Stránka 1 z 2

Studený bíle čoudí

Napsal: 25 čer 2012, 19:54
od ejauto
Golf IV 1.9 TDI motor ALH špatně spaluje (za studena po nastartování bíle čoudí) po zahřátí se to zlepší a již tolik nečoudí. Byla provedena výměna hydroštelů, vstřikovacího čerpadla a trysky byly na opravě. Tlaky jsou 25-30 a strartuje dobře

Napsal: 25 čer 2012, 19:59
od geo
chladící se naztrácí?

Napsal: 25 čer 2012, 20:19
od ejauto
graf vstřikování za studena
Obrázek
Obrázek

Napsal: 25 čer 2012, 20:22
od ejauto
graf po zahřátí motoru

Obrázek
Obrázek

Napsal: 26 čer 2012, 03:34
od ejauto
chladící kap vpohodě-jeto špatně spalená nafta

Napsal: 26 čer 2012, 08:24
od rp135
pozri ci neni netesnost na sani

Napsal: 26 čer 2012, 08:31
od milansilvia
Najskor nespalena nafta, teplotne cidlo je ok?

Napsal: 26 čer 2012, 10:03
od ejauto
teplota -čidlo ,saní OK

Napsal: 26 čer 2012, 16:25
od slovacek.milos
říkáš trysky na opravě podle mě jsou zadrbané karbonem nebo chčijou můj názor ;)

Napsal: 26 čer 2012, 17:16
od Lupino
Nebo nakoplé ojnice znamy to mel taky rano když nastartoval tak dym jak z avie s rostoucí teplotou hulení ubejvalo vyměnněno vše měřeny tlaky vše ok a jednoho krasneho dne mi vola že zavada se projevila při sjižděni kopce rana a díra v bloku (LOL) praskla ojnice

Napsal: 26 čer 2012, 17:25
od slovacek.milos
mi tak přijel borec čumíme na blok a kolega říká

dyt je tam díra jak do piče


z toho auta vylezl mladíček tak 16 let a hlásí


a kde to je, to mě zajímá jak vypadá díra do piče


v duchu jsem se tomu smál tak půl roku :) (LOL)

Napsal: 26 čer 2012, 17:31
od jericho-3
Mě taky zaujalo, co to je trysky po opravě..Tam jde pouze upravit vstřikovací tlak, ale tryska je buď dobrá nebo špatná..To není V3S , aby se čistily zasrané díry trysky.. :)

Napsal: 26 čer 2012, 17:45
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Mě taky zaujalo, co to je trysky po opravě..Tam jde pouze upravit vstřikovací tlak, ale tryska je buď dobrá nebo špatná..To není V3S , aby se čistily zasrané díry trysky.. :)
já sleduju i prach pokud nepráší může kouřit za studena a nebo se pak při mínus patnácti motor jen mele, co si pamatuju tak staří fotři dávali tak dvacet čísel před trysku ruku a ktyž byla mokrá věděli,

mám tlakovačku motorpal jihlava, já se ted taky rozhulil za studena, sdi fábka trošku karbonu na tryskách naložil jsem je do acetonu a přejel tupým nožem,

už nesmrdím ;)

Napsal: 26 čer 2012, 17:52
od jericho-3
Taky mám tuhle starou vraždu a na základ to stačí..Jde taky o sluch, jakmile nevrzne i když neteče má nejlepší za sebou..Nešetřil bych na nich,. je to dobrá investice..

Napsal: 26 čer 2012, 17:57
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Taky mám tuhle starou vraždu a na základ to stačí..Jde taky o sluch, jakmile nevrzne i když neteče má nejlepší za sebou..Nešetřil bych na nich,. je to dobrá investice..
někde je šetřit totál kravina, jsou ale pekáče kde jsou trysky pořád v ceně a nikdo to nedá,

jsem nedávno poslal do boše borce s korzou motor japonec a prej 16.OOO tak ho málem křísili :roll: