Stránka 6 z 12
Napsal: 24 lis 2011, 09:39
od alfik
Toleroval by som tak +-2 stupne...
Napsal: 24 lis 2011, 09:43
od Marek77
Jasně, to je vcelku běžná tolerance snímačů.
Napsal: 24 lis 2011, 13:33
od ciko
a mohlo sa stat ze to nestihlo vychladnut? za 9 hodin v klude... a najviac ma sere ze na palubaku ukazuje -2 a ked pozrien do kanalu 07 tak ziadna hodnota nieje minusova...
Napsal: 24 lis 2011, 18:36
od Bobanius
Bobanius píše:Tak, u mě je to tak že jedu 15km do práce a teplotu dostanu na budíku na 80st.max.Topení tak na půlku, zapnu si sedáky takže "nemrznu". A to vyjíždím z garáže / není vytápěná / ale ráno je v ní tak kolem 5-6 st. Co mi na to řeknete kluci.
Jestli je to na výměnu termostatu , tak jaký koupit.
Tak vyměněn termostat i čidlo teploty a stejná trasa a je tam 90st. , ještě dříve než dojedu do práce.Předešlá teplota i stávající podle budíku.
Napsal: 20 pro 2011, 14:54
od Havlos
Tak proběhla výměna puvodního 10let starého termostatu.
Podotýkám že s ohříváním ani topením sem neměl problém,ale tak
nějak už to nebylo ono.
Letos my to nedalo tak sem napích vag a šel to projet.
Při venkovní teplotě -2°C a studeném motoru se teplota kapaliny ustálila
na 82°C a dál ani ťuk. (tempomatovejch 90km/h)
Po výměně termostatu za nový originál při stejné venkovní teplotě
se teplota ustalila na 89°c. (opět tempomatovejch 90km/h)
Je to znát hlavně na teplotě uvnitř ted to topení stačí tak nějak jenom šolichat a v autě hyc!
Pic
Napsal: 22 pro 2011, 19:21
od slovacek.milos
slovacek.milos píše:besoun píše:v čem je lepší wahler než originál???
vničem
vinřstí strážnice
Napsal: 24 pro 2011, 22:33
od skoda
Napsal: 26 pro 2011, 23:18
od Pasat TDI PD 96 kw
já bych neřek že je to problém tyhle motory se prostě jen nehřejou!!! jen zřídka v létě v koloně vydíte že běží vetrák na chladiči a to o něčem vypovídá!!!

Napsal: 04 úno 2012, 15:53
od noki
Mám A6 s motorem AVG a dal jsem nový termostat Febi. Moc spokojený nejsem, po 20 km se ručička vyhrabe tak na 70 a po dalších km horkotěžko na 90. Jakmile ale jedu z kopce, začne teplota zase padat a po třeba 5 km z kopce je tam 70. Je to normální?
Může být nový termostat vadný?
Napsal: 04 úno 2012, 15:59
od Power156
noki píše:Mám A6 s motorem AVG a dal jsem nový termostat Febi. Moc spokojený nejsem, po 20 km se ručička vyhrabe tak na 70 a po dalších km horkotěžko na 90. Jakmile ale jedu z kopce, začne teplota zase padat a po třeba 5 km z kopce je tam 70. Je to normální?
Může být nový termostat vadný?
pokud si uvnitr netopíš nemáš větrák na max, takhle se mi choval špatnej termostat, z neorig mám špatný zkušenosti, používám pouze origo.( je to věc která je tam na cca 150tkm), já třeba mám karton před chladičem, přeci jen když jedu tak to ledový valí na motor jo a plech pod motorem taky pomáhá

Napsal: 04 úno 2012, 16:06
od slovacek.milos
noki píše:Mám A6 s motorem AVG a dal jsem nový termostat Febi. Moc spokojený nejsem, po 20 km se ručička vyhrabe tak na 70 a po dalších km horkotěžko na 90. Jakmile ale jedu z kopce, začne teplota zase padat a po třeba 5 km z kopce je tam 70. Je to normální?
Může být nový termostat vadný?
zkus jednoduchý test
vem stolářskou či jinou svěrku dvě destičky a zatáhni tu velkou hadici k chladiči a jezdi pak uvidíš co je normální u tvého auta v zimě

Napsal: 04 úno 2012, 19:55
od jericho-3
Jo, tohle funguje, ale kolikrát jsem nervozní, když mám ohřátý motor a chladič je ledový, čekám až otevře termostat, abych zjistil, zda je vše o.k. A pořád nic.
Tak mu musím dát kládu..
Napsal: 05 úno 2012, 00:38
od vilozx6
dnes -15C, cca 20-25km kým budík ukazoval 90C, topil pekne po 8-10km. No zahrievanie na palubných 90c čistá katastrofa

Napsal: 05 úno 2012, 01:18
od mir77
Taky přidám trošku vody do mlýna, když už jsem to téma založil. Většinou nemám možnost vyzkoušet fakt zahřátí od studena. Parkuju v garáži a když ne, tak jedu na bufíka, ale i tak to může být zajímavá informace.
Po asi 10ti hodinách stání venku v cca -8°C start na brnk, zapnu bufíka. 10 minut přes město, 5 km. Vcelku malý provoz. Ručička se čerstvě dotkla 90, takže v reálu cca 75°C.
Napsal: 05 úno 2012, 11:42
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Jo, tohle funguje, ale kolikrát jsem nervozní, když mám ohřátý motor a chladič je ledový, čekám až otevře termostat, abych zjistil, zda je vše o.k. A pořád nic.
Tak mu musím dát kládu..
já včera stal a šel do dílny, hadici jsem zaškrtil fábka SDI, jel jsem 18 km do mírného stoupání topil na jedničku celkem kosa a max 7Ostupnů, za dvě hodky jsem jel domů
mírné klesání ohřílo se to taky tak max 7O a když jsem dal na topení čtverku motor jsem podchladil,
problém bude asi ve vyhřívání topěni problém začal před pěti lety mám třetí termostat problém pořád stejný netopí
