Stránka 6 z 7

Napsal: 11 dub 2012, 21:03
od TDI tech
treba tam naniest trochu HCL aby "zozrala" hrdzu. Jednoducho ju neutralizuje a prestane to korodovat. Co je u nerezu velmi nebezpecne nakolko nerez nekoroduje plosne ale bodovo. Bodova korozia je najnebezpecnejsi druh korozie, kedze ide skrz material a velmi rychlo.

Napsal: 11 dub 2012, 21:11
od Jayson

Napsal: 11 dub 2012, 21:32
od Forest
bombastiq píše:heh si mě připoměl jak nám do bejvalý práce montovali myčku na auta a po 3-týdnech byl zrezlej nerezovej nosnej rám v místech sváru přijeli tam technici a tu rez začli šmidlit ocelovým kartáčem (rofl)
a furt si odmě nenechali vysvětlit že to zrezna znova (LOL)
Tak s tim se setkavam dost casto ... proste ne a ne to pochopit, nejlepsi je argumentace ve stylu "ale vzdyt ten kartac je novej, ted koupenej! :roll:

Zalezi i na zpusobu svarovani a nasledneho osetreni svaru.
TDI tech píše:treba tam naniest trochu HCL aby "zozrala" hrdzu. Jednoducho ju neutralizuje a prestane to korodovat. Co je u nerezu velmi nebezpecne nakolko nerez nekoroduje plosne ale bodovo. Bodova korozia je najnebezpecnejsi druh korozie, kedze ide skrz material a velmi rychlo.
Nevim, treba je to tim agresivnim prostrednim, treba teplotama, ale driv ty svody prohorej. "Slavne" Stingrayovy svody prohorely za necele dva roky. Jeden z duvodu bylo, ze byly z 1,5 mm tluste steny. Ja mam z 2,5 a drzej jak hevetska vira ... a uprimne? Pri dlouhodobe zatezi tam mam teploty presahujici 850°C. Jeden rok byly obalene ("keramicky zabal"), ted uz ne.

Napsal: 11 dub 2012, 21:34
od TDI tech
(offtopic) http://www.youtube.com/watch?v=cQD19ENSlYA ale toto je lepsia kontrolna otazka (noteeth)

Napsal: 12 dub 2012, 09:22
od turbo kamna power
Vasekk píše:Nene železo. Na nerezu to bude ok.
svody našopovat, natřít žáruvzdornou barvou a nějaký koroze na železných svodech vlivem termopásky bych se nebál ;)

Napsal: 12 dub 2012, 09:38
od Forest
turbo kamna power píše:svody našopovat, natřít žáruvzdornou barvou a nějaký koroze na železných svodech vlivem termopásky bych se nebál ;)
Prosim o zaslani presneho oznaceni zaruvzdorne barvy, ktera je schopna odolavat nejen teplotam do 1000°C ale i rozpinani materialu, narazovym zmenam teplot, vibracim, oleji atd.

Predem velice dekuji.

Napsal: 12 dub 2012, 09:43
od luke.bean
našopování je hezký,ale na benzínovým autě ti ten výfuk shnije zevnitř a po nějakým čase se ti to rozpadne jak když to je z keramiky,měl jsem to na feldě (LOL)

jinak svody a výfuk jsem natíral na závoďáku nějakou barvou na kamna , auto najelo cca 100 ostrých km za víkend a pak obrousit a natřít a pořád odkola a pořád byli jak nový (noteeth) (noteeth)

Napsal: 12 dub 2012, 09:50
od Forest
@luke.bean: takze pokud tomu dobre rozumim, prubezne jsi je demontoval a montoval?

Napsal: 12 dub 2012, 09:57
od luke.bean
pokud tomu dobře rozumíš,tak ano... po každým závodě motor ven,bylo to hrozný , ale když to chceš mít TOP , tak to jinak nejde (LOL)

Napsal: 12 dub 2012, 09:59
od turbo kamna power
Forest píše:Prosim o zaslani presneho oznaceni zaruvzdorne barvy, ktera je schopna odolavat nejen teplotam do 1000°C ale i rozpinani materialu, narazovym zmenam teplot, vibracim, oleji atd.

Predem velice dekuji.
používám jako luke.bean nějakou barvu na kamna, vydrží dlouhodobě 750°C, což myslím, že na diesela za turbo stačí, a pokud to není auto vyloženě na závody, tak to i nějakou dobu vydrží.

Napsal: 12 dub 2012, 10:02
od Forest
... jinymi slovy, pro nas, asi 99 % zdejsich (kteri chceme jen nahodit HW, nechat vyladit SW a jezdit) nepouzitelny postup, dekujeme

@turbo power kamna: mezitim jsem si vyhledal, je do 650° (v popisu pisou do 850°C ale na vyrobku jsem to nenasel, jen na strankach prodejce) - to je tak mira, kdy zacina turbo 100% fungovat, ikdyz to bych krivdil, bere se to od nejakych 600°C, do te doby ho lze povazovat za "podchlazene" (nefungujici na 100%)

http://www.krbyshop.cz/prislusenstvi/os ... -barva.htm

... nicmene, budu rad, kdyz mi nekdo hodi jiny link, kde bude jasne dano, ze to vydrzi vice.

Napsal: 16 dub 2012, 13:56
od Hegesak
jakou koncovku výfuku do nárazníku FRS?komplet výfuku 60mm ale potřebuju koncovku aby tam hezky seděla prosím o nějaké návrhy.

Napsal: 16 dub 2012, 14:12
od Forest
@Hegesak: promin, netusim, zda je to mozne pouzit, ale dam Ti tip na alespon pro me hezkou koncovku - je to ze Superba (nejaky paket ale prodavaji to i jako koncovku). Pomerne velke a masivni reseni, decentni a dost se mi libi - dvojita koncovka z nejak ohnutych a riznutych kolen ... uz nekolikrat jsem na to koukal a nevim, zda bych to dokazal reprodukovat.

Pokud bude zitra Sup v praci, tak to nafotim (ted jezdim Praktikem, je mi lito v Supu vozit material).

Napsal: 16 dub 2012, 17:38
od Hegesak
jj podivej se mi na to prosim nechci aby to bylo moc videt zespoda.Libi se mi neco podobneho: http://www.hothatchshop.cz/skoda/fabia- ... s-364.html ale mam tlumic s jednym vyvodeam 60mm

Napsal: 16 dub 2012, 18:01
od gabo00000
ja som dnes doniesol 11 kolien a 3m rury 63,5x1,5, spojku 64mm a takisto 64ku pletenec... mam nerez drot 0,6 a argonovy mix....som zvedavy ci bude vsetko OK...este nieco budem potrebovat? ake mate skusenosti? bude mi tolko kolien stacit?