Stránka 1 z 2

doladenie turba po vypodlozeni

Napsal: 03 črc 2012, 17:40
od jjuriss
ahojte, po vycisteni turba a naslednom vypodlozeni o +0,10mm sa prejavil oneskoreny nabeh turba vid log....

http://leteckaposta.cz/709340158

po naslednom doladeni sa to o nieco zlepsilo ale stale to nieje ono /aspon podla mna/ cervika som vysroboval o cca 1mm a tiahlo som skratil o 1/4 zavitu.....

http://leteckaposta.cz/826580155


dalo by sa to este nejako lepsie doladit?

dakujem za rady

Napsal: 03 črc 2012, 18:56
od pylamq
delalo mi to to same, skoro to nejelo, po ujeti 500 km se to srovnalo....

Napsal: 03 črc 2012, 19:00
od Jirka800
chce to pořádnej log, na čtyřku od 1300 na plnej do 4000.

Napsal: 03 črc 2012, 20:55
od libor.98
presně tak taky jsem vypodložil o 0,15mm a po ujetí cca 1000km si to sedlo a ted paráda do origo nastavní jsem se nehrabal max táhlo na bance

Napsal: 03 črc 2012, 22:02
od jjuriss
no ja som s tym nabehal vyse 2000km a rozdiel som nepocitil, tak preto som to chcel doladit

Napsal: 04 črc 2012, 07:21
od geo
stím červíkem se normálně nekroutí pokud nejsou lopatky přihnutý jinak to rozžtouráš tak že to nedáš dohromady.pokud to předtím normálně jelo odspodu tak je to moc podložený nebo něco špatne složený

Napsal: 05 črc 2012, 11:28
od jjuriss
moze mi sem hodit niekto log ktory je 1000% taky ako ma byt? aby som to moholo porovnavat? dakujem

Napsal: 06 črc 2012, 10:55
od Traker
s červíkem naslepo nehejbám,vždy si tam dávám budík a podle budíku,jinak to akorát dodrbeš a pak můžeš ladit co chceš a stejně bez výsledku :)

Napsal: 06 črc 2012, 11:41
od rami
St im budikem to dolazujete na aute nebo jeste kdyz mate turbo venku ?

Co se tam meri ?

Napsal: 06 črc 2012, 12:41
od origoš
Kolik má lopatek to turbo?

Napsal: 06 črc 2012, 14:06
od jjuriss
je to 11 lopatkove turbo

Napsal: 06 črc 2012, 18:48
od Traker
ne,na volnoběh! jako protitlak ve svodech v turbu

Napsal: 29 črc 2012, 11:29
od Pacey
Po vyčištění a vypodložení (asi 0,2 mm, nevím, to musí vědět mechanik) jsem taky hned pocítil, že to později zabírá. Hlavně do kopca na 4-ku či 3-ku. Jezdil jsem jeden prudší kopec a před čištěním jsem na 4-ku šlápl na plyn a hned zabíralo a auto zrychlovalo hned, po vypodložení stejnej kopec na 4-ku, ale prodleva asi 2 sec než to začne nějak táhnout, prostě je to línější a nejvíc se to nehodí při předjíždění kamiona do kopce...
A takhle už to mám 1,5 roku 15 000 km a nic se nesrovnalo... až bude čas, tak to dám na překontrolování...

Napsal: 29 črc 2012, 11:44
od jjuriss
no ja tam dnes davam origo valceky a skusim to vratit do povodneho nadstavenia a uvidime... lebo momnetalne som to rozsteloval tak ze sa s tym neda normalen jazdit.... inak je mozne ze pri takomto nespravnom doladeni moze stupnut spotreba? pretoze sa zdvyhla o cca 0,5-1l priemerna....

Napsal: 29 črc 2012, 11:52
od geo
Asi je to následek že to nejede jak má a musíš na to více šlapat aby jsi docílil požadovaný rychlosti.Asi bych se zatím tou spotřebou netrápil dokud to turbo nebude foukat jak má potom bych teprve dělal závěry.