Stránka 7 z 15
Napsal: 27 říj 2010, 19:21
od Marek_A4
Dakujem

Myslim ze toto vlakno pomoze viacerym zaujemcom o nezavisle kurenie
Cez vikend budem testovat,lebo teraz nie som doma... najskor tu D1, ak to nepojde tak

potom uz netusim ako na to

Keby nie, Eber D4W SC vie CAN a ovladat klimu?
Napsal: 27 říj 2010, 20:49
od avatar
kluci ted sem byl na pivu ale jak sem to ted precetl tak vam moc dekuji za diskuzi moc ste mi pomohli. Zitra budu zkouset pokud vykucham klimatronik ten D1 na nej pusti 12 tak drzte palce.)))
Napsal: 27 říj 2010, 20:56
od Marek_A4
No jo, Tomi je fachman a vyzna sa

A aby som nezabudol, dakujem aj Markovi (kemar) za pomoc

Ty mas aky rocnik tu S6..? Do 2002 by to malo ist ovladat cez D1 urcite
Napsal: 27 říj 2010, 21:15
od tomiisp
to je dobra otazka ohladnej tej S6, ak je to C4ka tak tam ti D1 pojde ale budes musiet dat prepinacie rele na 75ku co ide do klimy a priviest tam stavu, tu je totizto napajanie vetrakov tahane odtial, D1 sice klimu zaktivuje ale bez 75ky vetraky nepojdu.
Napsal: 27 říj 2010, 21:32
od avatar
tomiisp píše:to je dobra otazka ohladnej tej S6, ak je to C4ka tak tam ti D1 pojde ale budes musiet dat prepinacie rele na 75ku co ide do klimy a priviest tam stavu, tu je totizto napajanie vetrakov tahane odtial, D1 sice klimu zaktivuje ale bez 75ky vetraky nepojdu.
mam S6 rok 2000 (motor AQJ) co sem cetl melo by to jit. doufam )))
a taky zitra doufam ze se kte klimatizaci dostanu mam velkou navi a nema ty 4 vytahovaci klice )) takze to pude tezko
Napsal: 28 říj 2010, 18:30
od Marek_A4
No trochu som badal a podla tohto to vyzera, ze sa to ma pripojit na D10
Tak kde je teda pravda..? Tomi porad prosim ta

Napsal: 28 říj 2010, 18:37
od kemar
podle tohodle povidani co ji sem hodil by jsi teda potreboval CANove topeni...
otazka je z jakeho roku a pro jaky model je ten oficialni material
Napsal: 28 říj 2010, 18:41
od Marek_A4
je to vytiahnute z original dielenskej prirucky ELSA pre A4 r.v. 2004
Napsal: 28 říj 2010, 18:51
od avatar
ja sem si musel objednat klice na vyndavani radia (navi) bo nemam sanci to jednoduse kuchnout a vyzkouset ten D1
takze musim cekat na klice ono by to slo ale musel bych toho strasne moc vymontovat a to jse mi nechce naposled sem toto delal na A4 a stacilo mi to
Napsal: 28 říj 2010, 19:35
od tomiisp
Marek_A4 píše:No trochu som badal a podla tohto to vyzera, ze sa to ma pripojit na D10
Tak kde je teda pravda..? Tomi porad prosim ta
pravda bude asi v Audi niekde uprostred

D1 sa pouzivala u starsich modelov (i ked tusim aj Sharan 2004 ma na D1) a je mozne ze to dali na D10 u inych/novsich, ale to co mas je tam napisane ze to kurenie musi byt schopne komunikovat po komfort CANu..
inak preliezol som znova schemy konkretne od tej A4 2004 a nasiel som ze D1 je pouzite, je tam zaveseny snimac ,,slnka,, (ta blbost co je pod oknom na palubke), takze je moznost ze je to na D10, ale zas D10 neni pouzite ani v scheme od origo kurenia - iba CAN...takze tu nezostava nic len experimentovat, takze skusat co povie D10, ale co som pochopil z tej poznamky tak D10 moze byt pouzita na zapnutie klimy ale uz nie na nastavenie rezimu prevadzky (rychlost ventilatorov,teplota..) co uz bezi po CANe...
Napsal: 28 říj 2010, 19:45
od tomiisp
inak len tak btw, ked sa na to cele pozeram tak v tomto pripade by bolo idealne sa vykaslat na pokus o pripojenie nezavisleho kurenia na urovni origo a jedno prepinacie rele vrazene do cesty signalu 75(Xko) ku klime (pin C13) ktore by po zopnuti priviedlo 12V do klimy tj. ako keby sa zapol kluc by to vyriesilo, klima by sa zapla a fungovala tak ako bola naposledy nastavena

jednoduche a bezbolestne

co sa tyka avatarovej S6 tak tam to ide cez D1, tam to bude fungovat

Napsal: 28 říj 2010, 19:58
od Marek_A4
No pekne sa to teda zamotava

otazka je, ci po pripojeni 75ky cez rele nebude potom po zopnuti spinacky nieco kolidovat..? A co ten CAN emulator, co to stoji, alebo neexistuje nejaky prevodnik W-bus / CAN??
Napsal: 28 říj 2010, 20:06
od tomiisp
Marek_A4 píše:No pekne sa to teda zamotava

otazka je, ci po pripojeni 75ky cez rele nebude potom po zopnuti spinacky nieco kolidovat..? A co ten CAN emulator, co to stoji, alebo neexistuje nejaky prevodnik W-bus / CAN??
kolidovat nebude, ale musi to byt prepiancie rele, ktore v klude premostuje 75ku a klimu, a po zopnuti privedie 12V len na klimu (nie spat aj na75ku)
otazka prevodniku wbus/can, ci take nieco oficialne existuje to neviem, viem ze to existuje u mna v nakresoch ale realizovana bola zatial iba Wbus cast, CAN som nedorabal lebo som ho nepotreboval a nemal kde testovat, ale je to iba SW zalezitost a to co leze po CANu do klimy viem tiez...len keby bol cas na hranie

Napsal: 28 říj 2010, 20:20
od Marek_A4
Pristavim ti na hranie moje auto..?

Asi to chapem s tym rele, musi mat kontakty 87, 87a, 30 a spinacie na cievku.. v klude bude zopnuta 30ka s 87a, v zopnutom stave 30ka s 87kou.. Ako by malo byt prudovo dimenzovane..?
Napsal: 28 říj 2010, 20:25
od avatar
no jsem rad ze tomu kluci rozumite uz se tesim az kuchnu tu klimu a rozlustim tajemstvi me S6 C5 a jeho D1 pri priojeni 12V.
Pokud sem to dobre pochopil tak v nejlepsi pripade se klima zapne a zapne se i vetrak (pokud bude mit v okruhu teplou vodu).
nebo se sepne klima a budu muset jeste vetrak rozhodit pres tu 75