Stránka 1 z 2

vibrace octavia

Napsal: 07 čer 2012, 20:24
od octavia.TDI
ahoj resim problem na octavii 1 , 1,9TDi 66kw
vuz pri vyssi rychlosti-nad 150km/h vybruje,jako kdyby byl ko kloub na poloose
dalsi problem je ze kdyz jedu a dobrzduju ke krizovatce nebo chci zastavit na semaforech tak auto jakoby pulsuje,je to jako kdyby pul otacky brzdilo a potom povolilo

pri reseni vymenena zadni osa,misto bubnu kotoučovka,bubny uz meli neco zasebou tak sem myslel ze to pulsovani bude od nich ale nic..-jinak dane nove kotouce a desky , vysledek bez uspechu
predni osa bez vuli,puky v ramenou plne.. ok
fungl nové poloosy -origo !
několikrát se dali nové přední brzdy(cca 3x )vzdy po jejich vymene pulsovani ustalo na cca 4tis. km,pote zas vsechno pri starem.naboje byly OK ,nehazeli i pres to se dali tehlice 288mm nove kot.+des. po te vse OK,najelo se stim cca 6tis. km a zas to pulsuje.uz sem z toho celkem otravenej. nevi nebo nema nekdo nejakou zkusenost ??
dokud si to nesedne tak to nedela...

Napsal: 07 čer 2012, 20:54
od aughostino
Moze to robit krivy naboj

Napsal: 07 čer 2012, 20:56
od octavia.TDI
aughostino píše:Moze to robit krivy naboj
pisu naboje OK a ze by to delali 2 jine tehlice... sou rovny nehazou,mereno

Napsal: 07 čer 2012, 21:27
od este
brzdy máš 280 nebo 288?

Napsal: 07 čer 2012, 21:32
od octavia.TDI
este píše:brzdy máš 280 nebo 288?

byly 280 a ted jsou 288
problem je porad stejny.

Napsal: 07 čer 2012, 21:38
od besoun
To dojíždění do křižovatky je křivý kotouč,za jízdy přibrzdí ruční brzdou.Jestli bude klid tak je to v předku.Jestli to bude třepat se zadkem tak problém v zadních brzdách. Jestli máš v předku vše dobré tak jedině náboje nebo kotouče.Kukni dám odkaz na článek. Jinak to vem na válcovou zk.brzd a tam se uvidí co je .
http://www.elit.cz/cz/novinky/art_960/v ... e-lek.aspx

Napsal: 07 čer 2012, 21:46
od octavia.TDI
NABOJE OK !! ,de to jednoznacne od predku !!... nejsou tam male brzdy jsou tam 288mm ty se nekrouti...

Napsal: 07 čer 2012, 21:51
od octavia.TDI
na starych 280 bych to pochopil ,ty sem vymenil 3x a nekolikrat sem zkousel kotouce stocit ale porad stejne...
288 jsou tam cca 3 mesice,dali se nove kotouce a desky najeto 6tis. km a problem je stejny...
nehledam zavadu toho co to je (jsou to kotouce)ale pricinu toho proc to dela,co to zpusobuje ??

Napsal: 07 čer 2012, 22:27
od Fulltank
mam O2 a stejny problem :D Dojizdim k semaforu trhane, dela to predek, vsechno novy a nevim co s tim :(

Napsal: 08 čer 2012, 00:40
od mizi
S vyhodenou rychlostou? A aj ked nebrzdis?

Napsal: 08 čer 2012, 01:28
od mizi
S vyhodenou rychlostou? A aj ked nebrzdis?

Napsal: 08 čer 2012, 17:01
od besoun
octavia.TDI píše:NABOJE OK !! ,de to jednoznacne od predku !!... nejsou tam male brzdy jsou tam 288mm ty se nekrouti...
Blbost i 288mm se kroutí, co tam dávaš za kotouče? Ja vyměnil náboje,puky a dal zimmerman kotouče v galvanické úpravě a origo desky a cca 30 tis/km a je vše v pohodě. A na O II se kroutí vše,akorát origo vydrží hodně. Taky otázka kolik dotahuješ kola? Jestli to přetahuješ pak se ničí náboj i kotouč. Je třeba taky dokonale vyčistit náboj než dáš nový kotouč. A taky není soustružník jako soustružník. Jeden stahuje obě strany při jednom upnutí a někdo to dělá , že stáhne jednu otočí a stáhne druhou a to není dobré. Nedávno jsem řešil trw kotouče a po 7tis/km byly křivé jak šavla. A byla komplet dělaná náprava v origo dílech. Kotouče byly vadné. Náboje byly nové???? nebo made in china?

Napsal: 08 čer 2012, 17:41
od octavia.TDI
mam origo kotouce i desky

a že by byla zavada na 288 ta sama jako na 280 ??to je blbost.
vetsinou pouzivam origo dily,kotouce stahuju osobne z obou stran zaroven... delam ve VW takze dily sem si zkousel brat i nove(na zkousku)
ale porad to same.

Napsal: 08 čer 2012, 17:48
od octavia.TDI
mizi píše:S vyhodenou rychlostou? A aj ked nebrzdis?
s vyhozenou rychlosti a jen kdyz brzdim.

Napsal: 08 čer 2012, 19:04
od besoun
octavia.TDI píše:mam origo kotouce i desky

a že by byla zavada na 288 ta sama jako na 280 ??to je blbost.
vetsinou pouzivam origo dily,kotouce stahuju osobne z obou stran zaroven... delam ve VW takze dily sem si zkousel brat i nove(na zkousku)
ale porad to same.
a náboje nové nebo co?