Stránka 7 z 12
Napsal: 05 úno 2012, 12:28
od janci11
hmm predvcerom rano -18.5 a rucicka na 90 po cca 9km
Napsal: 05 úno 2012, 15:30
od martinsidlo
Půlka chladiče zakrytá,aby tak rychle nechladlo z kopce(jezdím po městě).Větrák na dvojku si pouštím až po min 20km,kdy už se začíná ohřívat i olej.Po 50km mohu mít topení na 2.rychlost a nezchledne ani z kopce.Na místě mám topení na 1.rychlost,klapku na 3/4 a nezchladne,spíš ještě ubírám.
Napsal: 05 úno 2012, 15:36
od noki
No jo, ale jak to mám nastavit, když mám klimatronik?

Napsal: 05 úno 2012, 15:41
od martinsidlo
Taky to tam musí jít.
Napsal: 05 úno 2012, 15:46
od batoo
Taky mam klimatronic a normalne si nastavis eco mode intenzitu vetraku a nastav si treba jen 15C a je to.
Napsal: 07 úno 2012, 12:23
od noki
Tak jsem to dneska zkusil a teplota by mi držela na 90 (podle budíku) jenom kdybych je po rovině nebo do kopce a ještě netopil. S vypnutým topením a normální jízdou se teplota vyšplhá na 90 tak po 20 km jízdy. Jakmile zapnu topení a ani ne naplno, tak začne ručička padat. Je to normální?
A ještě jsem půlku chladiče zakryl kartonem

Napsal: 07 úno 2012, 12:49
od batoo
Spatnej termostat, taky jsem menil.
Napsal: 07 úno 2012, 13:25
od titan0306
já mám na PD zakrytej chladič tak na 99% a taky se to pořádně neohřeje a když je to na 90 a jedu z kopce tak teplota klesá
Napsal: 07 úno 2012, 14:15
od noki
Batoo : Spatnej termostat, taky jsem menil.
Jak jsem už psal, dával jsem před 14 dny nový termostat Febi, myslíš. že je
vadný?

Napsal: 07 úno 2012, 14:18
od batoo
Muze se to stat a nebo je zavada jinde.
Chvili jsem kdysi delal v Autokelly a to by jsi se divil kolik bylo vratek u novych dilu.
Napsal: 07 úno 2012, 14:20
od mir77
Může být. Přece jen je to bimetal a stane se to. Já ho na Feldě měnil asi třikrát, než to fungovalo. A to jsem tam nedával žádný levný náhražky. Chce to vyzkoušet. Tu teplotu to musí držet, pokud nebudeme brát v potaz teoretickou možnost, že to nastartuješ, ohřeješ a pak pojedeš bez kvaltu 20 km z kopce. Tam bych pochopil, že to začne padat. Ale jinak je to příznakem toho, že je termostat špatnej, nebo že prostě otevírá moc brzo.
Napsal: 07 úno 2012, 15:33
od George62
Mám VW Passat pd a teplotu mám na 90 i na vagu.Když bylo kolem 0 tak se mi ohříval déle než teď. Včera -17C auto 2 dny venku,do práce to mám 6km a ohřeju to skoro na 70 a na to jak to je vymrzlé tak i docela topí.Je to rok 2000 a termostaty i čidla původní.ty příhřevy musej ohřívat jak divý,tak jak je možný že většině z vás se to neohřívá.Soudruhama z NDR to nebude.
Napsal: 07 úno 2012, 17:49
od teea
batoo píše:Taky mam klimatronic a normalne si nastavis eco mode intenzitu vetraku a nastav si treba jen 15C a je to.
Chlapi vy jste snad ze sibire. Ja mam topeni v aute aby topilo a ne abych v aute 20km mrzl. Brrr jen na to pomyslim a je mi zima

Napsal: 07 úno 2012, 17:59
od slovacek.milos
noki píše:Batoo : Spatnej termostat, taky jsem menil.
Jak jsem už psal, dával jsem před 14 dny nový termostat Febi, myslíš. že je
vadný?

jedině zatáhnout hadici to ti vše prozradí, problém treba hlada už v novom dieli

Napsal: 07 úno 2012, 18:31
od senioring1
Myslím že príčina nedostatočného kúrenia je jasná : nedostatok zbytkového tepla . Som presvedčený o súvislosti medzi spotrebou a teplom v aute.Je to tak , že tí ktorí v lete jazdia za priemerných 4,8 - 5,2 majú teraz v aute zimu. Zimu v aute prizná snaď každý , ale spotrebu - tí ktorým to kúri nepriznajú .