Stránka 1 z 2

Prosím o kontrolu logu - padá do nouzáku

Napsal: 21 bře 2007, 20:43
od Filas
Octavia TDI 81kW, prosím o kontrolu logu, potřeboval bych diagnostikovat, že je to určitě na vyčištění turba, než ho nechám vyndat. Budu to dávat do servisu. Jinak zvenku se naklápění lopatek normálně pohybuje.Díky.
http://www.petschke.cz/LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
http://www.petschke.cz/LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

Napsal: 21 bře 2007, 20:46
od Huml
jj vysokej tlak na turbu, opravdu to vypadá na ty lopatky.

Napsal: 21 bře 2007, 20:52
od 12skvarka
jestli je N75 v poradku tak turbo ven a poradne vycistit

Napsal: 21 bře 2007, 21:14
od Filas
Díky, to jsou rychlý odpovědi :) . A jak poznám, že je určitě n75 v pořádku?
Mě se zdá, že je , po nastartování se lopatky turba zatlačí.

Napsal: 22 bře 2007, 07:48
od 12skvarka
no ja to delam tak ze mam bzdy jeden novej v zasobe ten tam dam trva to ě min a kdyz je to porad stejny tak turbo ven.....................lopatky se ti zatahnou ale podle logu to vypada ze jsou zatuhli tak ze se nevrací az zpatky na doraz(proto ze se ti to hejbe od pulky do maxima)

Napsal: 23 bře 2007, 20:03
od Filas
Tak n75 je vyměněnej a závada stejná. Tak půjde turbo ven :-(
Kčemu je ten ventil vedle n75? A ješte je tam na hadičce plast.váleček, kterej propouští vzduch jednou stranou, co to je?

Napsal: 23 bře 2007, 20:19
od MirekX
ten ventil vedle je na EGR

Napsal: 05 dub 2007, 20:47
od Filas
Tak turbo vyčištěný a závada stejná. Může to způsobovat podcházející EGR ventil?Nebo vadné čidlo teploty a tlaku vzduchu? Kde hledat dále?

Napsal: 05 dub 2007, 20:48
od Huml
můžeš to znova nalogovat?

Napsal: 05 dub 2007, 20:55
od Filas
Který kanály mám nalogovat?

Napsal: 05 dub 2007, 21:09
od Huml
1,3,11 nebo 3,4,11, ale vždy všechny tři naráz

Napsal: 05 dub 2007, 21:13
od Filas
Ok, zítra to udělám a večer to sem hodím.

Napsal: 06 dub 2007, 07:14
od acter
Huml píše:1,3,11 nebo 3,4,11, ale vždy všechny tři naráz
Jake to jsou hodnoty konkretne ? Mam 1.8T20V a podobny problem...a ty hodnoty jsou jinak, podle me...

Napsal: 06 dub 2007, 19:52
od Filas
Huml píše:můžeš to znova nalogovat?
Tak tady jsou ty nový logy:http://www.petschke.cz/LOG-01-003-004-011.CSV a tady http://www.petschke.cz/LOG-01-001-003-011.CSV
Díky!

Napsal: 06 dub 2007, 20:02
od Huml
hele pořád máš vysokej tlak na turbu, takže to buď vyčištěný není nebo špatně nebo je zarezlá ta tyčka co jde z plechovky. Když budeš mít někoho kdo ti to nastartuje, dívej se na tu tyčku co dělá, po startu se musí vtáhnout na doraz do tý plechovky, po vypnutí musí povolit zase až na doraz