Stránka 1 z 3
O1 ASZ chip
Napsal: 08 čer 2012, 09:59
od Losky
Ahoj, mám tuhle potvoru, turbo bylo měněné před 80tis km. Pokud bych se chtěl dostat na nějakou levnější výkonovou variantu s cca 200 HP, na kolik ta legrace vyjde a co je potřeba? Je mi jasné, že asi VB turbo, chip a asi IC. Ten je opravdu nutný? Díky
Napsal: 08 čer 2012, 10:38
od marena tdi
ano je nutny.mozna jeste preoblozit lamelu.
Napsal: 08 čer 2012, 11:35
od Losky
Za kolik se dá sehnat ten ic i s trubkama? Díky
Napsal: 08 čer 2012, 11:42
od Forest

Marku, nemystifikuj tu laskave lidi, jooo?

Neni to nutne, at si nainstaluje nitro sadu, muze dat pryc i intercooler a turbo muze zustat seriove ... akorat to vyjde o neco draz tech 200 koni
... hlavne nepocitej s chipem od Cimbu, na to potrebujes kvalitniho upravce, ne takoveho kydala.
Instalace IC vyjde individualne - budes to delat sam nebo si to chces dat k nekomu? Huml, Indi, Ladas, Marena (razeno abecedne, abych nekomu nenadrzoval )
Napsal: 08 čer 2012, 11:52
od Losky
Určitě sám na to nemám prostor. Namontovat bych to zvládl, ale ještě bych to dokonil. Tak asi od někoho. Jj, chip mi je jasný, že by musel být jiný. Jen mě zajímá, kolik bych si měl cca připravit. Rád bych i to svoje turbo pak ještě udal. Momentálně to jezdí pěkně, třeba by to s jiným chipem jelo ještě lépe i bez těchto úprav, ale kdo ví. Asi by to chtělo hodit na brzdu. Nevíte jestli se koná nějaká hromadná akce, kde to vyjde třeba levněji?
Napsal: 08 čer 2012, 14:12
od Forest
Bud mas moznost to nechat premerit a dat udelat lepsi chip. Verim, ze to pak pojede lip ale zazraky necekej. Druha moznost je dat to treba rovnou cele na predelani nejake firme, treba DP nebo TDIfun, podle toho, kam to mas bliz. Vyzadej si cenovou nabidku a mas to.
Napsal: 08 čer 2012, 14:55
od Losky
Celkem by mě zajímalo, jak by to pak jelo. Jestli navíc těch cca 30 koní stojí za to
Napsal: 08 čer 2012, 15:37
od Kornout
Losky píše:Celkem by mě zajímalo, jak by to pak jelo. Jestli navíc těch cca 30 koní stojí za to
Jako chiplé ARL.
Napsal: 08 čer 2012, 15:50
od Losky
Kornout píše:Losky píše:Celkem by mě zajímalo, jak by to pak jelo. Jestli navíc těch cca 30 koní stojí za to
Jako chiplé ARL.
To je tak 190 HP?
Napsal: 08 čer 2012, 20:57
od Vici
190-200 dle stavu...
ASZ + chip a ARL + chip je dle mně dost rozdíl, nicméně, otázka jestli to stojí za ty peníze... dělat přestavbu u O1 na "ARL"...
Já to udělal a nelituju. IC (celou chladičovku včetně vedení vzduchu mám z ARL G4), nové VB, přeobložená lamela + TDIFUN.
Jede to hezky, spotřeba velmi pěkná...
Nicméně, pokud bys to pak chtěl naplno využívat, tak dle mně jsou nutností HPčka, 17" kola a případně i RS brzdy raději, možná by stačil jen předek, ten zadek se většinou celkem fláká..
Napsal: 08 čer 2012, 21:53
od Losky
Asi se s něčím podobným budu muset svést a uvidím, jestli je to tak velký rozdíl. Ta chladičovka je jako komplet i s klimou atd? Já jen jestli nestačí jen IC a vedení y toho G4
Napsal: 08 čer 2012, 22:42
od Forest
Ta chladicovka je potreba cela a jeste se do Octy musi upravit. Jde o to, ze alespon u Golfa (nevim, jak je to u Octy) se tam pak nevejde ostatni. Kdyz se kouknes na klasicke vetraky, tak jsou "hlubsi", ty u ARL jsou takove "nizsi". Najdi si nekde tu fotky chladicovky z ARL a pochopis o cem mluvim
Navic, dnes jsou ty cele sety za smesne penize, kdyz jsem to shanel v roce cca 2005, tak to byla nesehnatelna zalezitost, takze jsem to musel kupovat od VW za temer trojnasobnou cenu nezli se ted prodavaji cele sety.
Me furt pripada, ze premyslis jak neco osulit. Proste NE, kdyz neco osulis, tak pokud to vubec pujde resit, tak nedosahnes takovych parametru. Navic, nekdy alternativni reseni vyzadujici upravy atd. mohou vyjit v konecnych cislech i na stejne penize.
Napsal: 08 čer 2012, 23:08
od Losky
nesnažím se to ošulit, jen hledám alternativu, která je nejméně finančně náročná. Vůbec netuším, kolik může stát IC s trubkama a s prací. Proto zjišťuju co a jak
Napsal: 09 čer 2012, 09:13
od Vici
z arl musíš mít všecky 3 chladiče, jsou sešroubované dohromady a větráky k tomu.. to pak naimplantuješ do O1 chladičovky. kombinace s díly z ASZ nejde
najdi si někde téma kde jsem to popisoval..
Napsal: 09 čer 2012, 09:29
od Kornout
Do octy jde celkem v pohodě nainstalovat 140mm FMIC a to na VB v pohodě satčí. Brzdy má ASZ OK, to bych řešil v případě, že mu to bude pak málo.
http://www.intercooler.cz/eshop/fmic-in ... 00x140x65/