Stránka 1 z 1
AFN chcípne za jízdy, cuká, nedrží volnoběh
Napsal: 23 čer 2012, 21:54
od _Jan_
Ahoj,
mám problém se svým AFN. Začalo to drobným pocukáváním za jízdy, ale zhoršilo se to a po jízdě na plný plyn auto přestane jet (s vyšlápnutím spojky chcípne) a nebo tam najednou vlítne nafty, že je za autem černo.
Na volnoběh pocukává. A celý je to doprovázený blikáním žhavení, což dle diagnostiky je hlášení čerpadla, že nemůže nastavit požadovanou dávku paliva.
Filtr vyměněn a přetěsněn, vstřiky dělaný u DP, čerpadlo měněný, seřízený a nastavený.
Může to být bordel v nádrži nebo hadicích? Přijde mi to jako kdyby tam byl bordel a nebo to sálo vzduch.
Napsal: 23 čer 2012, 22:09
od x.gon
Vyndal bych sací koš v nádrži a najdeš tam to čemu se říká bordel!

Napsal: 24 čer 2012, 09:10
od slovacek.milos
nebo udělej test dej naftu napřímo do čerpadla, pk ji napoj před filtr,
pokud to bude OK rozdělej sací koš, v tom deklu včisti ventily, nádrž vysaj pak tam nastříkej odmaštovače, a smetákem ji vydrhni vodou vystříkej a vysaj,
pokud je na dně nádrže lepidlo tak dobře zabírá postřikovač na odmastění trouby a sklokeramických desek,

Napsal: 24 čer 2012, 18:25
od _Jan_
Tak nádrž je ok a sací koš byl čistej. Auto pak fungovalo, ale dneska večer zas blikání žhavení a cukání.
Jedině, že je ten bordel už v trubkách atd.
Napsal: 24 čer 2012, 18:34
od slovacek.milos
_Jan_ píše:Tak nádrž je ok a sací koš byl čistej. Auto pak fungovalo, ale dneska večer zas blikání žhavení a cukání.
Jedině, že je ten bordel už v trubkách atd.
ale pořád si neudělal ten test kanystr 5l nafty dáš tam hadice napřímo a zkusíš jet
asi máš ucpaný v deklu ventil jestli se ti nechce nic dělat vem vrták a vrtni ho

Napsal: 24 čer 2012, 18:43
od prka
Pokud byla nádrž i sací koš bez nečistot, tak není důvod, abys měl nějaké nečistoty v potrubí. A i kdyby tam nějaká byla, tak neucpe celý filtr. Zkus to napojit na "petku", jak Ti radí Miloš. Pokud by to dělalo stále, tak zkus rozpojit ten desetikolíkový spoj co je na kabelu vedoucím k čerpadlu/asi 0.5m od čerpadla/. Spoj vyčisti a prostříkni nějakým Kontaktolem nebo WD.
Napsal: 24 čer 2012, 20:08
od slovacek.milos
prka píše:Pokud byla nádrž i sací koš bez nečistot, tak není důvod, abys měl nějaké nečistoty v potrubí. A i kdyby tam nějaká byla, tak neucpe celý filtr. Zkus to napojit na "petku", jak Ti radí Miloš. Pokud by to dělalo stále, tak zkus rozpojit ten desetikolíkový spoj co je na kabelu vedoucím k čerpadlu/asi 0.5m od čerpadla/. Spoj vyčisti a prostříkni nějakým Kontaktolem nebo WD.
co se týče nádrže tak je bordel v každé
dnešní doba je ještě složitější, pokud nebereš naftu u jedné pumpy přivodíš si škodu i za padesát tisíc, protože jedna nafta se usazuje a druhá rozpouští
protě za ty prachy tankujete všichni sajrat který má s naftou málo společné, přs teplé období se to vydrží a vzimě budete frflat, tak to je ale k průseru to spěje

Napsal: 24 čer 2012, 20:11
od _Jan_
Jj, test s lahví ještě neproběh, nebylo vybavení.

Udělám ho v týdnu.
Velkou zásuvku kontroloval známý elektrikář a v pohodě.
Napsal: 24 čer 2012, 20:19
od _Jan_
slovacek.milos píše:prka píše:Pokud byla nádrž i sací koš bez nečistot, tak není důvod, abys měl nějaké nečistoty v potrubí. A i kdyby tam nějaká byla, tak neucpe celý filtr. Zkus to napojit na "petku", jak Ti radí Miloš. Pokud by to dělalo stále, tak zkus rozpojit ten desetikolíkový spoj co je na kabelu vedoucím k čerpadlu/asi 0.5m od čerpadla/. Spoj vyčisti a prostříkni nějakým Kontaktolem nebo WD.
co se týče nádrže tak je bordel v každé
dnešní doba je ještě složitější, pokud nebereš naftu u jedné pumpy přivodíš si škodu i za padesát tisíc, protože jedna nafta se usazuje a druhá rozpouští
protě za ty prachy tankujete všichni sajrat který má s naftou málo společné, přs teplé období se to vydrží a vzimě budete frflat, tak to je ale k průseru to spěje

Z toho mám právě strach.

Napsal: 24 čer 2012, 21:03
od slovacek.milos
strach nestrach jezdit s průserem u zadní nápravy je taky nesmysl

Napsal: 25 čer 2012, 09:01
od prka
To, že jde do čerpadla málo paliva /jde tam hodně bublin nebo dutin/, se dá také nepřímo zjistit pomocí diagnostiky. Naloguj bloky naměřených hodnot č. 1,3,4 jak při volnoběhu, tak při akceleraci na plný plyn a dej je sem.
Napsal: 01 črc 2012, 10:17
od _Jan_
Včera jsem se k tomu chvíli dostal, ale bohužel jen chvíli. Vyměnil jsem propojovací hadičky na filtru a filtr komplet zalil naftou. Pak jsem s tím najel přes 100km a bez problému.
Dneska se snad dostanu k tomu nalogování a pokusu s flaškou.