Stránka 6 z 6
Napsal: 09 pro 2010, 19:48
od fakrop
Tak po delší době je můj problém s cukáním vyřešen, příčinou všeho bylo vadné turbo, které dávalo větší tlak v nižších otáčkách, které nepobíral motor, docházelo k špatnému spalování - cukání a klepání, což si zřejmě sebou poté díky kouření vzalo DPF filtr. DPF bylo úplně nas...ky. Původní příčina u mně možná z prvopočátku byl nějaký "šikovný" tuner, který v kombinaci s chipem možná vrtal i do toho turba... Ale jsem opět pojízdný bez nějakých problémů a doufám, že to tak dlouho zůstane
Tímto bych chtěl poděkovat hlavně HUMLovi, že vzdálenou radou jednak správně diagnostikoval problém, ale hlavně ochotně poradil a pomohl. VELKÝ DÍK

Napsal: 12 pro 2010, 13:23
od cricket
Zdravím všechny.Pročítám tu vaše problémy a snažim se přijít na podobnou závadu,ale nějak se mi nedaří.Mám audi A4,2005 2.0 tdi, nic jsem neměnil a taky mi to škube.Když jedu stálý plyn,1/2, 1/4 plynu,tak to neškube,ale jak přidám ,tak táhne a v tahu poškubává.Objevují se malá škubání a jedno ,dvě ,větší,při zátahu motoru.Myslel jsem si původně ,že je voda v naftě,tak jsem tam přidal aditiv a nic se nezměnilo k lepšímu.Škubání je to velmi nepravidelné,nedělá to furt a hlavně bych řekl ,že při studenějším motoru skoro vůbec.Pokud přidávám plyn třeba na 4-řku pozvolna ,tak to téměř není poznat.Nevim ,co s tim ,když už konečně po roce opravili klimu,tak zas tohle.Netušíte ,co je nejpravděpodobnější závada?Díky .

Napsal: 12 pro 2010, 13:40
od Huml
je to 8 nebo 16V? nebo aspoň napiš kod motoru
Napsal: 12 pro 2010, 13:45
od cricket
Huml píše:je to 8 nebo 16V? nebo aspoň napiš kod motoru
Je to motor typ BLB ,2.0 tdi.8ED.Tak 16-ventil.
Napsal: 12 pro 2010, 13:50
od Huml
nejčastejší příčinou cukání nebo škubání 16V motorů jsou podfukující vstřiky
Napsal: 12 pro 2010, 13:56
od cricket
Huml píše:nejčastejší příčinou cukání nebo škubání 16V motorů jsou podfukující vstřiky
Tak jestli se můžu zeptat?: Dá se na to přijít na diagnostice?Musím měnit vstřiky,kvůli tomu?Ještě jsem o tom neslyšel,tak zatim netuším ,co mně zas čeká.Děkuji za rady a pomoc.
Napsal: 12 pro 2010, 14:03
od Huml
dá se to poznat VAGem za jízdy, vstřiky se měnit nemusí