Stránka 7 z 9

Napsal: 22 črc 2013, 15:10
od Mad_Boxs
blueabyss píše:
Mad_Boxs píše:Zkus místo váhy diodu, pak ještě zlobí utěsnění sacího potrubí mezi váhou a turbem - O kroužek, nebo uvolněná plastová hadice na přírubě turba. Pokud ti nedá váha, nedá potom jednotka naftu, když není nafta tak nejsou zplodiny, které neroztočí turbo, turbo nedá tlak.........to je potom krásnej kolotoč.
Diodu už jsem také zkoušel je to první log úplně na první stránce tam váha dávala kolem 1000mg a tlak kulhal

Já už zkoušel asi vše (LOL)
Jen ještě jednou podotýkám turbo je přetlakové tzn. že to bez regulace mělo jet až do roztrhání těla
V týdnu na to ještě kouknu - i když už auto není moje stejně mne to sere.
Postupně projdu ještě jednou, vše co je zde napsané a popsané. Díky moc, že se tím vůbec zabýváte.
Ono tohle turbíčko bude kulhat vždy, já jsem taky pod čarou, ale mě to celkem jede, i když... Potom sednu do kokty 81kW a jsem v šoku. Přeci jenom ten motor tahá 2t káru.
Než se to turbo trochu rozdejchá, tak už tam jsou 2k ot. Ale na dálnici mi to dá těch 160, ale na 5ku se přes 4k ot. nedostanu.
Jinak ještě pozor, montovali se tam různé převodovky, s rozdílnými převody!!!
Mám testovací kopeček, kde testuju jednotlivá auta. S mým tranďákem tam mám 80km, 55kW octávka tam udělá 90 a 81kW tam dá 110km.
Nechci ti šahat do svědomí, ale jen jestli nehoníš vzdušné zámky. Tím se tě nechci dotknout, nebo tě urazit.

Napsal: 22 črc 2013, 16:48
od OťasTDi
chlapci a v tom logu ta konstanta pro palivo v bloku 01....31mg chvílema 30mg - není to nějak málo???kolik má být u tohohle typu motoru???nemá to být kolem 40ti mg ???

Napsal: 22 črc 2013, 18:29
od blueabyss
Vzdušné zámky? To auto nejede a né že jede hůř. Přesně vím jak to auto má jezdit.
Ta dávka paliva by mne také zajímala - kolik má být?

Napsal: 22 črc 2013, 18:40
od Rob
zkusím se ti kouknout, kolik mám, ale asi až zítra.
Jinak na ten předvstřil ses díval?
r

Napsal: 22 črc 2013, 18:41
od Rob
ještě mě napadlo dneska - koukal ses na rozvody? Nemůžou být o zub vedle?

Napsal: 22 črc 2013, 18:49
od OťasTDi
on to psal už několikrát - rozvody i předvstřik ok

Napsal: 22 črc 2013, 19:35
od Rob
trojka plnej kotel, při 3800 ot. tam mám 38mg/stroke

Napsal: 22 črc 2013, 19:57
od ThrashTheTrash
OťasTDi píše:chlapci a v tom logu ta konstanta pro palivo v bloku 01....31mg chvílema 30mg - není to nějak málo???kolik má být u tohohle typu motoru???nemá to být kolem 40ti mg ???
Podle mě tam je zakopanej pes, taky mi to psalo kolem 20-38mg,ale to je málo, a řj to odstaví, to mi říkal TDIFUN na foru tady,když mi ACV psalo stopventil-zkrat na kostru a váha dává málo,tudíž turbíčko nenafouká do motoru, ale mně taky nereagoval na plyn.

Je to buď někde skovaný ta závada, nebo se vám to jen "zdá" že to nejede!Já s tou ACV taky nejezdil,opravilo se to a soused kolem toho pořád chodil se mnou a jako dávat tomu nálož, to prostě nešlo, tak se to jen projelo,ale že by to bylo nějaký závodění, nevím no, je to spíš na pohodu,auto na to abys naložil něco,odvezl v poho a zase znova :D. Už nevím, co napsat, když je všecko 2x hotový.

