Stránka 1 z 4
VW Passat 1.9 TDI 77kW nebo 2.0 TDI kW??
Napsal: 26 čer 2012, 19:57
od tomiix
Zdravím, chci koupit passat b6 3c 1.9 TDI 77kW nebo 2.0 TDI kW.
Tak bych se chtěl zeptat na vaše zkušenosti. Slyšel jsem, že 2.0 mají poruchový motory?! Měl bych dát radši na klasiku 1.9 TDI??
Moc díky za reakce

Napsal: 26 čer 2012, 20:01
od tomas.zak
BMM = 2.0 8V s filtrom pevnych castic
BKD = 2.0 16V bez filtra ale do 08 mali polske hlavy radi praskaju
BJB,BKC,BXE = 1.9 bez filtra ( podla mna najlepsia moznost )
BLS = 1.9 s filtrom pevnych castic
Napsal: 26 čer 2012, 20:08
od Ashley
Uz by som isiel co 2.0 CR
Napsal: 26 čer 2012, 20:11
od tomiix
promiň, nejsem v tom až tak zběhlej.. jak poznám to označení?.. když se dívám na autobazary a inzeráty na netu tak takové označení víceméně nikde není..
Napsal: 26 čer 2012, 20:19
od tomas.zak
tomiix píše:promiň, nejsem v tom až tak zběhlej.. jak poznám to označení?.. když se dívám na autobazary a inzeráty na netu tak takové označení víceméně nikde není..
to su kody motora ktore najdes v technickom preukaze

na internete to na 98% aut nenajdes
Napsal: 26 čer 2012, 20:21
od tomiix
Díky moc.. takže říkáš, že je nejlepší koupit 1.9 TDI bez filtru??
Napsal: 26 čer 2012, 20:24
od tomas.zak
podla mna je to najlepsia moznost, co s tyka veci ktore sa ti mozu pokazit, len ak sa v tom az tak nevyznas, zober si so sebou niekoho kto o tom nieco vie, chod sa previest ci ti to bude vyhovovat vykonovo atd, ta 1.9 je niekde inde ako 2.0 ked tam posadit 5 ludi a 200kg nakladu
Napsal: 26 čer 2012, 20:29
od tomiix
samozřejmě, že by se mi víc líbil 2.0 s 103kW ale spíš se dívám na to abych do toho auta po koupi už nemusel moc investovat. Přece jen nejsem žádný manager a nemám plat 30.000kč..

Napsal: 26 čer 2012, 20:32
od JENDA T4
tomas.zak píše:BMM = 2.0 8V s filtrom pevnych castic
BKD = 2.0 16V bez filtra ale do 08 mali polske hlavy radi praskaju
BJB,BKC,BXE = 1.9 bez filtra ( podla mna najlepsia moznost )
BLS = 1.9 s filtrom pevnych castic
jen u passatu je BMP.oproti BMM má vyvažovací hřídele.
a místo BKD je BKP opět ty hřídele co se rádi serou,protočí, v lepšim případě turbo pápá,v horšim jde i s motorem.no a potom má taky ty slavný siemens vstřiky co tě nechaj stát na dálnici,třeba někde v poušti v chorvatsku,paráda,125kw ta samá story.
jinak bls bych se až tak nebál a cr taky ne.
Napsal: 26 čer 2012, 20:40
od tomiix
JENDA T4 píše:tomas.zak píše:BMM = 2.0 8V s filtrom pevnych castic
BKD = 2.0 16V bez filtra ale do 08 mali polske hlavy radi praskaju
BJB,BKC,BXE = 1.9 bez filtra ( podla mna najlepsia moznost )
BLS = 1.9 s filtrom pevnych castic
jen u passatu je BMP.oproti BMM má vyvažovací hřídele.
a místo BKD je BKP opět ty hřídele co se rádi serou,protočí, v lepšim případě turbo pápá,v horšim jde i s motorem.no a potom má taky ty slavný siemens vstřiky co tě nechaj stát na dálnici,třeba někde v poušti v chorvatsku,paráda,125kw ta samá story.
jinak bls bych se až tak nebál a cr taky ne.
Takže ty myslíš, že ty 2litrový motory by se i daly? Třeba Comfortline?
Napsal: 26 čer 2012, 21:57
od Kornout
Ti to píše, že 2.0 TDi BKP má vyvažovací hřídele, tam je problém s pohonem olejového čerpadla. Nicméně si myslím, že pokud vemeš 2.0 a uděláš rozvody a tu hřídelku, tak to fungovat bude.
Ty 1.9ky zas maj slabý převodovky.
Každopádně se oklikou vyhni DPF u PD motoru a 2.0 125kW, to je zaručená investice do budoucna.
CR bych se nebál, s výměnou vstřiků bych do budoucna asi počítal, jinak to funguje.
Napsal: 26 čer 2012, 22:37
od Biimbo
tomiix píše:JENDA T4 píše:tomas.zak píše:BMM = 2.0 8V s filtrom pevnych castic
BKD = 2.0 16V bez filtra ale do 08 mali polske hlavy radi praskaju
BJB,BKC,BXE = 1.9 bez filtra ( podla mna najlepsia moznost )
BLS = 1.9 s filtrom pevnych castic
jen u passatu je BMP.oproti BMM má vyvažovací hřídele.
a místo BKD je BKP opět ty hřídele co se rádi serou,protočí, v lepšim případě turbo pápá,v horšim jde i s motorem.no a potom má taky ty slavný siemens vstřiky co tě nechaj stát na dálnici,třeba někde v poušti v chorvatsku,paráda,125kw ta samá story.
jinak bls bych se až tak nebál a cr taky ne.
Takže ty myslíš, že ty 2litrový motory by se i daly? Třeba Comfortline?
Jenda myslel CR jako common rail ne comfortline..
1.9 bez filtru je nejlepší volba, ale že by to byl nějakej zázrak se taky říct nedá.. Aspoň motor jako základ celkem drží...
Napsal: 27 čer 2012, 06:33
od tomiix
Všem vám moc dík.. Asi půjdu do té 1.9 tdi. To je podle všeho asi nejlepší motor:)
Napsal: 27 čer 2012, 07:04
od JENDA T4
kornout má pravdu ty převody na těch 1.9 sou fakt slabota.
Proto bych doporučil 1,9dsg,ale mám pocit že u passatu tato variace je dost vzácná.
pořešit čerpadlo když máš BKP siemens neni taky spásný.
U BMP siemens nejsou,takže bych ten motor i bral,pokud by se dalo něak pořešit to čerpadlo.ty motory budou celkem spolehlivý,daj se dokonce nahradit BMM.
Napsal: 27 čer 2012, 07:09
od JENDA T4
trochu to upravím,ty skříně 1.9 sou sice slabota,ale nejmenší zlo z těch všech problémů co 3C maj,takže se tím nenech odradit.osobně jsem trochu uchyl do dsg
