Stránka 1 z 3
kolik z toho pujde dostat koni??
Napsal: 11 črc 2012, 18:52
od mimino86
zdravím sem nováček u Dieselových přeplňovaných motorů.
Vlastním vůz škoda octavia 1.9TDi s motorem AGR, na motoru jsou namontovány vstřiky PowerPlus 764 a teď bude turbo z motoru 1.9Tdi PD (ASZ), turbo má předělanou podtlakovou regulaci na tlakovou, je tam upravený vedení vzduchu a intercooler. v plánu je čip.
zajimalo by mě kolik koníčku by ta úprava dokázala?
děkuji za postřehy a návrhy.
Napsal: 11 črc 2012, 18:55
od LuckyTDi
Záleží, jaký je na vozidle Intercooler .... s Va turbem 160-170PS ... je jedno jestli s PP764 nebo S764 ....
Napsal: 11 črc 2012, 19:01
od mimino86
ma rozmery 630-217-40
Napsal: 11 črc 2012, 19:11
od LuckyTDi
mimino86 píše:prej je z iveca a ma rozmery 630-217-40
rozmery jsou dobrý, spíš větší jsou, jaký bude průměr trubek vedení vzduchu ?
Já mám FB S764,VA s pevnou hřídelý, podobný FMIC mám 125kW/373Nm na seriovy spojce .....
Napsal: 11 črc 2012, 19:14
od mimino86
to nevim to si necham poradit!!
Napsal: 11 črc 2012, 19:27
od LuckyTDi
Já mám 130PD sání a komplet vedení vzduchu 60mm ... jakej prumer ma vstup do IC ?
Napsal: 11 črc 2012, 20:02
od mimino86
myslim ze 50 a 55
Napsal: 11 črc 2012, 20:08
od LuckyTDi
Chtělo by to aspoň těch 55mm ....
Napsal: 11 črc 2012, 20:33
od mimino86
a co by se stalo kdyby byl prumer 50??
procital sem tady par prispevku a k cemu je dobry to Ceckovy cidlo tlaku??
Napsal: 11 črc 2012, 20:36
od sniper--
zmeri vetsi tlak coz B nedokaze...je to pri pouziti vetsiho turba nutnost.
Napsal: 11 črc 2012, 20:38
od LuckyTDi
C čidlo je pro Tebe zbytečné, je to čidlo tlaku vzduchu, já mám jestě B-čidlo a v pohode, záleží na tlaku kolik budeš tlačit , ale VA je stejne tak na 1,4 bar aby neco vydrželo , ja mam pri tomhle tlaku 125kW bez kouře ... jestli bude prumer 5O tak to bude naprd , protoze v serii je prumer tusim 53, ale možná se mýlím.
Napsal: 11 črc 2012, 20:47
od sniper--
LuckyTDi píše:C čidlo je pro Tebe zbytečné, je to čidlo tlaku vzduchu, já mám jestě B-čidlo a v pohode, záleží na tlaku kolik budeš tlačit , ale VA je stejne tak na 1,4 bar aby neco vydrželo , ja mam pri tomhle tlaku 125kW bez kouře ... jestli bude prumer 5O tak to bude naprd , protoze v serii je prumer tusim 53, ale možná se mýlím.
1,4 je na VA skoro seriovej tlak, zvladne vic a tudiz musi bejt C cidlo.... zrovna tak nevim proc pises ze je jedno ,jestli jsou tam Sprint nebo PP 764

Napsal: 11 črc 2012, 21:00
od zip2010
A nebo koukni do sekce s grafy takovejch modifikaci je tam docela dost
Napsal: 11 črc 2012, 21:10
od LuckyTDi
sniper-- píše:LuckyTDi píše:C čidlo je pro Tebe zbytečné, je to čidlo tlaku vzduchu, já mám jestě B-čidlo a v pohode, záleží na tlaku kolik budeš tlačit , ale VA je stejne tak na 1,4 bar aby neco vydrželo , ja mam pri tomhle tlaku 125kW bez kouře ... jestli bude prumer 5O tak to bude naprd , protoze v serii je prumer tusim 53, ale možná se mýlím.
1,4 je na VA skoro seriovej tlak, zvladne vic a tudiz musi bejt C cidlo.... zrovna tak nevim proc pises ze je jedno ,jestli jsou tam Sprint nebo PP 764

S VA stejne neudělá víc jak 170PS na seriovym cerpadle a na to stačí v pohodě FB S764 ... osobně to v autě mám, neprosazoval bych něco co nemam odzkoušené .... C čidlo zbytečné a v serii tlačí VA na 96kw TDi 1,3bar .... zip2010 má pravdu , koukni na grafy .... tady pridám jeden muj se FB S764, VA hybrid, FMIC ...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Napsal: 11 črc 2012, 21:28
od mimino86
tak sem přeměřoval intercooler a vstupy 60 a 50.
C čidlo mám doma nový, teď jsem objednal nerezový kolena o průměru 55 a nerez trubku o průměru55, par gumových hadic na spojení a spony. o víkendu to zkusím posvářet a uvidíme co z toho bude...