Nemáš u filtrboxu někde skříplou hadičku,nebo dětavou co jde asi do N75?Nevím,ale možná to je kokotina,ale jeden týpek, co si všecko dělá sám tak co mohl, to nakurvil si sám a dojel ke mě, že auto nemá výkon, vyčistil si nádrž,sítko hlavně v palivoměru a OK, potom, že to ztratilo výkon, tak sem napíchl auto, měl tam už diody a nevím co všecko na váze :D, tak sem to dal do puvodniho stavu,dokonce dal místo relé 109 rele stěračů :D,ale dojel prostě,nevím jak,pak sem to podle schematka doladil, přepinoval do origo stavu a nakonec váha furt dávala málo, kurva proč?Náhodou tady byla u kamoša na vrakáči z III Golfa TDI cabrio váha,ale to samý, nakonec sem šel od filtru hezky a hned hadička co šla z fitrboxu do soustavy těch ventilků,asi N75, tak ta hadička byla prostě nejen zlomená,ale prasklá, zkrátil sem to, otestoval na podtlak jen tlamičkou zlehka :D a ono to auto nakonec trhalo asfalt, než propadla STK a upadla zadní náprava.

Jinak se omlouvám, protože si myslím, že ste to měnili kolem toho podtlaku, tak uvidite, třeba je tam jen někde něco zlomenyho nebo skřípnutyho.

Jinak nevím kde se už zaměřit :)

Napsal: 22 črc 2013, 21:28
od OťasTDi
vzdušnej zámek to není...už podle těch logů mu to turbo prostě netlačí...otázka je,jestli je problém okolo turba a nebo v přísunu paliva...ale podle mě je v těch 3800ot 31mg málo...nevím,zkusil bych ještě vstřiky...

Napsal: 22 črc 2013, 21:40
od blueabyss
Rob díky moc - ale co je to za hodnotu - to není měřená hodnota, ale nejspíše spočítaná - díval jsem se ještě jednou na log a vidím tam, že při akceleraci ve 3200 ot je vstřikovací dávka 36.4 a to váha dává 760mg.
Nemám na to teď čas ale tak nějak sám cítím potřebu se na to vrhnout znovu - určitě vám dám vědět kde je bota a děkuji za spolupráci.
Prosím nepřesvědčujte mne, že to tak má jezdit - pokud se kouknete na log tak jasně vidíte jak to auto umírá

Napsal: 22 črc 2013, 21:45
od OťasTDi
podle mě je to údaj z řídícího vstřiku - ale pokud se pletu,opravte mě někdo...a volnoběžnou dávku to ukazuje jakou ? (na neutral blok 01 - nevím které okýnko)

Napsal: 22 črc 2013, 21:54
od ThrashTheTrash
To spíš chce udaj z volnoběžné dávky paliva, pokud je na 9mg, tak to chce hlavu posunout ke kolu rozvodovymu, jinak ale pokud se nepletu, psal že čerpadlo je po kontrole v bošu, tak nevím nevím???Ale pokud je seřizeny na stolici, tak dycky na autě chce doladit. Uvidime...

Napsal: 22 črc 2013, 22:04
od Rob
ten samej blok na volnoběch (skupina 1, nevím, který okno, ale dávka paliva je tam jen jedna) byl 3,6 - 3,8mg/stroke

Napsal: 22 črc 2013, 22:09
od blueabyss
Tak s tím nemám zkušenost - čerpadlo je seřízené po kontrole a to mám opravdu hýbat s hlavičkou to mi nějak nedává smysl.
Může tu informaci o doštelování někdo potvrdit ?

Napsal: 22 črc 2013, 22:15
od Rob
já to teda nikdy neslyšel, čerpadlo má být podle mě seřízený na stolici a doseřízení, aby tlačilo ve správný moment, se dělá předvstřikem. Což by mohlo být ono "hýbání hlavičkou". Ale do seštelovanýho čerpadla bych nesahal - škoda peněz za štelung.