malim9am
.. dal bych tam neco husteho, aby se netrhal mazaci film ..

.. nejaky 10W-60

Napsal: 22 čer 2010, 10:29
od Octava
Ja davam do AKN 10W40 Castrol Magnatec ;)

Napsal: 22 čer 2010, 10:32
od jericho-3
Co by jste v tomto případě řekli ošetřit motor přípravkem SLICK nebo KERAMIC.....nanést na styčné plochy ochrannou vrstvu z teflonu nebo vrstvu keramickou ?

Napsal: 22 čer 2010, 11:36
od midnight_man
10W40? hm.. chcel som 5...

Napsal: 23 čer 2010, 07:14
od Fandy
midnight_man píše:10W40? hm.. chcel som 5...
Taky 10W40.