Stránka 1 z 2
Octavia I Tdi Kouří
Napsal: 01 srp 2012, 12:57
od x.gon
Octavia tdi 66kw ALH , kouří bíle , smrdí nafta , po go motoru (písty ,hlava) , předvstřik ok, vstřiky po GO , hodnoty OK. Bez závad. Napadá nekoho neco? Jede to klasicky takze vadnej chip sme vyloucily.
Napsal: 01 srp 2012, 13:27
od lesek
tohle dělává voda... co rozvody, popř. ten předvstřik, je to v cajku?
Napsal: 01 srp 2012, 15:15
od x.gon
Voda se nestrací , netlakuje to... A předvstřik sme kontrolovali snad 3x. Je OK.
Napsal: 25 zář 2012, 18:16
od milda100
Jak se dělá předvstřik na tom 1Z? Na řemenici je jen matka uprostřed..
Napsal: 25 zář 2012, 19:30
od jericho-3
Vstřiky po GO je nové trysky a seřízené?
Napsal: 25 zář 2012, 19:33
od romanespana
milda100 píše:Jak se dělá předvstřik na tom 1Z? Na řemenici je jen matka uprostřed..
typuju, ze cerpadlo jako takovy je prichyceny k motoru na trech sroubech, sou tam ovalny diry, takze povolis a pootacis celym cerpadlem jako u zetoru 6945

Napsal: 25 zář 2012, 19:36
od milda100
Já tam právě nic nenašel.. Koukal jsem jestli nejsou schovaný pod kolem čerpadla, ale nic..
Napsal: 25 zář 2012, 20:51
od romanespana
ne ze strany remenice, ale ze strany cerpadla
Napsal: 25 zář 2012, 20:54
od romanespana
Napsal: 25 zář 2012, 21:03
od Johny_RS
Ak to je ALH tak povoliš 3x 13 kluč a pootočiš 22 tušim to je,je to citlive tak hodiť TDI graf,posunuť pritiahnuť a pozrieť až tak dookola. Ja mam tiež ten isty problem voda sa netrati a ešte som na to neprišiel.
Napsal: 25 zář 2012, 22:10
od UchoTD
na bielo kúri keď pali vodu alebo nemá naftu.
Napsal: 19 bře 2019, 00:46
od Tukanisko1988
Vyřešilo se to?Ted mam to stejne

Napsal: 19 bře 2019, 07:42
od jericho-3
Vykašli se na hodnoty, povol čerpadlo/předem si označ polohu/ a čerpadlo nakloň tak o 1-2mm k motoru. Pokud se situace změní a motor bude moc hlučný, tak trochu uber zpět. Ale pokud ti motor dobře chytá/ teplý-studený/, na otočení tak nedělej brzké závěry a najeď nějaké km, ať se motor spáří.
Napsal: 20 bře 2019, 21:23
od ferdy91
A co posunuta hlava cerpadla tym padom viac nafty a dymu.Treba pozriet ci na hlave cerpadla je este taka zvlastna sroba origo.Pokial nie tak mozno aj to bude ten problem.Ja som tiez nedavno robil go motora koli krivej hlave dal vstreky race520 s 0.22 mm otvormi posunul cerpadlo bez chipu a pod 2t trosku zahuli ale to neriesim na serii ziaden dym.Avsak staci len na serii posunut cerpadlo + predvstrek a dokaze to hulit ako avia
Napsal: 21 bře 2019, 13:27
od jericho-3
Ale pokud se cokoliv řeší, tak je nutné vycházet z toho, že auto je v sérii..Pokud to tak není, je vše špatně a je dobré to říci předem , popřípadě to přesunout do rubriky upravy a vylepšení ...A mimochodem jízda s kouřícím TDI je ostuda..
