Stránka 7 z 7
Facet nebo Hardi jsou na RO osvědčený
Napsal: 09 úno 2007, 22:12
od no-fosil
silver píše:Nazdar chlapi, tak máte už konkrétne skúsenosti s prídavným čerpadlom, čo sa cenovo najviac oplatí, najjednoduchšia montáž a bezporuchovosť, prípadne priechod pri poruche a dostupnosť k zohnaniu. Dík za info.
jeslti máš nějaký čerpadlo z vrakáče za kilo a nevadí ti ho často měnit tak to nemusíš řešit.
Jestli chces nový a chces mít na něj záruku tak holt za něj dáš minimálně 2190,- třeba
http://www.mjauto.cz/elektro.htm
http://automotive.europecon.net/cs/konv ... -olej.html
nebo
http://autonaolej.cz/product_info.php?c ... ucts_id=34
http://web.skodateam.cz/index2.php?ses_ ... 15&idz=258
Zapojení je nejlepší ještě paralelně přes 2 T-kusy a zpětný udělat bajpas a to čerpadlo si můžeš podle potřeby zapínat i vypínat a natáhneš vždycky co potřebuješ
Napsal: 09 úno 2007, 22:44
od alda164
co se ted da koupit meřo za dvacku , tak pridavny cerpadlo kvuli nizkym teplotam neresi a ty nizky teploty vlastne ani nejsou

Napsal: 09 úno 2007, 23:07
od SLÁDEK
Chtělo by to nějaký schema, jak čerpadlo zapojit.
Napsal: 10 úno 2007, 08:12
od silver
Chcem sa opýtať Kubu, on riešil z čerpadlo z Nemecka ako mu to fachčí. Ak je mi jasne že to bude niečo stáť. Len ked sa k niečomu rozhodnem aby som si nemusel povedať že som mohol radšej kúpiť to druhé. Riešilo sa či zubové alebo membránové. Mne by prišlo za to že možno by bolo výhodné aj zubové a napojiť tam rozbočky a používať ho na filtrovanie oleja. Mne by to vyhovovalo lebo nemám v garážo el. prúd.
Napsal: 11 bře 2007, 23:40
od tucnak007
Taky by me zajimalo jak maka to cerpadlo protoze si hodlam obednat facet tak abych neudelal chybu

.Predtim se vsude psalo ze nejlepsi je zubove a tedka zase membranove tak jak je to?

Napsal: 12 bře 2007, 11:58
od Kuba
tucnak007 píše:Taky by me zajimalo jak maka to cerpadlo protoze si hodlam obednat facet tak abych neudelal chybu

.Predtim se vsude psalo ze nejlepsi je zubove a tedka zase membranove tak jak je to?


No tak FACET se používá a je rozšířený. Je údajně dobrý. O trošku víc spolehlivější je právě to membránový HARDI, ale s FACETem neprohlopíš taky. U membránovýho máš tu výhodu, že je samoregulační, nemůže se spálit, při malym nebo uzavřenym průtoku se samo vypíná, FACET spálit jde, proto by mělo mít nouzový bypas.
Já sem to membránový oproti očekávání ještě nezamonotval. Za prvé nebyla ani pořádná zima letos a za druhé už mám nalítáno kolem 500.000 km po GO a budu se muset poohlédnout po jinym autě, tak už nechci do tohodle nic montovat

Napsal: 13 bře 2007, 00:34
od tucnak007
Uz jsem facet objednal.Jinak jsem auto uz vymenil.Tedka montuju olej do Peugeot 306 xrdt.Tak to chci mít uz poradně.Mam pripravene 4 ventily lpg,tepelnej vymenik 17kw,filtr s ohrevem,pomocne cerpadlo a jeste se pripravuje laminatova nadrz do kufru pres cele dno obsach 75litru.Az to bude tak to nafotim.Akorad furt premyslim co to udela kdyz propojím privod oleje s prepadem primo pred cerpadlem aby si strikovaci cerpadlo bralo jen co porebuje

.Jedine co me napada jestli se to nebude zavzdusnovat,ale zase to pred prepnutím prvni zapnu podavací cerpadlo,tak vzduch by mel vyjit ven.A cerpadlo striovaci by melo zustat plne nafty nebot ventily po vypnutí motoru budou zavrene.
FACET
Napsal: 14 bře 2007, 20:12
od agentw4c
Dobry vecer,
jsem tady novy a tak se trochu rozkoukavam a chtel bych jen dodat, ze uz na nekolika mistech jsem se docetl, ze pumpy FACET docela slysitelne klapou.
Ciao