Stránka 1 z 2
O1 problem s novym alternatorom
Napsal: 20 čer 2012, 10:57
od gabo00000
Tak este raz pekne po poriadku, dal som novy alternator do svojej O1, povodny bol valeo 120A a teraz tam mam novucicky bosch 140ku...vraj tam nie je ziaden rozdiel. na aute sa mi sporadicky rozsvieti kontrolka ASR a v rj motoru je zapisana chyba
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 -- 35-10 - - - Intermittent
hladal som v meranych hodnotach a nasiel som v bloku 016 nejake percentualne zatazenie a palubne napatie...je tato hodnota zatazenie alternatora alebo je to nieco ine? pridavam log kanala 016 v ktorom som po nastartovani a spusteni logovania zacal postupne spustat vsetky spotrebice.
http://leteckaposta.cz/750514935
prosim pomozte mi najst chybu, alebo aspon keby mi niekto povedal kde fakt najdem v ktorom bloku zatazenie alternatora. diky
Napsal: 20 čer 2012, 11:21
od Marek77
A není problém třeba jen v připojení svorkovnice?
Napsal: 20 čer 2012, 11:34
od Crouxe
Chybu v alternatore nechladaj 140Ah Bosh je nahrada ze 120A.
17911:
To je v podstate chyba v kabelazi. Zkontroluj pripojenie na svorkovnici, tie kable sa zvyknu lamat na tom mieste. Popripade celu vetvu.
Napsal: 20 čer 2012, 11:48
od gabo00000
akurat ze pred vymenou som mal dnuka zapozicany bosch 120A a ten isiel v pohode...
kde mam ktoru svorkovnicu skontrolovat?
Napsal: 20 čer 2012, 12:13
od Crouxe
gabo00000 píše:akurat ze pred vymenou som mal dnuka zapozicany bosch 120A a ten isiel v pohode...
kde mam ktoru svorkovnicu skontrolovat?
Na tom mieste ako kable vstupuju do svorkovnice. Ked vymazes zavadu, nacita ju znova?
Napsal: 20 čer 2012, 12:43
od gabo00000
myslis na konektor pri akumlatore? ten som skontroloval a vsetko sa zda byt OK...premeral som kabel medzi konektorom alternatora a konektorom velda akumlatora a su OK...pri nastartovanom aute na cervenom kabliku nemam napatie a na modrom je asi 13,5V...ked chybu vymazem objavi sa znovu...da sa vymazat iba pri vypnutom motore a potom sa objavi az po par kilometroch...kedy ako.. niekedy 5 niekedy 25...
Napsal: 20 čer 2012, 12:58
od Crouxe
To ze je na modrom 13,5V a cerveny je hluchy je chyba. Pravdepodobne to nedobija.
Tie 2 alternatory by mali byt kompatibilne, ale ked som hladal ten Bosh alternator, tak zakazdym bolo uvedene ze je iba na O2 a nesedi s kodom tvojho motora.
Pre O1 by to mal byt tento alternator:
Kód: Vybrat vše
http://www.cc-autodily.cz/alternator-120a-bosch
Napsal: 20 čer 2012, 18:01
od gabo00000
Crouxe píše:To ze je na modrom 13,5V a cerveny je hluchy je chyba. Pravdepodobne to nedobija.
Tie 2 alternatory by mali byt kompatibilne, ale ked som hladal ten Bosh alternator, tak zakazdym bolo uvedene ze je iba na O2 a nesedi s kodom tvojho motora.
Pre O1 by to mal byt tento alternator:
Kód: Vybrat vše
http://www.cc-autodily.cz/alternator-120a-bosch
je to mozne ze je na O2 ale sadol tam ako serbel na rit..v.setko je take iste ako na 120ke akurat ze to robi tento problem...zacinam pochybovat ze bude problem v elektroinstalacii lebo fakt pred prehodenim vsetko fachcalo...akurat po vymene zacal tento problem....uvidime co na to povie pan predavac

Napsal: 25 čer 2012, 21:06
od gabo00000
nechce to ist...sksual som uz vselico ale nechce sa to rozbehat

Napsal: 26 čer 2012, 13:09
od Tomas.cz
Celý Lakatoš musim rozdělat, celý...
Já bych se hlavně podíval na konektor na startérem, pokud máš klimu je 4 polový, dva tlustší kablíky jsou a klimu a dva tenší na altík ( vedou pak do jeho svorkovnice ) občas se stane, že se uklepou, koukni na to.
Napsal: 26 čer 2012, 13:17
od gabo00000
Tomas.cz píše:Celý Lakatoš musim rozdělat, celý...
Já bych se hlavně podíval na konektor na startérem, pokud máš klimu je 4 polový, dva tlustší kablíky jsou a klimu a dva tenší na altík ( vedou pak do jeho svorkovnice ) občas se stane, že se uklepou, koukni na to.
premerane, skontrolovane vsetko OK....chystam sa napojit na kable funkcny alternator, nastartovat auto a roztocit aletrnator vonkua pozriet na diagnostike ci to ukazuje udaj o zatazeni....iny napad uz nemam...
Napsal: 26 čer 2012, 13:34
od eazy20
alebo zozen niekoho s octaviou a daj mu tam ten alternator na skusku..ja by som ti pristavil leon,ale tam je malo miesto a ked chcem dat dole alternator tak musim vypustit vodu
Napsal: 18 črc 2016, 20:51
od janci11
trosku to tu ozivim, mam hitachi 120A altik, na volnobehu vsetko vypnute mi vo vagu ukazuje percentualne zatazenie skoro 50% nieje to moc?

Napsal: 19 črc 2016, 15:55
od martinsidlo
Já mám na dvouch OI TDI při stojícím motoru zatížení 24%,běžící min 30%, píšu na dvouch autech !
Napsal: 19 črc 2016, 16:00
od slovacek.milos
problém treba hladat už v novom dieli
