Stránka 1 z 3
1.9 TDI kod motora 1Z cukanie pri jazde
Napsal: 15 črc 2012, 23:08
od Ermo
Zdravim
Mam problem s tymto motorom pri hladkani plynu a jemnom jazdeni zacne auto cukať akoby dochadzalo palivo . TDI graf je v normalne hodnota cca 49 - 52, množstvo paliva pri zohriatom motore z vagu hodnota 2,6 to sa mi zda dosť malo no Vagom sa to už neda doladiť na viac hodnotu som vagom doladil predtym to bolo od 0,6 do 1mg . Stretol sa s tym niekto? motor ma aj dost nepravidelny volnobeh...auto som už takto kupil, Auto štartuje aj za tepla a studena na drnc ma aj super vykon len ma trapi ten volnobeh a to cukanie vozidlo je to passat B4 r.v. 1994 filtre su všetky nove, na vagu žiadna chyba už si neviem s tym rady...
Hodnoty za studeneho motora!
Napsal: 16 črc 2012, 11:47
od toefuk
zhod vrsok cerpadla a mrkni ci tam niesu kovove piliny. Na ten trojhranny srob nabi 7mm orech z malej goly a povolis ho.
Napsal: 16 črc 2012, 20:27
od Ermo
toefuk píše:zhod vrsok cerpadla a mrkni ci tam niesu kovove piliny. Na ten trojhranny srob nabi 7mm orech z malej goly a povolis ho.
dal som dolu vrsok nastavil som cerpadlo davku na 4.5mg piliny ziadne zvnutra je ako nove cuka stale rovnako v com to moze byt? volnobeh je ok pri jazde stale cukanie do 2000ot...
Napsal: 17 črc 2012, 13:35
od toefuk
tak potom by som asi skusil nalogovat predvstrek, kanal 004.
A skus aj klasicky, naloguj kanal 003, 008 a 011.
Napsal: 17 črc 2012, 15:38
od Rohol
Kdysi jsem měl Vento a dělalo to že při akceleraci se to neskutečně rozcukalo. Byl to řídící vstřik....
Napsal: 17 črc 2012, 17:33
od honzas1
muže ti i někde utikat vzduch
1.9 TDI kod motora 1Z cukanie pri jazde
Napsal: 18 črc 2012, 15:44
od Ermo
log
http://www.ulozto.sk/xX7RspX/log-01-004-003-008-csv
http://www.ulozto.sk/xvejmdk/log-01-011-003-009-csv
hodnoty načitane za tepla pri jazdeni kde bolo aj trhanie
Egr ventil je zaslepeny a sanie vyčistene !
Napsal: 19 črc 2012, 06:25
od toefuk
skus tie logy urobit na 3ke do kopca, od 1500otacok do 4000 s plynom na podlahe a potom to tu zaves.
Aku mas teraz vlnobeznu davku? ake napatie ti ukazuje na cerpadle pri vypnutom motore? kanal 1 stvrte okno.
Spotreba sa ti nezdvihla?
Napsal: 19 črc 2012, 13:20
od Ermo
toefuk píše:skus tie logy urobit na 3ke do kopca, od 1500otacok do 4000 s plynom na podlahe a potom to tu zaves.
Aku mas teraz vlnobeznu davku? ake napatie ti ukazuje na cerpadle pri vypnutom motore? kanal 1 stvrte okno.
Spotreba sa ti nezdvihla?
http://www.ulozto.sk/x5DCTnP/log-01-003-004-011-csv
http://www.ulozto.sk/x981Cgv/log-01-003-004-012-csv
http://www.ulozto.sk/xE2qvpX/log-01-003-008-013-csv
spotreba celkom v normale, volnobezna davka pri teplom motore cca 5mg
Napsal: 19 črc 2012, 16:39
od toefuk
co to mas za diagnostiku?
Cisla kanalov v logoch nesedia s popisom v nazve a aj tlak turba je v jednom OK a v druhom slaby.
Niekde sa ti straca asi tlak, toto som vycital z logov.
Napsal: 19 črc 2012, 16:58
od Ermo
toefuk píše:co to mas za diagnostiku?
Cisla kanalov v logoch nesedia s popisom v nazve a aj tlak turba je v jednom OK a v druhom slaby.
Niekde sa ti straca asi tlak, toto som vycital z logov.
diagnostika vag com verzia 304 može to mat niečo spoločne s tym potrhavanim? to že unika tlak je možne pri vyzšich otačkach a zaťaži počut svistenie take fučanie neskontroloval som ešte hadice veduce poza baterku zajtra ju dam vonku a skusim to tam preveriť či niekde neni prasklina
Napsal: 21 črc 2012, 19:10
od Ermo
nakoniec som prišiel na to že mam dosť unavene silentbloky na motore motor neni vôbec pevný ale húpe sa tam je volný zrejme su KO silentbloky môže to trhanie - cukanie zapríčiňovať toto? keď zošliapnem plyn naplno necuka ak jemne tak sa rozcuka potom pri vyšších otáčkach nad 2000 prestane cukať...
Napsal: 11 zář 2012, 16:57
od Paradoxx
Po vymene silentblokov cukanie neprestalo problem sa opakuje na kanali 13 vo VAG na poslednom 4 valci neukazuje žiadne hodnoty tak to ma byť alebo je zly vstrekovač alebo čerpadlo? na 1 valci hodnota - 0,1 na druhom 4,9, na treťom 4,9 a na štvrtom neukazuje nič! Prosím o radu ďakujem
Napsal: 11 zář 2012, 22:52
od fenyx6
To že neukazuje 4tý válec je standardní, to neukazuje na žádný rotačce. Kamoš má taky B4 Z1 a taky mu to cuká, ale třeba jen jednou za měsíc a v různých otáčkách prostě jak by motor něco odpojovalo tlak nafty na vstřiky, ale už stím najel 100k a passat furt jede. Jinak ty hodnoty na by měli být tuším co nejblíž nule a max +-2 a ta hodnota by měla asi vypovídat něco o vstřicích a tak.
Napsal: 12 zář 2012, 13:53
od toefuk
4,9 je 2,9mg cez limit. asi by to chcelo zmerat tlaky.