Stránka 1 z 2

Felicia 1,9 D čerpadlo?Akutní

Napsal: 08 čer 2012, 17:39
od callimero
Zdar mistři, mám problém zřejmě s čerpadlem na felině.V zátěži ztrácí výkon, pak si začne přidávat a když uberu, otáčkám se nechce dolů.Dělá to za tepla a často ve volnoběhu kolísají otáčky.Pokud má někdo nějaký nápad,rád přijmu radu,případně sháním fundovaného člověka z Ústecka.Čidlo teploty je nové a beze změny.Tuším snímač zátěže na čerpadle,ale je prý nesehnatelné.

Napsal: 08 čer 2012, 18:53
od callimero
Nikdo nic?

Napsal: 08 čer 2012, 21:05
od Pasat TDI PD 96 kw
často to dělá ten potenciometr nahoře na čerpadle označ si kde ho máš a pak při nastartovanym motoru pohni kousek a uvidíš co se změní!! předvstřik je ok???

Napsal: 09 čer 2012, 06:17
od callimero
Zkusím to, předvstřik je na 50, vag píše chybu snímače zátěže, takže asi opravdu skončím na potenciometru.....

Napsal: 09 čer 2012, 06:24
od nebulus
Ono to píše chybu snímača, aj keď je jeho nastavenie iba mimo rozsah. Skontroluj vagom koľko V ide z toho snímača. Malo by to byť od cca 4 do 7V, Miloš to iste upresní ;)

Napsal: 09 čer 2012, 07:35
od slovacek.milos
já osobně bych natočil 5l nafty a připojil napřímo k čerpadlu,

čerpadlo se ti zavzdušnuje, nepadají nebo kolísají otáčky, výkon se chová podivně,

závada je spravidla v termoventilu netěsní, je potřeba dát průhlednou hadici od filtru k čerpadlu a sledovat bubliny při různých otáčkách třeba tomu osolíš a pujde jen pěna,

mně to dělá bežně když dochází palivo, dělá to jen lucas boš rovnou chípne ;)

Napsal: 09 čer 2012, 11:47
od callimero
Zkusím to,napojím to na přímo.Termoventil je na filtru?Nebo až na čerpadle.Pravda je, že dost dlouho nemám měněný filtr paliva, tak to prolezu a dám vědět.Díky Miloši.

Napsal: 09 čer 2012, 11:52
od slovacek.milos
ten termoventil je na filtru a když ho zlehka vysuneš tak to bude ztroj problémů, zkrz něj vydíš i do filtru pokud není plný nafty tak taky špatně ;)

Napsal: 09 čer 2012, 11:57
od callimero
Jdu se tam podívat, na g3 mám stejný, tak to zkusím prohodit.Dnes uz jsem ani nenastartoval.Jdu dolů a dám vědět.

Napsal: 09 čer 2012, 12:01
od slovacek.milos
kominace některých filtů a termoventilů ani nejde prostě netěsní, jde to opravit tak že koupíš pásku co používají vodaři na fitingy a přimotaš na ten těsnící okroužek narveš ventil a je to :)

Napsal: 09 čer 2012, 12:05
od callimero
Výborná zpráva,jsem topenář.Jdu na to.Dám tak za ho´dku vědět.Pžřípadně
zkusím prohodit filtr i s termoventilem z golfa.

Napsal: 09 čer 2012, 12:45
od jericho-3
Topenáři jsou přeci šikovní kluci a se zavzdušněním mají zkušenosti větší než ti, co se serou do aut.. :)
A Bosch je právě geniální v tom, že pokud má dobrý přívod a odvod do nádrže, tak se odvzdušní sám, zato debilní Lukas je neschopen vzduch ze sebe dostat, je jako nafouklá žába..

Napsal: 09 čer 2012, 14:00
od callimero
Tak Miloš je opravdu praktik!!!Dal jsem na flašku, odvzdušnil čerpadlo a maže to jak vyšité.Vag bez závad, profoukl jsem naftové hadice,dolil prázdný filtr a jede to.Koupím filtr a ventil a bude klid.Ještě mě napadlo zasrané sítko v nádrži,nevíte zda tam je a jestli se k němu dostanu zevnitř Pick-upa?Chci to mít komplet z krku.JEŠTĚ JEDNOU CHVÁLA MILOŠOVI. :kol111:

Napsal: 09 čer 2012, 17:05
od jericho-3
Nic tam není..

Napsal: 09 čer 2012, 18:40
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Nic tam není..
je tam sací koš stavros niarchos z JZD chvojkovice brod ho dokáže kýblobačkou ucpat, bebo takový sopel se na sítko nanese, i tvrdý načervenalý matroš,