Stránka 7 z 9

Napsal: 21 úno 2011, 19:07
od ZV-JANTO
Tak ja som došiel na to že to moje autíčko si žhaví kedy chce ,vlastne len málo kedy,odpojil som čidlo teploty a kontrolka žhaviča svieti 15 sek. ale do žhavičov neide prud...a čo teraz (wallbash) (wallbash) :roll: ,,ked bolo - 16 brnk naštartovalo -ked je teraz - 7 nechce a nechce a ked odpáli tak trasie autom 2sek a potom bieli dym 2sek. a potom celí den na brnk...ja už neviem..kua kua... (crazy)

Napsal: 21 úno 2011, 19:26
od milda.svo
ZV-JANTO píše:Tak ja som došiel na to že to moje autíčko si žhaví kedy chce ,vlastne len málo kedy,odpojil som čidlo teploty a kontrolka žhaviča svieti 15 sek. ale do žhavičov neide prud...a čo teraz (wallbash) (wallbash) :roll: ,,ked bolo - 16 brnk naštartovalo -ked je teraz - 7 nechce a nechce a ked odpáli tak trasie autom 2sek a potom bieli dym 2sek. a potom celí den na brnk...ja už neviem..kua kua... (crazy)


Mohlo by to byt cidlo teploty nebo rele.

Napsal: 21 úno 2011, 19:53
od ZV-JANTO
Relé je new,,a čidlo mám už kupené len Mechaniko je PN..ale budem ho meniť.....ale nechápem prečo tá kontrolka svieťi-žhavenie a do žhavičov neide prud????? :?

Napsal: 21 úno 2011, 20:02
od milda.svo
ZV-JANTO píše:Relé je new,,a čidlo mám už kupené len Mechaniko je PN..ale budem ho meniť.....ale nechápem prečo tá kontrolka svieťi-žhavenie a do žhavičov neide prud????? :?
To by mohlo byt tou listou co sou na ni nasazeny zavice.

Napsal: 22 úno 2011, 17:56
od jarda123
ja mam taky problemy se starty auto je v garazi mam tam jakych +15 C a auto je venku je tam jakych -11 C a auto chyta uplne stejne venku i v teple zahvíci svíčky jsem dal novy BOSH palivovej filtr i ten ventilek kdyz je motor teply tak to chytne na ŠKRT!! a kdyz zkusím motor nastartovat za studena tak chytne ale hur a hned ho chcipnu a zase nastartuju tak to chytne už na škrt tak nevím co bych stím mohlo byt je O1 ASV 2004/01 81kw nekde jsem slysel ze to prej je normalní kousek delsi starty ze prej za studena to hned nechytne tak neví co natom je pravdy.

Napsal: 22 úno 2011, 18:01
od milda.svo
jarda123 píše:ja mam taky problemy se starty auto je v garazi mam tam jakych +15 C a auto je venku je tam jakych -11 C a auto chyta uplne stejne venku i v teple zahvíci svíčky jsem dal novy BOSH palivovej filtr i ten ventilek kdyz je motor teply tak to chytne na ŠKRT!! a kdyz zkusím motor nastartovat za studena tak chytne ale hur a hned ho chcipnu a zase nastartuju tak to chytne už na škrt tak nevím co bych stím mohlo byt je O1 ASV 2004/01 81kw nekde jsem slysel ze to prej je normalní kousek delsi starty ze prej za studena to hned nechytne tak neví co natom je pravdy.

Kdyz je vse v poradku tak chytne za studena na brnk.Mas v poradku teplotni cidlo nepada ti nafta? Zkus prodlouzit dobu hzaveni.

Napsal: 22 úno 2011, 18:07
od jarda123
a chyta vam to taky o kousek dyl nez kdyz to je teply ?? je to normalni

Napsal: 22 úno 2011, 18:11
od mir77
Dneska to nechám stát venku a nahruju si ten start plus ten kouř potom. Ať mám taky něco v ruce. Ono popisovat pak někomu jak to zní a vypadá, to je taky o hovně :D Spíš si říkám, jestli neodešli další žhavičky. Dvě jsem dával nový. Dvě zůstaly starý.

Napsal: 22 úno 2011, 18:14
od jarda123
me to taky zakouří treba v ty garazi taky to nahraju a se vy o cem je rec

Napsal: 22 úno 2011, 18:23
od milda.svo
mir77 píše:Dneska to nechám stát venku a nahruju si ten start plus ten kouř potom. Ať mám taky něco v ruce. Ono popisovat pak někomu jak to zní a vypadá, to je taky o hovně :D Spíš si říkám, jestli neodešli další žhavičky. Dvě jsem dával nový. Dvě zůstaly starý.
Rano odpoj teplotni cidlo a nastartuj.Pokud ti nepada nafta a zhavi to musi bit na brk.

Napsal: 22 úno 2011, 18:39
od mir77
milda.svo píše:
mir77 píše:Dneska to nechám stát venku a nahruju si ten start plus ten kouř potom. Ať mám taky něco v ruce. Ono popisovat pak někomu jak to zní a vypadá, to je taky o hovně :D Spíš si říkám, jestli neodešli další žhavičky. Dvě jsem dával nový. Dvě zůstaly starý.
Rano odpoj teplotni cidlo a nastartuj.Pokud ti nepada nafta a zhavi to musi bit na brk.
To čidlo je taky nový :D To jsem zapomněl napsat :) Ale já jsem z toho prostě jelen :) Na diagnostice čisto. Na druhou stranu si říkám, proč by to kouřilo, když by padla nafta, to by nemělo, ne?

Napsal: 22 úno 2011, 18:46
od jarda123
ja jsem ztoho taky jelen (wallbash) (wallbash) jo a abych nezapomel mam najeto 140 000km

Napsal: 22 úno 2011, 19:34
od milda.svo
mir77 píše:
milda.svo píše:
mir77 píše:Dneska to nechám stát venku a nahruju si ten start plus ten kouř potom. Ať mám taky něco v ruce. Ono popisovat pak někomu jak to zní a vypadá, to je taky o hovně :D Spíš si říkám, jestli neodešli další žhavičky. Dvě jsem dával nový. Dvě zůstaly starý.
Rano odpoj teplotni cidlo a nastartuj.Pokud ti nepada nafta a zhavi to musi bit na brk.
To čidlo je taky nový :D To jsem zapomněl napsat :) Ale já jsem z toho prostě jelen :) Na diagnostice čisto. Na druhou stranu si říkám, proč by to kouřilo, když by padla nafta, to by nemělo, ne?[/quote

Myslym ze ti to malo zhavi prodluz dobu hzaveni a melo by to byt ok.Kdz ti to kouri tak to znamena ze tam nafta jde.Nebo rano nahzav dvakrat a uvidis.

Napsal: 22 úno 2011, 20:01
od ZV-JANTO
Mna už len (wallbash)

Napsal: 22 úno 2011, 22:34
od mir77
Už mám zaparkováno za barákem, od rána tam je stín, takže to bude dobře promrzlý. Nechám nažhavit jednou, udělám video. Případně zejtra to nechám zas venku a nažhavim dvakrát.
Jináč dobu žhavení změnim přes VAG 304 s KKL kabelem, nebo musim mít jiný vybavení?