Stránka 7 z 7
Napsal: 06 dub 2012, 09:18
od netopier
to je prave to co musi vediet ten co ten soft bude robit

Napsal: 06 dub 2012, 09:29
od sniper--
jo,to by asi nemel byt problem...dekuju za cislo toho cidla,
Napsal: 29 říj 2012, 00:42
od calibrator
nechcem zakladat nove tema v ladeni ASZ motora -a tak sa "priživim" v tomto tematu ak možem.
tiež pripravujem mojho Golfa 4 4motion na nejake to ladenie, a prave sa mi vyraba medzikus medzi vyfukovymu svodmi a turbom GTB1756VK..
Nakolko si nechcem uplne rozmrdat svoj povodny motor-tak som si zohnal dalši ASZ motor , a to pre pripad že by sa mi rozletel...
Auto mam na denne jazdenie, a preto nejake uplne extremy nepripadaju v uvahu. Moja predstava je tak 200-220 ps. Ako zaklad mam ASZ motor zo sharana, kde som natrafil na trysky s koncovym označenim BA .
Budu tieto trysky vhodne na ten vykon?? či budem musiet zohnat ine ???
Dalšia otazka je actuator..
Moje GTB turbo bolo s elektrickym actuatorom-ktory musim samozrejme že vymenit za podtlakovy.. Otazka ale je, že za aky? Mam k dispozicii takmer novy actuator z audi allroad 2,5 tdi (najsilnejšia 180ps vezia)
bude vhodny tento actuator ?? alebo použit radšej nejaky z motora 1,9tdi ??
čo sa tyka čidla, mam k dispozicii čidlo "C" . Veliky IC zo sierry RS500 cosworth sa mi podarilo schovat pod predny naraznik a to bez jeho uprav.. Hlinikove IC rury mam 55mm bude to stačit ?
Spojku komplet sachs race mam už v garaži, a brzdy rozoberat nechcem
Dakujem vopred za rady..

Napsal: 29 říj 2012, 08:30
od netopier
s tym actuatorom to nieje take easy..
musis actuatorom obsiahnut cenu drahu regulacie, cize skratit regulacny cap na turbe alebo zohnat banku s extremnym rozsahom-blbost + dorobit doraz, inak to bude na p1cu.
Napsal: 29 říj 2012, 09:22
od calibrator
diky za tipa.. teda skratim tu tychku na turbe, aby to obsiahlo cely radius.. to asi nebude problem-oproti tomu ako som vymeriaval ten medzikus medzi turbom a zvodmi.. mam tam uhlovy prevod pre 4motion, a ten tak nejak tomu velkemu turbu zavadzal.. ale všetko som zvladol.. je to tam len tak-tak...
otazka ku tomu actuatoru bola, že či ho možem použit z 2,5tdi.. ak nie, tak som uvažoval o ALU actuatori od FORGE .. cena je sice dost vysoka, oproti garrettovemu, ale tak aspon sa v nom daju menit struny.
Neviem ako je to u tdi, a u turbo benzinu je tvrdost actuatoru dost podstatna vec. A mna teda zaujima či ten z 2,5tdi nebude mekky alebo naopak tvrdy.
Ten doraz mam urobit kde ?? na uplnom otvoreni, alebo na uplnom zatvoreni?? Ešte taka maličkost.. Lopatky v turbe su pri vypnutom motore uplne otvorene-alebo zatvorene ??
Napsal: 29 říj 2012, 09:54
od netopier
nie tycku.. cap. vezmi si povodne turbo a nove, a proovnaj si ich ....
forge je podla mna blbost..
po starte je turbo na doraze zatvorenia lopatiek.
Napsal: 29 říj 2012, 10:10
od calibrator
ano, vem čo mysliš.. musim ist viac ku osi otačania tej regulacie-aby som obsiahol cely radius regulacie.. nieje to tyčka, ale ohnuty plech
teda dam tam ten actuator z 2,5tdi ??
Napsal: 29 říj 2012, 10:39
od netopier
ja myslim ze mozes.. a este pikoska, v polovici drahy regulacie by mala byt os aktiatora kolmo na regulacny cap... ziadne vykrivene picoviny
Napsal: 29 říj 2012, 10:43
od calibrator
ok. chapem.. aby ta tyck actuatora nesla moc mimo svojej drahy..
len taka maličkost.. najprv si musim ale urobit ten doraz regulacie.. pretože až potom možem určit kde je stred.. teda ten doraz.. ma bit ked su lopatky zatvorene, alebo otvorene ??
Napsal: 29 říj 2012, 11:02
od netopier
odpoved mas o par riadkov hore

Napsal: 29 říj 2012, 11:11
od calibrator
....... doraz zatvorenia lopatiek..
Napsal: 29 říj 2012, 11:43
od netopier