Stránka 7 z 8
Napsal: 27 črc 2012, 06:59
od Marshall_G_IV
Napsal: 27 črc 2012, 08:35
od eazy20
pozic si merak kompresie a rano zmeraj kompresiu vo valcoch..tlak benzinu je urcite ok
Napsal: 27 črc 2012, 10:47
od cernohousmartin
vstřiky byly čištěný ultrazvukem nebo ne-e???
Napsal: 27 črc 2012, 17:21
od Marshall_G_IV
cernohousmartin píše:vstřiky byly čištěný ultrazvukem nebo ne-e???
ano boli cistene ultrazvukom
Napsal: 27 črc 2012, 17:25
od Marshall_G_IV
eazy20 píše:pozic si merak kompresie a rano zmeraj kompresiu vo valcoch..tlak benzinu je urcite ok
Ako len zo zaujimavosti sa spytam ked som skusal hned rano nastartovat na LPG tak to chytilo na prvu,...dlhsie to tocilo kym nabehol LPG system, ale potom to hned chytilo...Takze ako mozu byt slabe tlaky ked to na LPG startuje?
Napsal: 27 črc 2012, 17:45
od eazy20
Marshall_G_IV píše:eazy20 píše:pozic si merak kompresie a rano zmeraj kompresiu vo valcoch..tlak benzinu je urcite ok
Ako len zo zaujimavosti sa spytam ked som skusal hned rano nastartovat na LPG tak to chytilo na prvu,...dlhsie to tocilo kym nabehol LPG system, ale potom to hned chytilo...Takze ako mozu byt slabe tlaky ked to na LPG startuje?
lebo LPG nie je benzin..taka odpoved ti musi stacit,mozno na LPG staci mensia kompresia na vznietenie
Napsal: 28 črc 2012, 07:16
od dhfool
Marshall_G_IV píše:eazy20 píše:pozic si merak kompresie a rano zmeraj kompresiu vo valcoch..tlak benzinu je urcite ok
Ako len zo zaujimavosti sa spytam ked som skusal hned rano nastartovat na LPG tak to chytilo na prvu,...dlhsie to tocilo kym nabehol LPG system, ale potom to hned chytilo...Takze ako mozu byt slabe tlaky ked to na LPG startuje?
Zřejmě ti padá benzín. Napoj tlakoměr na přívodní vedení, zapínáním čerpadla opatrně natlakuj na 3 bar a nesmí to klesnout pod 2.5 bar. Pokud klesne, tak zpětný ventil v čerpadle, nebo někde hadička, nebo trubka K.O.
Napsal: 01 srp 2012, 22:23
od Marshall_G_IV
prave teraz som si vsimol jednu velmi zvlastnu vec
Chcel som si napichnut na VAG auto aby som odtestoval snimac chladiacej kvapaliny ked auto dlhsie stoji a je studene,...a po zapnuti kluca sa neviem dostat ani na jednu RJ

ale co je najzvlastnejsie ze ked kluc dam do polohy 0 alebo ho aj vyberem tak sa do motorovej RJ dostanem

ale len do motorovej, ostatne nejdu aj tak. A viem plnohodnotne pozerat merne hodnoty, citat chyby atd...
Skusal som poodpajat aj LPG RJ jednotku, aj alarm, aj automaticke spinanie svetiel a + ostatne veci ktore som tam dohadzoval. A stale to iste...
Co to moze sposobovat?
Update: dnes rano ked som presiel cca 15km tak sa na jednotku dostanem aj ked zapnem kluc, ale aj ked je kluc vypnuty,...takze ono po dakom case (mozno cca 3-4h) sa neda dostat s klucikom na RJ a vtedy asi blbne aj to startovanie,...
Napsal: 02 srp 2012, 13:14
od jericho-3
Je třeba zkontrolovat všechny ty důležité vyfikundace, co jsi tam dodělával..Zda to moc nezatěžuješ..Není nad to, nepřidávat nic..Má už to takhle co napájet..

Napsal: 02 srp 2012, 13:19
od Marshall_G_IV
myslel som si ze zasa zavada padne na to co som tam dorabal, preto som hned spomenul ze vsetko co bolo dorabane + LPG RJ som odpojil a aj tak to robilo.
Napsal: 02 srp 2012, 15:32
od geo
napoj napájení jednotky jak sv30 tak15 napájení cívek a kontroluj spínačku a hlavní relé jak převádí.pri startu muže padat napětí i na 5V a pak jednotka nedostává signály ze snímačů nebo zustane částečně seplá a pro komunikaci ji to stačí.pak by byla na vině spínačka nebo relé.
Napsal: 02 srp 2012, 19:29
od Marshall_G_IV
este som dnes skusal vytahovat kazdu poistku a kazde rele, a pri poistke 15 co je napajanie budikov som sa bez kluca do RJ motora nedostal, akonahle som ju zapojil naspat tak som sa do RJ dostal aj bez klucov. Moze byt skrat niekde v budikoch? Alebo dako premostuju CAN spojenie?
Napsal: 09 srp 2012, 07:17
od Marshall_G_IV
chcem si dat zmerat este tie tlaky, mam to dat zmerat pri studenom motore alebo pri teplom? Lebo v servise mi tvrdili ze pri studenom to je lepsie, ale dakde som zasa cital ze sa to ma merat pri teplom motore.
Napsal: 09 srp 2012, 08:11
od eazy20
riesis problem studeneho startu,tak to zmeraj pri uplne studenom motore,najlepsie ze auto bude stat celu noc a rano to hned zmeras
Napsal: 09 srp 2012, 14:29
od Marshall_G_IV
ok, dam to teda zmerat.
Este dnes som postrehol trhanie a strasne slaby tah ked som siel na benzin, ked som mu stupil na 4000ot. a viac tak ledva to islo a skakalo to, ked som prepol na LPG auto islo OK.
Moze to sposobovat aj regulator tlaku? Lebo cerpadlo som zohnal pouzivane a je vymenene, tak neverim ze by obe cerpadla boli zle.
Regulator viem zohnat pouzivany za 20e, tak je otazka ci ho mam skusit vymenit alebo nie.
Este chcem nieco skusit, ked odpojim spiatocku na cerpadle a cerpadlo zacne tlacit pri vypnutom motore tak ma ist cez spiatocku benzin alebo nie? Ma dokazat to cerpadlo pretlacit regulator?