Stránka 7 z 14

Napsal: 13 zář 2012, 20:34
od lukas6666
FMU podla etky nema viko ale je tam opravena pre blesk. Praha

Napsal: 18 pro 2012, 19:26
od dar3cek
Ahoj jsem z ČR mam ten samej problem :) Lukas6666 muzes mi na sebe poslat kontakt abych se pozeptal co to obnasi ta oprava... penize... a tyhle veci okolo?? potrebuju to mit co nejdrive a jezdit .... diky moc za rychlou odpoved ....

Napsal: 18 pro 2012, 21:01
od najmis
Budu brzy dělat spojku a chci se pod víčko taky podívat...někde na začátku jsi psal něco o opravné sadě, kterou pošleš...Co to obsahuje, cena..?

Napsal: 08 led 2013, 20:54
od Honza HQ
Ahoj, mám také problém s hučením (jako přímé zuby) 5, po zařazení,
jinak řadí dobře, Sharan 05, 96KW.
Našel jsem odkaz na p. Sixtu (maník co dělá převodovky celý život, závodní, snad i řeší reklamace pro škodovku), link:
http://www.prevodovky-sixta.cz/opravy-m ... prevodovek
Přesně tam popisuje zde uvedený způsob opravy, nelichotivě,
no hlavně, že tu vůli způsobuje nenamazaná lamela na té předloze (drážkování).
Proto se ptám všech:
Jak dlouho oprava na autě vydržela, pouze vymezení axiální vůle podložkou?
Co s tou radiální vůlí, jak na ní, z venku?

Díky za zkušenosti
Honza

Napsal: 08 led 2013, 21:08
od najmis
Já to vyřešil cca 8x tuknutím po obvodu dulčíkem do ALU obalu těsně vedle ložiska.Ložisko se protáčelo, vule rukou nepoznatelná..Pokud je už šišatá díra je to vf...Za pár tkm na to mrknu..každopádně lepší jak dávat 8 nebo kolik.Na to muže dojít vždy.. ;) Jeden zdejší člen mě ještě napovídal zajištění červíkem.Vrtnout obal až k ložisku a dát na závit červa.

Napsal: 08 led 2013, 22:24
od Honza HQ
Já bych se červa z boku bál, zmáčkneš vnější
kroužek = ložisko se vysype.
U 2t motorů je kuličkové ložisko na klice
proti pootočení zajištěné čepem z boku
( podobně jak jsi popsal ten šroub ),
jen jak to na autě provést?

Napsal: 08 led 2013, 22:44
od najmis
To co popisuješ se mě stalo s ložiskem do RC modelu...Tam sem ho rozmačkl pidi kleštičkama při dolování, ale to mělo stěnu asi 0,25mm :) tohle ložisko jen tak nezmáčkneš, není to žádnej prcek.. ;) Leda by jsi tam udělal závit nevím M 20 :D

Napsal: 09 led 2013, 20:06
od peterka50
To sa stáva inak dosť často

Napsal: 24 led 2013, 21:01
od kludas69
povie mi niekto ako funguju opravene prevodovky s odstupom času,myslim tym to vypodlozenie loziska cez gumove vicko,asi najviac ich tu opravuje lukas,skoda že mna deli dialka a mam ten isty problem.dik

Napsal: 16 bře 2013, 20:33
od ilmekaniko
Nazdar Páni.
Mám taký problém s prevodovkou GQN. Kúpil som prednedávnom Touran 1.9 TDI a od začiatku za studena idú ťažko zaradiť R., 1., 2. a 3. Keď sa prevodovka zahrieva ide ľahšie a ľahšie až ide úplne super. Mám čerstvo vymenenú dvojhmotu s lamelou s prítlačným kotúčom aj s ložiskom a prevodovku po repase. Origo olej v prevodovke. V prevodovke sa nič nenašlo. Žiadna vôla, ani v osadení ložísk. Kinematika by mala byť tiež OK. Nechápem to. Vozil som sa aj na iných VW ale takto ťažko nešli rýchlosti ani na jednom. Ďakujem za rady (hm)

Napsal: 16 bře 2013, 21:04
od sasasat
Taky mám ten samý problém po výměně origo oleje za 1800Kč. Ten původní nebyl ta řídky. Myslím,že jsi to sedne přez léto,ale jestli na něco přijdeš,tak dej vědět :-D

Napsal: 24 bře 2013, 23:19
od dar3cek
Ahoj,mám naprosto ten samej problém s převodovkou jako tady píšete skoro všichni... ale bohužel borce ze SL mám maličko z ruky :( jsem od Prahy,neděláte to tady někdo? nebo nevíte o někom?? prosím o jakou koliv radu a pomoc...děkuju! :)

Napsal: 26 bře 2013, 22:25
od TomasHav
Ahoj,
precetl jsem diskuzi a mam podobny problem. Zaridim cokoliv a lehce, ale pouze 1 (jednicku) tezko vytahuji, jako by se tam zasekla (nic neskripe ani nehuci). Muze to byt stejny problem, jak se tady popisuje? Nebo to muze byt tahlo? Prevodovka byla venku (repas) 6Q DQS original olej od VW, kolik ma nabehano netusim (nehuci do ted bezproblemu). Taky mne napadlo, jestli to nemuze delat malo oleje o vikendu ho chci zkontrolovat. Vypinaci lozisko nove a jehlove co je v setrvaku taky.

Auto Audi A6 4B 110kw AKN 2,5TDI
Diky za rady Tomas

Napsal: 28 bře 2013, 10:17
od TomasHav
Ahoj,
nikdo nic? Jeste jsem si vsiml, ze vyradim bezproblemu, kdyz seslapnu spojku a protocim motor, nebo protocim motor na 1, kdyz nejde vyradit. Muze to delat hridel, ze pri jinem uhlu zubu vyradim?

Nelze vyradit 1. stupen DQS

Napsal: 29 bře 2013, 16:42
od TomasHav
Ahoj,
nikdo nevi? Uz jsem z toho zoufalej.
Tomas