Stránka 1 z 1
1,4 16V interval výmeny oleja
Napsal: 06 kvě 2012, 10:22
od suri
x
Napsal: 06 kvě 2012, 10:25
od pokornasek.pepan
tyhle motory long zvladnou vpohodě,jezdí jich na to dost a bez problemu.motor je krasne cistej
xx
Napsal: 06 kvě 2012, 10:30
od suri
c xx
Napsal: 06 kvě 2012, 10:45
od Marek77
Nejsem příznivcem LL olejů, a to zvláště v benzinových motorech, ale pokud chceš, klidně to tak nech.
Já si osobně myslím, že tenhle motor by klidně mohl jezdit i na nějakou lacinou polosyntetiku, která stojí stovku litr. Dávat do takového motoru LL za šílené prachy je podle mě zbytečný a předražený luxus. Ale jak chceš.
Napsal: 06 kvě 2012, 10:47
od suri
xxxxx
Napsal: 06 kvě 2012, 10:50
od pokornasek.pepan
Marek77 píše:Nejsem příznivcem LL olejů, a to zvláště v benzinových motorech, ale pokud chceš, klidně to tak nech.
Já si osobně myslím, že tenhle motor by klidně mohl jezdit i na nějakou lacinou polosyntetiku, která stojí stovku litr. Dávat do takového motoru LL za šílené prachy je podle mě zbytečný a předražený luxus. Ale jak chceš.
dyt 1l long stojí 200Kč
Napsal: 06 kvě 2012, 10:53
od Marek77
Ano, to je pravda. A kolik v takovém motoru vydrží, než si jednotka řekne o výměnu? Obhaduju 25-27 tisíc km, možná ani ne, že?
Mogul GX-FE kupuju za 78 korun a klidně ho tam 15 tisíc můžu nechat. Ve finále na tom ušetřím.
Otázka dne: Proč americké motory vydrží tři miliony kilometrů bez opravy? Základní důvod je, že mají předepsané krátké výměnné intervaly olejů. LongLife není správná cesta. Radši "obyčejnější" (samozřejmě schválený) motorový olej, ale kratší intervaly. A to hlavně v benzinových motorech, kde olej chemicky stárne mnohem rychleji než u naftových motorů.
Napsal: 06 kvě 2012, 13:47
od PavelSK
Marek, myslíš tie velké, niekoľko litrové benzínové agregáty s poddimenzovaným výkonom?
Napsal: 06 kvě 2012, 13:53
od pokornasek.pepan
Marek77 píše:Ano, to je pravda. A kolik v takovém motoru vydrží, než si jednotka řekne o výměnu? Obhaduju 25-27 tisíc km, možná ani ne, že?
Mogul GX-FE kupuju za 78 korun a klidně ho tam 15 tisíc můžu nechat. Ve finále na tom ušetřím.
Otázka dne: Proč americké motory vydrží tři miliony kilometrů bez opravy? Základní důvod je, že mají předepsané krátké výměnné intervaly olejů. LongLife není správná cesta. Radši "obyčejnější" (samozřejmě schválený) motorový olej, ale kratší intervaly. A to hlavně v benzinových motorech, kde olej chemicky stárne mnohem rychleji než u naftových motorů.
nevidím v tom žádnej problém aby to chodilo dlouhodobě na long,ten motor neni nijak zatezovanej a kdyz si vezmu ze treba citroen a peugeot jezdi 20tis.km na olej s 15tis. prubehem a neni stim žádný problém... a srovnavat to s amerikou nemá význam.
Napsal: 06 kvě 2012, 20:15
od jericho-3
Nechci ten motor podcenovat, ale pro tak velké auto to není zrovna svalovec, a že by nebyl zatěžovaný..?
Napsal: 06 kvě 2012, 20:43
od pokornasek.pepan
jericho-3 píše:Nechci ten motor podcenovat, ale pro tak velké auto to není zrovna svalovec, a že by nebyl zatěžovaný..?
svez se stim a uvidíš že ten motor v tom na ježdění stačí... máme je v pujčovnách,spotřebu to v tom má do 7,5l a jezdí to jen long... některý auta mají najeto přez 300tisic za 5let.
Napsal: 07 kvě 2012, 07:50
od Marek77
S tím motorem jsem něco odjel a vím, že to žádný sprinter není. Jede to asi jako slabá jedna-šestka v prvních Octaviích - nic moc. Ale je to zpřevodované, takže to až taková hrůza není.
Napsal: 08 kvě 2012, 08:43
od suri
nxx
Napsal: 08 kvě 2012, 10:08
od Marek77
Nikdo tu neřekl, že je to špatný motor.
Pokud vím, bavili jsme se o oleji, ne?